Mooie locatie! En wat een mooie bruidsjurk! Had inderdaad al wat foto's op fb gezien, maar het blijft leuk om foto's te kijken.
Ondertussen heb je nog een paar foto's geplaatst zie ik. Wat zien de meisjes er ook mooi uit! Echt een plaatje hoor, jullie allemaal. Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de foto's van de fotograaf. Wanneer zijn die klaar?
Emma vond vooral de patat en appelmoes erg lekker tijdens het diner! We hadden speciaal voor de kindjes een kinderbuffet besteld: patat, frikadellen en kroketten met appelmoes en mayonaise. Mevrouwtje vond het heerlijk:
Oke en de laatste Dit is meer zodat jullie een beeld hebben van de locatie: ik sta beneden met een vriendin te praten bij de vijver, de foto is genomen vanaf het terras waar we de hele middag en avond gezeten hebben en links boven in zie je de koepel waarin we getrouwd zijn
Die Emma, heerlijk aan het smullen! En wat mooi zeg, die locatie! Dat maakt het plaatje wel helemaal compleet.
Wow, prachtige foto's mamavanjuul! Jullie zien er allemaal heel mooi uit. Klinkt ook als een geweldige dag. Super ook dat het weer heeft mee gewerkt. @steintje, nog gefeliciteerd met jullie jubileum! @Eeka, kan me goed voorstellen dat jullie benieuwd zijn naar sanne dr handje! Als het met die spalk net zo soepeltjes gaat als nu, zou heel fijn zijn! @mrs hair, hoe is het tentamen gegaan?
Ja joh, Emma ging helemaal los met de appelmoes. We hebben haar ook ingewikkeld in een tafelkleed zodat haar jurkje niet al te vies werd Jaa was een hele mooi lokatie, vooral omdat het ook zo mooi weer was. De offciele foto's...kan niet wachten! Duurt ongeveer 3 weken voordat we een voorzetje krijgen! Ga nu eerst alles eens bij lezen, heb ik nog niet echt gedaan
Kunnen we een pasgetrouwde vrouw natuurlijk niet kwalijk nemen , je hebt het veel te druk gehad met de voorbereidingen van de bruiloft. @maryloes: hoe gaat het met jou en je familie?
Echt prachtig mamavanjuul! Ik zag op fb ook even wat voorbijkomen, jullie waren heel mooi. En zo bijzonder, met de beide meisjes erbij @ Hertentamen: Ging beter dan de vorige keer... En aangezien ik hem maar nét niet heb gehaald, neem ik dan aan dat ik hem nu wel heb gehaald. Ik was echt kapót na die tijd, ben vanmiddag gewoon in bed gedoken. Nu weer slapen, mmm... Tot morgen!
@mrs hair: hoop zo dat je het deze keer gehaald hebt... Wanneer krijg je de uitslag, weet je dat al? Ga nu ook naar bed, morgen werken en dan woensdag naar Rotterdam.
Goeiemorgen allemaal! @Eeka: lekker werken, hoop dat de dag snel voorbij gaat, want des te sneller is het morgen! Poeh, Emma kan slapen de laatste tijd! Niet normaal zeg! Ze is echt niet meer voor 8.30 wakker, ligt nu ook nog steeds te slapen. Op zich niet erg, want dan zijn we wel van het ochtendslaapje af. Hoe vaak slapen jullie kleintjes nog? Emma meestal toch nog 2x, maar als ze zo laat wakker is maar 1x. Ze eet trouwens ook als een bouwvakker en is nu weer een tand rijker. Ze heeft er nu 6. Julia heeft straks zomerfeest op de psz...dus ze mag verkleed!
Lekker zo'n slaapkopje! Nina vond met 6 maanden al dat ze nog maar 1 slaapje nodig had, dus die slaapt al een hele tijd nog maar 1x overdag. Meestal van 12.00 tot 14.00 en dan 's avonds rond 19.00 uur naar bed tot 8.00-8.30 de volgende morgen. En tanden, Nina moet nog 2 kiezen en dan heeft ze het gebit compleet. Eeka, werkse vandaag. Morgen is het zover! @hier, vandaag en donderdag nog werken en dan een maand vakantie. Aanstaand weekend vertrekken we naar Italie. Zo'n zin in! Verder het goede nieuws dat mijn moeder morgen naar huis mag. Vorige week kwam eerst al het bericht dat ze gisteren naar huis zou mogen. Dat werd dinsdag omdat ze dan maandag het zorgplan konden bespreken. Van het weekend is met douchen per ongeluk de drain er uit getrokken en dus werd het woensdag, omdat ze geen enkel risiso willen lopen. Vanmorgen bericht van mn vader dat het toch echt morgen gaat gebeuren. Na een maand in het ziekenhuis morgen weer thuis!
Oh dat is fijn nieuws Maryloes! Ow en lekker op vakantie! Ik wil ook! Moet nog een maandje wachten...waar gaan jullie trouwens naar toe in Italie? Emma uiteindelijk om 9.30 maar eens wakker gemaakt! Ik zit nu lekker aan de tafel...ik laptoppie en Julia lekker aan het tekenen. Vanmorgen zomerfeest gehad van de psz, dus nu is ze vanmiddag thuis. Wel even wennen, want normaal ben ik nu alleen
@Maryloes: Hee wat fijn om te lezen dat je moeder straks naar huis mag joh, dat is mooi! En hoe gaat het dan met haar verder, moet ze onder scherpe controle blijven, neem aan van wel? En een maand vakantie gewoon, sjonge, wat heerlijk zeg!! @kipkip: Kuikentje zeker mooi gegroeid weer. En kippetje met de pot meedoen, jeetje, ik hoop dat het toch beter zal gaan dan verwacht. Hoe doen jullie dat nu als ze slecht heeft gegeten en naar bed gaat? Krijgt ze dan geen honger 's avonds of 's nachts? *neemt die info ook ff mee voor Caitlin want die heeft ook slechte dagen ertussen* @Natas: He wat naar nou dat Q die gilbuien heeft 's nachts. Uit je verhaal kan ik alleen niet helemaal opmaken of het nu echt elke nacht is de laatste periode, of af en toe. Het lijkt me echt slopend voor jullie, ook vanwege het late naar bed gaan. Als Caitlin 's avonds in bed ligt (meestal uiterlijk 20:00) en ik kan samen met Richard op de bank hangen, dan zijn dat echt heilige uurtjes, dus ik kan me jouw frustratie zo goed indenken! @Eeka: Zo'n spannende dag morgen voor jullie. Ik zou er gewoon vanuit gaan dat als die man zegt dat die pinnetjes eruit halen pijnloos is, dat dat ook zo is. Ik ben erg benieuwd naar haar handje, ga je nog foto's maken voordat de spalk eromheen gaat? @Mrs Hair: Gelukkig dat je her goed ging! Hier: Terug van vakantie dus. Heerlijk gehad. Dagje thuis met Caitlin, zou eigenlijk gaan werken vanachter de laptop, maar heb zojuist boodschappen gedaan en nu is de dag eigenlijk alweer voorbij gevlogen. Wat betreft slaapjes: Caitlin doet er nu nog 2, soms 1 als ze lang heeft uitgeslapen. Dan wil ze haar middagslaapje niet. Vreemd genoeg is haar ochtendslaapje, van ong. 10:30 - 12:00 altijd een slaapje dat ze sowieso wel pakt. Denk dat dat ze, als ze definitief 'over' is naar 1 slaapje, eerst haar middagslaapje laat vallen (tussen 15:00 - 16:30 ongeveer).
En natuurlijk mamavanjuul...wat een PRACHTIGE foto's en wat een superlocatie zeg! Heerlijk ook die bruidsmeisjes zo, wat zijn de meiden mooi, net engeltjes. En jouw jurk is ook heel mooi. Moest wel een beetje lachen om je verhaal over de sluier, dat soort dingen lijken altijd op het moment supreme mis te gaan he? Gelukkig is het goedgekomen! Op de grote dag zelf zit je echt niet te wachten op dat soort akkefietjes.
Ja erg he van die sluier! HEt stomme vind ik toch wel dat je er zo lang naar toe leeft en dat we nu alweer getrouwd zijn en er eigenlijk niks verandert is Ow.....en we zijn ook nog aangehouden door de politie! Je mag eigenlijk niet in dat park komen met de auto, dus ze kwamen even vragen wat we kwamen doen: WAT DENK JE ZELF?