@kipkip: nou dat valt inderdaad mee zeg! Goed van jullie dat jullie doorzetten! Hoe gaat het trouwens nu met de benauwdheid van kuikentje?
Ja goed, we zijn dinsdag bij de kinderarts geweest en we mochten stoppen met de ventolin en in okt weer terugkomen. Als die weer benauwd is mogen we het wel geven maar even bijhouden hoe vaak.
@kipkip: fijn dat het goed gaat het kuikentje. Hopelijk hebben jullie de Ventolin niet meer nodig. En is het vandaag goed gegaan met kippetje en het eten? @hier: Sanne is al iets beter gewend aan haar hand. Gisteren was ze haar vingers voorzichtig aan het aaien, goed om te zien. Zelf heb ik er nog wel wat moeite mee, het is nu veel opvallender voor iedereen dat ze maar twee vingers heeft dan voor de operatie. Het went uiteindelijk wel hoor, maar dat heeft tijd nodig. Daarnaast is het allemaal nog dik en rood, na een jaar is dat pas helemaal weggetrokken...
Eeka, ahh, dat ze haar hand aan het aaien was. Volgens mij is het een hele pientere dame. Kids hebben vanavond poffertjes gegeten dus dat ging wel goed als toetje een hele grote bak aarbeien. Vrijdag is meestal makkelijk, dan halen wij vis. Het weekend meer tijd om te koken dus dan weer wat gezonder. Jullie nog plannen voor het weekend? Ik ga morgenavond sushi eten met vriendinnen, mmhhh. Tevens komt er morgen een vriendinnetje van kippetje spelen, zondag tennis en visite en we moeten dit weekend nog even rekenen aan het huis zodat volgende week de vergunningaanvraag kan worden ingediend. Genoeg te doen dus .
Veel plezier en een goede reis! Zo hier een intensief nachtje achter de rug, kuikentje is zo hongerig en dat terwijl die gisteravond toch echt goed gegeten had. Om 12 uur gisteravond nog papfles gehad en om 4 uur vannacht weer gillen en naar beneden wijzen. Dus ik naar beneden, wees hij me de weg naar de keuken, ik slokje water gegeven., schudt die nee, wijzen naar de magnetron, ik maar weer een papfles gemaakt, in de magnetron...gaat die klappen ...wijsneus! Zal die zo hongerig zijn door het lopen?
Hahaha! Geweldig zeg! Hier merken we het ook hoor, Emma bunkert alles echt naar binnen! Er lijkt geen rem op te zitten. Ze slaapt ook als een gek! Ze ligt om 19.15, is weer wakker tussen 8-9. Vanmorgen was ze 8.30 wakker en ze ligt nu alweer bijna een uur te slapen. We gaan zo even lekker de stad in, dus dat komt wel goed uit. Kan ze de middag wat langer mee
Pffff, weer dezelfde nacht als gister en daarna vanaf 5 uur niet meer slapen.... Mamavanjuul, wat een onwijs mooie foto op fb. Is ze naar de kapper geweest?
Dank je Neuh, dat is haar ochtend kapsel, haha! Vervelend zeg van kuikentje....misschien toch echt een groei sprongetje! Ik zit nu nog met Juul op de bank, Emma ligt nog! Julia heeft van 7.45 tot 8.30 naast me gelegen in bed tv kijken, dus dat was heerlijk!
Klinkt goed mamavanjuul! Ik zit me net te bedenken dat het een week geleden is dat hij prikjes heeft gehad en daar kon hij na een week last van krijgen. Laat dat het please zijn. Heb geen zin meer in slapeloze nachten .
Nou heb ik geen ervaring met hongerige kinderen maar is het normaal dat een dreumes van 1 om half 11 2 pannenkoeken wegbunkert ?
@kipkip: die kuikentje toch, wat een hongerlap zeg! Ik hoop voor jou dat het inderdaad de prikjes zijn waar hij wat last van heeft en dat dit snel over is. Kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op die slapeloze nachten... @mamavanjuul: heerlijk zeg, zo'n goede slaper! Nou mogen wij ook niet klagen, Sanne was vanmorgen ook pas na 9 uur wakker. @banaantje: hoe is het bij jullie? @mrs hair: al iets gehoord over je tentamen?
Uh...op zich best wel veel, haha! Maar Emma bunkert ook wat af hoor! Op het moment: We beginnen met pap +/- 210 ml Dan een broodje met leverworst, smeerkaas of margarine Daarna nog een hele banaan (fruitmand staat op tafel en ze wordt helemaal lyrisch als ze een banaan ziet ) Tussendoor een rietjes beker water of limonade Lunch: Is te veel variatie ...maar is genoeg! Bijvoorbeeld een hele tosti of hele pistolet kipkerrie etc. Avondeten: 1,5 aardappel, 2 lepels groentes en vlees. Daarna nog een knijpkwark en fruit om 19.15 dreumesmelk met rijstebloem, ongeveer 150 ml
Haha, die eet idd ook best veel! Nou ja beter zo dan niks (weet ik it ervaring ). Vind het alleen niet zo fijn dat het ook 's nachts is... Maar hij is ook weer benauwd dus we hebben hem ook net weer gepufd. Gister was hij de hele dag aan het looen en met de bal aan het gooien en liep te hijgen als een oud paard. Echt sneu. Eeka, ook al zo'n heerlijke slaper, ben jaloers . Hoe is het met de andere dames? Steintje, druk met pakken? Mrshair, ook druk?
Ben bang dat we weer een nachtje in het zh gaan doorbrengen . We puffen hem nu om de 3 uur en als het niet beter gaat moeten we naar het zh en dan weet ik bijna zeker dat we moeten blijven. Hij slaapt nu dus ik hoop dat hij zo iets meer lucht heeft als hij wakker wordt.
@kipkip: wat vervelend zeg dat kuikentje zo benauwd is! Hoe gaat het nu met hem? Hopelijk weer beter zodat je niet naar het zkh hoeft, hoewel je daar natuurlijk wel in goede handen bent met hem. Maar het is zo sneu om je kind daar te zien liggen... @eten: Sanne eet: -rond 8:30 uur een boterham met beleg (wisselend) en water uit een rietjesbeker. Daarna nog 100 ml warme melk uit een fles -rond 10:30 uur fruit met water -rond 12:30 uur een boterham met beleg (wisselend) en thee uit een tuitbeker -slapen -rond 15:30 uur een tussendoortje (afwisselend een Liga, koekje, krentjes, fruit of soepstengel) en water -rond 18:00 uur warm eten (een groentelepel aardappelen, rijst of pasta, 1-2 groentelepels groenten en een stukje vlees of beetje ei). Daarna bakje yoghurt, ongeveer 100 ml -rond 20:00 uur flesje warme melk, 100 ml -slapen tot de volgende morgen.
Lekker schema Eeka! Nou we zijn nog thuis maar we vanmiddag wel in het zh geweest. We moeten nu toch preventief luchtwegbeschermers gaan geven. Dus iedere dag medicijnen maar ja, als ik hem zo zie dan maar die medicijnen. Het hing erom of hij weer zou moeten blijven maar toch besloten dat hij vooralsnog thuis beter af is. Bovendien weten we nu wat het is en wat te doen.
Wel weer heftig lijkt me, kipkip! Maar gelukkig toch naar huis. Vervelend dat hij nu toch aan de medicijnen moet, maar zo te horen wel beter voor hem.
Jee kipkip, wat naar nou dat hij weer zo benauwd is. Gelukkig hebben jullie het vannacht nog kunnen uitzingen, en misschien toch wel fijn dat jullie nu medicijnen hebben, steeds op en neer naar het zkh is ook niks. Hoe is het met zijn hongerigheid nu, wordt hij nog 's nachts wakker ook daardoor? Toen Caitlin de prikken had gehad werd ze ook een paar dagen daarna gedurende enkele nachten steeds wakker voor een fles, misschien toch door de prikken dus? @Eeka: Ach, haar handje aaien, wat lief. Is het nu een beetje te doen met die spalk? @Maryloes en @Natas: Veeeel vakantiepret gewenst! Al zijn jullie allebei weg nu, maar toch. En Maryloes wat ontzettend fijn dat je mams nu thuis is, en wat leuk dat feestje!