Ex-zw.clubs april 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mrs Hair, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @kipkip: jij ook bedankt! Sanne was 580 gram aangekomen en 4,5 cm gegroeid. Mooi om te lezen dat kuikentje goed geslapen heeft op het drankje. Succes met studeren!

2. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Wat fijn van dat 'wonder'drankje kipkip, nu hopen op nog een reeks goede nachten!!

Pfff ik vind het te warm in de tuin, ben superduf en C. is onrustig. Manlief zit aan de eettafel met de laptop over te werken. Ga zo maar slapen denk ik...

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Banaantje, vanaf morgen koelt het af. Nog een beetje kunnen slapen? Wel jammer dat het nog even het weekend mooi blijft.

Helaas kuikentje vannacht om 3.15 uur wakker...Honger! Kippetje wel goed geslapen, had gister ook wel redelijk gegeten. Halve rundervink en hapje broccoli, frambozen en straciatella kwark toe. Verder had ik rostirondjes maar die spuugde ze weer uit! Aardappels in welke vorm dan ook lijkt ze wel echt niet te lusten, maar we blijven proberen!

Eeka, leuke verjaardag gehad?

Natas, nog vrij of ben je alweer aan het werk?

Mrshair, lekker gegeten?

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Kipkip: dus beetje bij beetje lijkt ze te gaan eten? Inderdaad, vol houden, want je bent op de goede weg!

@Natas: wat vervelend zeg van Chris' werk! He bah, je hoort het tegenwoordig zo veel! Vervelende rot crisis!

@Mrs Hair: gefeliciteerd! Goed hoor! Lekker gegeten?
    En wat goed van Liesbeth! Vond je het ook moeilijk om haar achter te laten?

@Eeka; Fijn dat het bij jullie ook zo goed gaat, Sanne lijkt me zo'n heerlijk rustig meiske he!

@Banaantje: Lekker geslapen?

@Hier: Vanmorgen even bij een collega op visite geweest. Hij heeft ook een dochtertje van Juul's leeftijd. Die hebben heerlijk zitten spelen. Emma er wat om heen keutelen, lekker in het zwembadje, heerlijk!
    Emma heeft de afglopen dagen slecht geslapen overdag, veel te warm denk ik. Door het speelafspraakje geen ochtenddutje en nu ligt ze vanaf 12.30 te slapen. Kan ze er straks weer even tegen aan.
    Het is hier nog goed heet, 28 graden. Dus toch het zwembadje maar weer gevuld!

Morgen gaan de kids uit logeren en wij een nachtje naar Amsterdam. Mijn broertje woont daar tijdelijk, dus gaan we met hun uit eten en lekker stappen :p

Oh jaaa....Emma heeft er in 2 weken tijd 3 tanden en een kies bij! Jeetje, wat een joekel is dat zeg!

5. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Groot he mamavanjuul, ik schrok er ook van, en ineens floepten er nog 3 kiezen uit haar tandvlees binnen no time! Lekker joh dat je uit eten gaat en stappen!

Kipkip ik duim voor een betere nacht met kuikentje vannacht.

Hier was afgelopen nacht weer bal... Ze is wel 5x wakker geweest. Ze ging gelukkig wel weer uit zichzelf slapen, maar rustig slaap je dan niet. Nu slaapt ze wel lekker, hopelijk blijft ze nu ff goed doorslapen want ze kan het goed gebruiken. Ze was echt doodop weer. Morgen gelukkig een rustig dagje!

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mamavanjuul, klinkt goed, lekker op stap. Veel plezier.

Banaantje, jij ook een betere nacht toegewenst!

Hier opeens ook 3 kiezen tegelijk (en hij had er nog geen 1). Raar toch dat die dingen bij alle kindjes zo allemaal tegelijk komen opzetten. Nou ja, kan die beter kauwen zodirect, haha. Oh, hij heeft vanavond ook weer zo heerlijk genoten van het eten, zo leuk om te zien. Dora pasta, nog wat aardappeltjes en vis van ons, aardbeitjes en yoghurt, Hij maakt ook echt zo'n mmmmhh geluid. Kippetje na 2 hapjes pasta maar poffertjes gegeven, vrijdag is toch altijd een beetje makkelijk omdat ze laat uit het kdv komen en wij vaak vis halen.

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zo het is te merken hoor van die drie kiezen. Voor iedere kies 2 poepbroeken, dus stand tot nu toe vandaag: 6 ;) en zijn billetjes worden steeds roder, zielig voor het manneke.

Hoe is het met de andere dames?

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    De teller staat inmiddels op 9!

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamavanjuul: Amsterdam, leuk!

@mrs hair: hoe was je etentje?

@kiezen: hier nog niets te zien. Sanne heeft nu 7 tanden. Sterkte voor de dames waarvan de kindjes nu slecht slapen...

10. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Jeetje kipkip, 9 poepluiers??? Zo ben je zo door een pak luiers en billendoekjes heen... Arme kuikentje, wat zullen zijn billetjes rood zijn.

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja poepluiers. Ben de hele dag aan het verschonen en hij blijft ook zo lekker stil liggen...

12. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Pfff, heb medelijden met je...

13. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Zo moest veel bijlezen, heb nog niet alles goed gelezen was zoveel.

Las dat er goed gelopen word veel tanden en kiezen doorkomen, en veel vakantie verhalen, iedereen heeft wel wat beleefd.

roan krijgt er een hoektand bij, hij heeft al 8 tanden en 4 kiezen, gaat dus goed, lopen nog niet alleen langs tafel of bank en een paar stapjes aan de hand, verder wil hij allleen kruipen.
    Hij praat al best veel, veel geluiden maar ook echte woordjes, opa, oma, happen, boof = boven, papa en mama, bal, boe van boek en boe van koeiengeluid. Alles is die, bambam voor de klok.

iedereen succes met alle nare vakantie, kiezen en tanden en rode billen,
    veel plezier met de leuke vakantie,s en alle goede dingen.

Hier krijgen we morgen de sleutel van ons nieuwe huis, ben zo benieuwd, en druk druk druk, dus als ik er een poosje niet ben dan zijn we druk druk druk........

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @steintje: veel succes (en sterkte?) met de verbouwing en verhuizing!

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wat spannend Steintje! Succes met de verhuizing!

Pffff...al vanaf 5 uur wakker en kan niet meer slapen!

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier ook weer een vroeg vogeltje....6 uur was het hier, gaap!
    Manlief heeft nu vakantie en ik moet werken, dus ben er maar uitgegaan. Emma heeft nu 2 kiezen, gister ook 4 poepluiers. Ze heeft er ook goed last van!

Amsterdam was gezellig, maar wat slenter je dan veel zeg. Voel het echt wel in mijn benen!

17. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    We hadden de wekker op 7 uur gezet, maar waren door de spanning om 6 uur al wakker, daar lig je dan te kijken, kids wel lekker doorgeslapen tot half 8.
    allemaal een fijne dag vandaag

18. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Leuk steintje, de sleutel, weer een mijlpaal!

Hier ook nog steeds kiesjes...ze ligt nu alweer voor haar tweede slaapje terwijl het net middag is. Ze is maar zo moe en chago, van de pijn. Kwijlen, bijten, en veel huilen. Heb de kiezen nog niet gezien, dus hoop dat ze snel doorkomen nu. Zelf ben ik thuis nu, zou naar kantoor gaan maar ik ben zo brak van het slechte slapen, en heb een verstopte neus en keelpijn.

Volgende week weer een midweekje weg!! Naar Bungalowpark Hoenderloo. Met mijn ouders en zus in een huisje, in het huis ernaast zit mijn oudste zus met man en haar 4 kids. En mijn derde zus komt gezellig met haar 2 kids een dagje langs.

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jij gaat nogal op vakantie, Banaantje. Leuk hoor.

Kuikentje is ook niet op zijn best, gooit met van alles en is de hele dag een soort oerkreten aan het uitslaan. Zou op zich wel grappig zijn als ik niet zo slecht had geslapen...ga hem zo maar even bij mijn schoonouders dumpen want ik ga even met kippetje naar de kapper.

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Klinkt goed Banaantje!

Wij willen ook binnenkort nog even weg met het vliegtuig. Nu betalen we nog niks voor Emma en het lijkt me zo leuk voor Julia.
    Gewoon "even" op en neer naar Engeland ofzo ;)

Deel Deze Pagina