Haha, benjamin aan de chippies! dit is nou geen gevalletje van daar kun je vroeg genoeg mee beginnen.... fijn dat de mama activiteit geslaagd was! mamavanjuul, fijne dag morgen! Maak er wat moois van! Pollewopke, fijn dat soort opmerkingen.......wel lekker dat je zichtbaar summer wordt. zulke complimenten houden we van! mrs hair, had idd nog willen vragen naar je nr, dus graag! Net hardgelopen, dus nu.snel douchen en dan het Blok!
Ja, sorry beetje lang niet gereageerd, wel snel meegelezen. Hij is de schade aan het inhalen, kwam vannacht om 4 uur....arrgghhh. Maar goed even wennen weer . Ik wil jullie zaterdag alvast veel plezier wensen, ik moet helaas werken en ga die week erna met vakantie maar ben erg benieuwd naar jullie verhalen!
MamaLuc, wat de opvang door mijn zus betreft: ze doet dat 1 woensdag in de twee weken, dus niet zo veel. Voor de rest gaan de kinderen naar het KDV, de ene week 3 dagen en de andere (tante-)week 2 dagen. Omdat mijn zus deze week, haar reguliere tante-week, ineens niet kon vroeg ik een extra woensdag bij het KDV maar een leidster had vrij en dus zaten ze al aan het maximum aantal kindjes. Maar voor de KDV-woensdagen heb ik dus geen probleem en ik neem aan dat mijn zus de tante-woensdag over 2 weken gewoon weer gaat oppakken. Mrs Hair : nee, mijn zus heeft zelf geen kinderen. Mijn kids zijn heel belangrijk voor haar en ze geniet enorm van ze, daarom denk ik ook wel dat ze die oppaswoensdagen snel weer gaat doen. Het kost natuurlijk energie maar het geeft haar ook heel veel energie. Destijds bij Danique hebben we voor de opvang voor KDV gekozen omdat zij in eerste instantie enig kind zou blijven (godzijdank is Chris later meegegaan in mijn wens voor een 2de). Daarom vonden wij destijds contact met andere kindjes heel belangrijk. Danique vindt het daar nu zo geweldig en ze doet het daar super, dus ik wissel liever niet naar gastouder. Ook met Quinten gaat het tot dusver prima daar. Je niks aantrekken van opmerkingen over Liesbeth's gewicht hoor! Zij doet het prima, is happy, volgt eigen lijntje op de curve, etcetera. En toch schattig juist, heerlijk dat babyvet. Kledingmaat : broekjes nog voornamelijk 62, met truitjes en shirtjes gaat hij nu naar maat 68. Over dikke buik : ik lees dat veel meiden er nog last van hebben, meer dan ik had gedacht. Gezellig met z'n allen aan de buikspieroefeningen *zucht* De nachten : hier ook wat betere nachten gehad, o.a. op vakantie. Maar de laatste 3 nachten is het weer bal. Vannacht zo ongeveer van 3.15 tot 06.00 af en aan met Quinten bezig geweest. Ik was blij dat ik door het afzeggen van mijn zus vandaag vrij had, de wallen hangen weer tot mijn knietjes. Hihihi MamaMarije, welke smaak chips heeft Lucas gehad? De meeting : ik heb besloten dat ik niet kom. Vind het wel heel jammer, lijkt me ontzettend leuk om een aantal van jullie en de babies te zien! Maar het is me te druk met zaterdagavond naar pannenkoekenboot voor verjaardag zus en zondag Dolfinarium voor verjaardag stiefkleinzoontje, te veel voor Quinten en ook beetje te veel voor mij (boodschappen moeten ook nog ergens gebeuren). Heel graag kom ik een volgende keer als het nog een keer georganiseerd wordt!
haha, zie het nu pas. Summer is natuurlijk dunner! Stomme telefoon, die maakt er af en toe hele gekke worden van. @natas, jammer dat je er niet bij bent! Maar wel begrijpelijk hoor, een overvol weekend zo te lezen. Maar gelukkig wel allemaal leuke dingen!
@ kipkip: fijn dat je mannetje weer opknapt! Hopelijk is hij snel bijgetankt en kom je weer een beetje aan je nachtrust toe Jammer dat je niet komt zaterdag! @ natas: ook jammer dat jij niet komt zaterdag! Wel begrijpelijk idd, het moet wel te doen blijven, anders is het net 'ren je rot'! Balen van de nachten van Quinten zo, pfff..... Lukt het om een beetje bij te tanken vandaag? @ chips: Benjamin heeft de paprika-chips geproefd, toevallig de favoriete smaak van papa @ hier: Lucas is naar de PSZ, wat een heerlijkheid! Enige jammere is dat Benjamin nu besloten heeft dat ie niet wil slapen *zucht*.... Zit ik net met mijn laptopje op de bank, kan ik weer 100x naar boven toe... goed voor de lijn zullen we maar zeggen!
Hallo dames, even een berichtje , vandaag is na een aantal weken ziekbed mijn oma overleden, ze is rustig ingeslapen, ik wil ook bij deze laten weten dat ik zaterdag niet bij de meet ben. heb nu mijn gedachtens even ergens anders. hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn. groet van mariska (steintje)
Beste Steintje, ik wil jou en je familie heel veel sterkte toewensen met het verlies van jullie oma. Dikke knuffel voor jou!
@steintje...sterkte!!! @baby-meet...hoop dat ik er bij kan zijn...lieke vandaag helemaal niet lekker, snotverkouden, oh oh hoop dat t goed gaat @ cb....lieke vandaag gemeten en gewogen 66,2 cm en 7475 gram, in ieder geval niet zo hard gegroeid maar nog wel lekker stevige billen hihi......curve neemt nu iets af....lekker rond en gezond
Lieke weer mooi gegroeid! Fijn! Hoop dat je er gewoon bij kunt zijn. Het groepje is al aardig uitgedund....als jij ook niet komt Pollewopke, houden we 3 mama's over. Mrs hair, hoop niet dat je al boodschappen hebt gedaan!
@ steintje: gecondoleerd met het verlies van je oma. Hopelijk vindt ze nu de rust die ze verdient. Logisch dat je er niet bij kunt zijn zaterdag, al is het wel jammer! Ik wens jullie toe dat je op een goede en mooie manier afscheid kunnen nemen. @ pollewopke: Lieke is netjes gegroeid hoor, ze heeft gewoon nu al vrouwenbillen, hahahaha! Hoop dat de verkoudheid snel overwaait!! @ meet: ik heb er zin in hoor!! Oeps... realiseer me nu dat ik nog ff een campingbed moet scoren bij mijn moeder of schoonmoeder.... *legt knoop in zakdoek* @ hier: vanavond bij de psycholoog geweest voor het adviesgesprek. Het is een 'neurotische depressie' zoals zij het noemde. Ik moest er zelf wel even om grinniken, met name om het neurotische deel, want we grappen daar al vaak over dat ik zo'n halve neuroot ben . Anyway, het is dus geen fullblown postnatale depressie, omdat ik daarvoor niet somber genoeg ben, maar er zit wel degelijk een depressie onder. Het is voor een deel toeval dat dit samenvalt met de ontzwangeringsperiode. Ze sloeg in haar analyses telkens de spijker op zijn kop, dus ik denk dat de behandeling wel aan zal slaan!
Steintje, gecondoleerd en heel veel sterkte. MamaMarije, ik tikte gister per ongeluk de naam van Lucas maar het is natuurlijk Benjamin die van de paprikachips heeft gesnoept Ja ik vind het heel jammer van de baby-meet, hopelijk volgende keer beter. Ik merk dan wel dan ik ook nog niet helemaal mezelf ben. Voor Quinten vind ik het echt te veel met om 16.30 mijn familie hier weer en de volgende dag de hele dag op pad. Maar voor mezelf zou ik anders geen moeite gehad hebben met een dergelijke agendaplanning en nu dus wel. Ik heb wel een beetje bij kunnen tanken vandaag, ben vanmiddag met de kids naar een strandje geweest. Maar het is niet echt relaxed met 2 kids en een moeder die beginnend dementerend is (zij is altijd van woensdag- tot donderdagavond bij mij). Het is 'fijn' dat de diagnose nu is vastgesteld. Wanneer begint de behandeling, en weet je wat dat ongeveer in gaat houden? Pollewopke, Lieke gaat lekker!
Ik ben ook nog laaaang mezelf niet hoor! Ben nog steeds erg moe en daardoor een stuk prikkelbaarder. **realiseert zich nog te bellen voor het bloedonderzoek** ZO..meteen gebeld en word tussen 13 en 15 teruggebeld. Meteen maar doorgegeven dat ik mijn spiraaltje wil laten plaatsen Wel jammer dat er zoveel afzeggingen zijn voor de meeting! Had er graag bij willen zijn, maar ja, we moeten even een paar dingen regelen. Kwam er tot mijn schrik gister achter een grote fout te hebben gemaakt qua getuigen. Heb 1 teveel en moet dus iemand teleurstellen...hoe erg is dat? Maar de volgende meeting ben ik er bij! Vanmorgen aangenaam verrast! Julia wakker moeten maken om 7.45 en Emma werd pas om 8 uur wakker. Die is vervolgens ruim een uur aan het klooien geweest met de fles....grrrr!
Oeps, da's heel erg vervelend! Zou je die persoon niet als ceremoniemeester kunnen vragen, heeft hij/zij toch een belangrijke taak met jullie huwelijk... Hoe was de ondertrouw gisteren? Hebben jullie er een leuke dag van gemaakt? @meet: jammer dat er zoveel afmeldingen zijn. Volgende keer probeer ik er ook bij te zijn als ik dan vrij kan hebben op het werk. Ik wil jullie in ieder geval wel heel veel plezier toewensen en hoop leuke verhalen te lezen hier op het forum. @pollewopke: beterschap met Lieke. En ze groeit netjes, toch? @mamamarije: goed dat er nu een diagnose is gesteld. Heb je nu iedere week een gesprek?
Yuna, 24-03-2011, 6030 gram - 64 cm Roan, 02-04-2011, 7710 gram - 68 cm Liesbeth, 03-04-2011, 8060 gram - 64 cm Quinten, 03-04-2011, 6060 gram - 66 cm Caitlin, 06-04-2011, 5785 gram - 62 cm Nina, 12-04-2011, 7025 gram - 64,8 cm Benjamin, 17-04-2011, 7980 gram - 66 cm Evy, 25-04-2011, 6240 gram - 65,2 cm Lieke, 25-04-2011, 7100 gram - 64 cm. Emma, 27-04-2011, 7160 gram - 66 cm Sanne, 30-04-2011, 6980 gram - 66,1 cm Zoontje Kipkip,01-05-2011, 7600 gram - 66,5 cm Pollewopke, hierbij de lijst waar je naar vroeg .
Nou.....het bloedonderzoek is binnen en geen goed nieuws....of wel, tis maar net hoe je het bekijkt. Maar mijn schildklier werkt veel te traag! Dit verklaard dus waarom ik geen kilo's verlies en het is juist goed geweest dat ik veel sport, anders was ik nog zwaarder geweest. Dit verklaard dus ook de overdadige vermoeidheid e.d. wat te vaak verward wordt met ontzwangeren. Moet nu dus medicijnen slikken. Moest ze meteen ophalen en morgen meteen beginnen.
@ mamavanjuul: jeetje wat balen van je schildklier zeg! Maar idd, nu heb je wel duidelijkheid en is er ook wat aan te doen. Is het wel weer te verhelpen of moet je die medicijnen nu voortaan blijven slikken? *knuffel voor jou* Ben je er al uit met je getuigen? Ook niet leuk idd, als je iemand moet teleurstellen @ eeka: dank voor je tip over de Kindival in het andere topic! Die ga ik onthouden... Voor nu gebruik ik nog een tijdje chamodent denk ik, omdat ik die op Benjamin's speen kan druppelen. Voelt een beetje als drogeren , maar het werkt zo goed! @ pollewopke: hoe is het met Lieke?