Ex-zw.clubs April 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door MamaMarije, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Eeka wat heftig allemaal, Kan me voorstellen dat de emoties alle kanten opgaan. Maar ook fijn dat er nu al zo veel duidelijkheid is.

MamaMarije, beterschap voor je opa.

Kipkip, wat naar van het overlijden van de ex-collega :(

Groente geven : Quinten moet er nog niets van weten. Hij heeft nu 3x worteltjes gehad maar hij vindt het letterlijk en figuurlijk 3x niks :D
    Zou met de smaak te maken kunnen hebben, ik ga morgen of overmorgen courgette proberen. Maar ik denk dat het meer te maken heeft met de textuur. Hij werkt zowat alles met z'n tong weer naar voren, en als er al wat binnen komt kokt hij het er weer uit.

Middagslaapjes : soms heb ik heimwee naar de tijd dat Danique 's middags nog sliep :p

Onweer : hier ook een paar flinke klappen! Danique was nog wakker maar raakte gelukkig niet van streek, een paar maanden geleden zou dat nog drama zijn geworden.

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, nou hier zijn worteltjes ook geen favoriet! Julia hoeft ze nog steeds niet ;)

Bloemkool is ze overigens altijd gek op geweest, bloemkool met courgette was het geloof ik....

Nou ja...nog een paar keer worteltjes proberen...

Ik ga mijn bedje in, weltrusten!!!

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @onweer: hier nog niets van gemerkt, gelukkig maar! Ben namelijk niet zo'n held qua onweer...

@Natas: worteltjes zijn hier dus wel favoriet. Vandaag weer een boos meisje omdat haar bordje leeg was... Courget kan ik inderdaad ook wel eens klaar gaan maken, kijken of Sanne dat ook lekker vindt.

@pollewopke: grappig dat jullie meisje zo reageert op de honden!

4. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Truste mamavanjuul!

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Danique vond en vindt worteltjes wel heel lekker. Nou ja, misschien houdt Quinten niet van de kleur oranje :p

6. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Hahahaha :D!

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hij krijgt nog steeds 5 flessen (4 van 180 /6 en 1 van 210/6 en 4 scheppen rijstebloem. Verder ' s ochtends fruit en 's avonds groente (van de week was het huilen toen het potje bruine bonen met appel op was).

8. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Trusten mamavanjuul!

Even EGO

@ hier: ben een fotoboekje in elkaar aan het knutselen voor mijn opa. Allemaal mooie foto's erin van ons gezinnetje, onze bruiloft en onze jongens. Mijn opa was getuige bij onze bruiloft, hij is heel belangrijk voor mij.
    Hij is heel erg ziek eigenlijk. Zijn alvleesklier is echt pissed off, zeg maar. Compleet ontstoken. Daarnaast heeft hij last van boezemfibrilleren. Het herstel van het ene, staat het andere in de weg. Voor zijn alvleesklier moet hij veel vocht hebben, maar dat kan zijn hart niet aan. Hij was gisteren erg in de war en heel erg bang. Hij is nooit ziek en had met mijn oma afgesproken geen medisch traject in te willen. Maar ja.. daar zit ie nu toch in (vind ik wel fijn, egoïstisch hè?).
    Hij heeft nu heel veel rust nodig en hopelijk herstelt het dan. Zit aan het infuus en de sondevoeding. Hij begint nu gelukkig wel in te zien dat hij hiervan KAN herstellen, of het gebeurt is nog een ander verhaal.

Het fotoboekje helpt hem hopelijk door moeilijke momenten heen en mocht hij hier niet doorheen komen, krijgt hij het alsnog mee van me, voor hierna :(

Heb in lange tijd niet zoveel tranen gelaten..

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamamarije: wat naar voor je opa, zeg! En natuurlijk ook voor jullie, om je opa zo te moeten zien. Wel een heel mooi gebaar om een fotoboekje te maken. Hopelijk helpt dat een beetje om hem rust te geven zodat hij kan herstellen.
    *dikke knuffel voor jou*

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Heel veel sterkte mamamarije en heel mooi idee dat fotoboekje. Daar heeft hij vast wat aan!

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    MamaMarije, hele hele hele dikke knuf!

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Och jeetje Mamamarije...veel sterkte!
    **dikke knuffel**

Ik had ook altijd een (onzichtbare) sterkte band met mijn (overleden)opa.
    Dus heb wel een beetje een idee hoe je je voelt! Mooi gebaar dat fotoboekje!!!

13. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Sterkte Marije, dikke knuffel!

14. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ MamaMarije: Wat naar voor je opa... En wat erg dat hij zo bang is, ik krijg er de tranen van in m'n ogen... :( Hele dikke knuffel voor jou en sterkte de komende dagen ! Ik hoop dat hij snel herstelt!

15. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Baby-meet (2): Ik heb een datum vastgelegd! Eeka gaat vrij vragen, en als MamaMarije ook uitkomt met het weekendje, dan kan IEDEREEN!

Helemaal top :D

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Het klinkt nog zo ver weg...februari! maar voordat we het weten ;)

17. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    En dan zijn onze kindjes al bijna een jaar!!! ;)

Niet te geloven...

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hou op joh!!!

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Volgend jaar zo rond deze tijd heb ik de eerste al naar de kleuterschool...moest er van de week spontaan om huilen :D;)

20. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ja... Nu vooral nog niet te veel aan denken! En ook die periode heeft z'n charme!

Ik heb er inmiddels al twee voor het eerst naar de kleuterschool gebracht, en de oudste doet nu zelfs al tafels ;)... En wat vliegt de tijd, het is echt niet te geloven... Maar wat heeft elke leeftijd ook z'n charmes, en z'n mooie ontroerende dingen... Gewoon zo bewust mogelijk van elk moment genieten, meer kan je niet doen!

Deel Deze Pagina