De laatste keer was...4 jaar geleden Had mijn enkelband gescheurd Dat deed pijn!!! Kan je beter een arm in het gips hebben, want met 1 enkel in gips, moet je met krukken en dan heb je dus ook geen handen tot je beschikking....
Daar schiet je ook zo lekker veel mee op ja altijd fijn als mensen meedenken! Maar goed, als het wel zo is, is het dus van voorbijgaande aard.. alleen hoe snel dat zal zijn? Hopelijk gaat Quinten snel beter slapen Natas! @ mamavanjuul: oei, ja dat is idd erg lastig Mijn man heeft zijn enkelbanden gescheurd gehad toen we nét een nieuw huis hadden (lees: veel moesten klussen), was ook handig
Goeiemorgen! Desondanks de koorts van Emma, hebben wij een goede nacht gehad. Ze was pas rond 8 uur wakker Ondertussen lag Julia al lekker bij mij in bed tv te kijken en ik nog lekker te dommelen. Emma ligt sinds tijden weer eens in de box te spelen, maar heeft nog wel koorts, 38.6. Heb haar maar wel een zetpilletje gegeven, want ze is nu al 3 dagen niet lekker... @Mrs Hair: Hoe gaan de nachten nu eigenlijk bij jullie en geef je nog steeds bv?
@ MamavanJuul: Ja, geef nog steeds bv. De nachten gingen een aantal weken beter, steeds één nachtvoeding. De laatste tijd wil ze weer twee keer... Rond 2u en rond 5u. Er komen tandjes door (drie tegelijk), dus wellicht ligt het daaraan... Ik probeer maar om me er niet al te druk over te maken. Nu maar aan de studie, dinsdag het eerste tentamen van het jaar!!
Nog even bijgelezen: @ MamaMarije: Heb je afgeklopt? Jij moet niet in het gips komen, stel je voor! @ Natas: Balen dat je dan een 'goede' uitslag hebt, waar je nog niets mee kan... Hoe is het met Quinten dan 's nachts? Geef jij ook nog steeds bv? Ik bedenk trouwens net dat Liesbeth weer twee keer komt sinds ik ziek ben geweest.. En toen ik gisteren wat afkolfde was mijn melk véél wateriger dan normaal... Ik ruik een verband
Ehhh...huishouden... Komt uberhaupt weinig van terecht. Mamamarije, arme Lucas! Zit de pleister er nog op? Natas, jij sterkte met de vermoeidheid, hopelijk is het van voorbijgaande aard. Hier ook een zeer ellendige nacht gehad, kippetje werd zo'n 6 keer wakker ofzo. Ze zit sinds kort op de peutergroep en daar heeft ze het nog niet echt haar zin. Dus vannacht had ik zoonlief ook weer wakker, door zijn zus, en tja als die dan toch wakker is wil hij ook wel eten. Gelukkig vandaag vrij genomen, we gaan vanmiddag even lekker winkelen en de kindjes zitten op de creche.
Wat een toffe plaatjes zie ik voorbij komen, thanks for sharing, altijd zo leuk om te zien die knappe kindjes. Tenen in mond: Probeert Caitlin ook regelmatig, ze heeft het een keer gedaan maar aangezien ze altijd zweetvoetjes heeft (haha! schijn ik als baby ook te hebben gehad) zal ze dat vast een tegenvaller hebben gevonden Luie baby: Hier nog een. Ze heeft een poos van buik naar rug gedraaid zonder moeite maar ze vertikt het nu. Van rug naar buik doet ze ook niet, ja ze draait wel helemaal op haar zij en nog een stukje verder (driekwart) maar dan zit haar arm in de weg en zet ze niet door. Ze vindt het allemaal wel best. Vanmorgen: Aggos arm meiske, ze moest naar KDV en was na de ochtendfles in het grote bed tegen mij aan in slaap gevallen. Ze sliep echt ontzettend diep, met als gevolg dat ze niet wakker te krijgen was. Ik had haar uit bed gepakt en ze sliep in mijn armen gewoon verder, het zag er echt ontzettend cute uit! Maar ik vond het zo zielig. Nachtmerrie: Gisteren (donderdag) was ik ongepland bij mijn ouders in Lisse met Caitlin. Het was de bedoeling dat ik woensdag naar een vriendin zou gaan, op verjaardagsvisite, en in de loop van de middag naar mijn ouders toe om daar te eten. Echter kwam ik vast te staan op de A20 in een file. Dat was een ware nachtmerrie. Ik heb 2,5 uur (!!!!) met Caitlin achterin stilgestaan. Ondertussen moest zij de fles, dus heb ik midden in die file achterstevoren op een stoel een pakje kant-en-klaar melk gegeven terwijl zij in de maxicosi zat. Het is een wonder dat ze niet is gaan brullen, ze heeft zich in die 2,5 uur voorbeeldig gedragen. Ze sliep wat, kletste wat, ik gaf haar een speeltje waar ze nog wat mee heeft gefriemeld. Alleen ik moest na 2 uur toch wel gi-gan-tisch plassen, aahhhh! Midden in die file...ik had al bedacht dat ik een luier uit de tas zou pakken om daar maar in te gaan zitten plassen, wist echt niet meer waar ik het zoeken moest... Gelukkig kwam de file toen weer in beweging en heb ik een benzinepomp kunnen redden. Caitlin met maxicosi en al uit de auto gehaald en gewoon hoppetee mee het wc-hokje in. Wat een gedoe en wat een stress. Ik was toen ik in Lisse aankwam zo uitgeput dat ik mijn collega heb gebeld dat ik daar bleef slapen, en manlief het KDV gebeld dat Caitlin donderdag niet kwam. Konden we even bijkomen. Ik ben nog snippieverkouden ook, dus mijn energiepeil ligt niet al te hoog, kan niet zoveel hebben momenteel. Wat schrikken van Lucas, sterkte!! Wel knap dat jij je zo goed hebt gehouden. Van je man is ZO herkenbaar, mijn man had dat ook! Geheimpje (waar manlief zich voor schaamt): toen ik zwanger was is manlief in therapie gegaan omdat hij bang was voor mijn bevalling. De angst die onze mannen hebben heeft een naam: bloed-, naalden- en verwondingsangst. Hij is in Rotterdam in therapie gegaan daarvoor en hij is er volledig vanaf gekomen! Hij is nu niet meer panisch. Hij viel ook altijd flauw als hij bloed of een naald zag. Het was zo erg, dat er bij hem nooit bloed mocht worden afgenomen omdat hij dan voor het vloertje ging. En als hij een naald zag dan ging die al bijna. Maar hij is er nu dankzij die therapie helemaal van verlost!!! Tijdens mijn bevalling (waar echt liters bloed bij kwamen kijken en heel veel naalden) heeft hij zich zoooo stoer gedragen!! Als jouw man er echt mee zit, is dit misschien wel een goeie voor hem? Of heeft hij er niet zulke problemen mee?
Nou...ik zit hier met een baby op mijn arm...ze wil niet in bed slapen, alleen bij mama! nog steeds koorts en rode wangen, zoooo zielig
Ah goshie, beterschap voor Emma! Mrs Hair, ja ik geef nog steeds BV. En wie weet hier ook een verband..... ben sinds vandaag weer aan het werk maar ben nog steeds niet 100%. Quinten slaapt sinds ruim een week ook overdag heel slecht en de nachten zijn nog meer bagger dan anders. Wie weet heeft dat met elkaar te maken. Eet Liesbeth al wel veel aan bijvoeding? Quinten nog niet bijster veel dus hij moet het echt van de BV hebben. Banaantje, wat een ellende zo lang in de file! Godzijdank had je nog dat pakje melk bij je. Wat lief van Caitlin dat ze zich zo goed gehouden heeft. Kipkip, winkelen en geld uitgeven geeft weer energie
Juist...haha! Goed geslaagd, een complete hardloopoutfit, laarzen, truitje. Fijn hoor. Morgen met kippetje naar Woezel en Pip, ben benieuwd. Sterkte met alle zieke kindjes! Zoontje is wel een beetje verkouden maar vooralsnog vrolijk. Zal zo ook even een fotootje spammen.
@ kipkip: wat één lieve foto, die van broer en zus. @ banaantje: wat jij omschrijft klinkt echt als een nachtmerrie.... en vreselijke stress... Fijn dat caitlin lief was! Maar mezelf kennende zou ik dan de hele tijd ij de stress zitten over de vraag wanneer ze zou gaan huilen... @ natas: Liesbeth eet nog niet heel veel nee. Toevallig heb ik vandaag de eerste bijvoedingsluier verschoond, dus het begint te komen...
Oh kipkip, nee dat vind ik niet... Zo'n echte plakluier, bah... En stinken! Die bv-luiers, dat was net karnemelk... Maar goed, je doet er niets aan , en het is wel fijn om hieraan te merken dat ze echt wat begint binnen te krijgen...
Hahah lekker plastisch praatje......ik dacht dat t aan Lieke lag die plakluiers, maar dat is dus de bijvoeding oke, tja dan moeten we er maar aan wennen. Vandaag onze bumboseat opgehaald, wat n uitkomst. Lieke ging in t wippertje zo ver naar voren zitten dat ie kantelde. In dit zitje zit ze heerlijk. We hebben vanavond met z'n 3en gegourmet haha, Lieke in de bumbo met een korst brood. Mevrouw was helemaal tevreden, erg leuk. Ik zet de foto's er nog op maar de camera is leeg, hoezo een japannertje hihi Wat een lieve broer en zus!!!
Aaaah, wat een lieve foto Kipkip. Mijn neusje kan ook beter tegen de BV-luiers dan tegen de bijvoedingspoep van Quinten Maar dan de luiers van Danique..... nee, die stinken pas echt. Oh oh, ik heb er een hard hoofd in dat ze snel zindelijk wordt. Het interesseert haar echt helemaal niks of ze een poepluier heeft, of ze doorgelekt is, maakt haar helemaal niks uit. Zonder luier zegt ze wel dat ze moet plassen, maar pas als ze de helft al heeft laten lopen. Heb een keer eerst een onderbroek in haar luier gedaan, ook die natte kledder maakte haar niets uit.
@kipkip: wat een lieve foto's! @banaantje: wat een avontuur zeg, om 2,5 uur in de file te staan met Caitlin. Ze heeft zich wel heel goed gedragen als ik het zo lees, knap hoor! @natas: hoe is het nu met jou? Knap je goed op? @mamamarije: alles goed met jou? Heb je gisteren veel problemen gehad met de stroomstoring? Lucas nog last gehad van zijn hoofdwond? @mamavanjuul: hoe is het met Emma? Nog ziek?