Ex-zw.clubs April 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door MamaMarije, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ik heb het idee van een reuzensprong die al 2 maanden duurt. Tot 4 maanden ging het slapen wel redelijk voor die periode althans maar op een gegeven moment hoort daar wel een soort verbetering in te komen.

Kippetje is even fijn met oma mee dus ik ga even stofzuigen en was opvouwen. Als nr 2 tenminste even ophoudt met jammeren...

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Trouwens, ik vind het ook niet leuk voor jullie maar het geeft toch een soort troost dat meer baby's nachtbrakers zijn ;)

3. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ kipkip: dat snap ik wel. Is geen leedvermaak, maar erkenning van de situatie. In de zin van 'gelukkig, het ligt niet aan mij; het is een fase'.

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Aankomende nacht is mijn "shift"....hoop dat ze nu wel wat langer slaapt dan 5 uur....;)

5. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Whu whu wa wa whu we wa whu. Zo, Sanne heeft tegen Quinten gezegd dat een broodkorstje heel lekker is. Hopelijk werkt 't, Natas :p:D!

Qua Danique, ik denk dat je beter door kunt zetten met de training. Lijkt me wel heel moeilijk hoor, maar nu weer luiers gebruiken zal denk ik alleen maar verwarring geven. In ieder geval een dikke knuffel!

@mamamarije: ook voor jou een dikke knuffel! Niet leuk om te lezen dat je denkt dat je jongens chronisch ongelukkig zijn. Je lijkt me juist zo'n leuke mama, die lekker veel met de jongens bezig is :). Bespreek je dit soort dingen ook met je "coach ;)"? Ik hoop echt dat je dit soort gevoelens snel achter je kunt laten.
    Ook naar trouwens van je oma, nog een extra zorg erbij :(...

@alle dames met slecht slapende kindjes: heel veel sterkte!

@mrs hair: moest wel even lachen hoor, dat je tegen middelste gezegd hebt dat er nooit meer een schoen gezet mag worden. Maar kan het me wel voorstellen dat je zoiets zegt midden in de nacht ;).

@kipkip: is het nog gelukt met zuigen en was opvouwen?

@hier: alles gaat z'n gangetje, Sanne slaapt goed, eet goed en is over het algemeen erg vrolijk. Ze vindt het heerlijk als we met haar gaan wandelen, zeker nu de bak vervangen is door de wandelwageninzet.

6. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Even een tip meiden. Misschien hadden jullie het al gezien bij gratis en aanbiedingen, maar bij Wehkamp hebben ze nu 4 pakken pampers voor de prijs van 3 en daar kun je ook nog een lihl bon voor inleveren. Ik heb dus net 4 pakken luiers besteld voor 19,95:D. En je betaald ook geen verzendkosten!

7. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @maryloes: had het inderdaad al gelezen, maar deze keer heb ik helaas geen lihl-bonnen gekregen....

8. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ Maryloes: thanx voor de tip! Heb me hier ooit aangemeld voor LIHL, maar eigenlijk nooit meer wat van gezien :(... Zal eens even in de voorraad luiers duiken om te zien of het nodig is momenteel.

@ mrs hair: hahaha, ik heb je nu een keer ontmoet en kan me bijna niet voorstellen hoe jij bent als je erg boos bent :). Je lijkt me juist zo zachtaardig! Maar logisch hoor, ik zou het ook beu zijn!

@ 'slechte mama-voelen': ik moet dat idd eens in een gesprek melden. Het is in deze mate nog niet ter sprake gekomen eigenlijk, ook omdat ik het moeilijk vind om dat te zeggen.

@ kipkip: nog wat in huis kunnen doen? Ik herken het jammeren, Benjamin staat de laatste dagen ook weer bijna constant op 'standje dwingelandje' ;)
    En idd, als je weet dat anderen het ook zwaar hebben, scheelt dat voor je gevoel wel.

@ eeka: ook de reiswieg eruit! Leuk hoor, er gaat echt een wereld open voor die kleintjes dan

@ mamavanjuul: och, die Julia toch, ze is er wel helemaal vol van ja! Maar logisch ook wel, kinderen worden eigenlijk overal helemaal gekgemaakt van die rode puntmuts ;). Hopelijk slapen de dames vanavond heerlijk!

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamamarije: valt ook niet mee om zoiets in een gesprek ter sprake te brengen. Toch een soort van schaamte denk ik. Maar ik zou het toch proberen te zeggen, misschien dat het uitspreken al een soort van opluchting geeft. Succes!

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb die bonnen wel, maar gebruik ze niet! Dus als iemand ze wil hebben kan ik ze wel opsturen!

11. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamavanjuul: ik heb wel interesse!

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Als je je adres ff in een pb zet, dan stuur ik ze naar je op :D
    Wij gebruiken de luiers van Kruitvat en die bevallen prima!

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zo was is zo goed als opgevouwen, in bed wilde hij niet dus dan maar gekeken hoe ik aan het vouwen was. Hij is vanmiddag van half 2 tot half 7 wakker geweest :(. Ik heb hem trouwens voor het eerst een toetje gegeven, van nestle heb je vanaf 6 maanden. Vond hij erg lekker. Eerst warme hap, toen een fles en nog een toetje erachter aan. Ben benieuwd hoe lang hij het daar op redt.

En ik heb net vakantie geboekt voor juni! 2 weken kamperen in zuid frankrijk bij een camping die heel snel vol zit dus ben blij dat ik er nog door kwam. Kippetje net schoentje gezet, kijken of ze het morgen nog weet.

Mamamarije, veel knutselplezier morgen!

Voor iedereen, hopen op een goede nacht!

14. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Je kunt ook gewoon de code die achter op de bon staat mailen. Als Eeka bij wehkamp gaat bestellen, heb je alleen die code nodig!

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Goed, dat was dus niet lang :(. Hij is alweer aan het krijsen! Daar gaan we weer...en dan waarschijnlijk om half 2 weer...gaap!

16. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Slimme tip van Maryloes! Mamavanjuul, zou je me de code misschien kunnen pb-en? Scheelt weer porto-kosten!

17. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ kipkip: het is een fase... *knuffel*.. Ik weet hoe het voelt.

18. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ kipkip: pfff... balen zeg... Ik hoop voor je op een goede nacht!
    Klinkt goed, jullie vakantie!

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Eeka: IK heb je gemaild ;)

Tja...ik ga ook vast naar bed! Ben benieuwd wat de nacht ons brengen zal! **gaaaaaaaaap**

Zal morgen trouwens eens bellen voor de uitslag van mijn bloedonderzoek, ben heel benieuwd. Heb zelf de medicatie om hoog gedaan, want voel me weer helemaal inkakken.

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Veel slechte nachten hier lees ik :(
    En nu weer een sprongetje?.... oh, mijn hoop is weer de grond in geboord ;)

Thnx voor jullie antwoorden over Danique's zindelijkheid!
    Vandaag had Danique weer een hele goede dag. Geen ongelukjes (wel af en toe begeleiding van mij), gepoept op de wc, goed humeur, nauwelijks 'baby' gespeeld, niet zo uitdagend en recalcitrant, enzovoort.
    Deze dag is weer binnen! Maar waarom er nou zulke grote verschillen tussen dagen kunnen zitten, met haar gedrag en met de ongelukjes, geen idee.
    Maryloes, ik heb het gigantisch druk op m'n werk dus ik kan nu even geen vrij nemen.

MamMarije, wat naar dat je denkt dat je jongens ongelukkig zijn. Dat kan ik me niet voorstellen. Waarom precies denk je dat?
    Danique pakt hier niet of nauwelijks speelgoed af van Quinten. Maar ik denk niet dat ik dat altijd toe zou laten als Quinten ergens mee speelt. Het zal wel schelen dat Danique bijna een jaar ouder is, kan me zo indenken dat ze dit een jaar geleden ook gedaan zou kunnen hebben.
    Wij hebben dit jaar zaterdag Danique voor het eerst de schoen laten zetten. Plan is dat ze het 2x per week mag.

Dank je Sanne!

Deel Deze Pagina