Oh trouwens.....Vorige week met Lieke naar HA geweest, ze had uitslag op dr onderkantje en werd alleen maar erger. Zalf gekregen voor huidinfectie, werd ook alleen maar erger. Dinsdag gebeld naar HA, nieuwe zalf zou klaar liggen bij apotheek. Rij ik daar langs, staan er 9! mensen te werken maar geen zalf, was niet op voorraad, kon max. 2 dagen duren. Bel ik vanochtend, nog niks, waarschijnlijk 's middags. Om 4 uur was ik nog niet gebeld, dus maar weer zelf bellen. Inmiddels hier een meisje dat de hele dag nog niet geslapen heeft van de pijn aan dr onderkantje: zelfs een zetpil gezet omdat de huid gewoon stuk is nu. (Tranen in mn ogen als ik dr aan denk....) Blijkt het er nog niet te zijn, ik ben me toch uit mn naad gegaan ( op een beleefde manier...hihi maar ondertussen grrrrrr) De mevrouw voelde dat ze me toch tegemoet moest komen dus als het goed is komen ze vandaag alsnog de zalf afgeven!!! Jaja, heb er zelfs een bezorgservice uit weten te slepen. Maar zal niet te vroeg juichen, wie weet verschijnt er niemand...... Wat ben je dan afhankelijk op zo'n moment, had je als mama maar een toverstafje om pijn enzo weg te nemen. Pfoehhh, wat gaat je dat aan t hart zeg
@Steintje: Jouw pepernootverhaal klinkt me als muziek in de oren, mmhhhh! Lekker hoor. En Roan is goed gegroeid zeg!! @Fredje: Caitlin en Evy schelen niet zoveel qua lengte en gewicht lees ik al. Ongeveer gelijke meisjes dus. Alleen die van mij is nog tandenloos. @Eeka: Hier dus nog een die nog volledig tandenloos is hoor! Ook ik denk steeds dat ik er eentje ga aantreffen, maar tevergeefs. Nog geen spoor van de tandjes...nu kijk ik maar niet meer omdat het elke keer loos alarm is. Ik ontdek het wel een keertje, ze lacht genoeg Maar mijn moeder zei dat 'hoe later de baby tandjes krijgt hoe sterker het gebit'. Nou is mijn moeder 73 jaar, dus wellicht een bakerpraatje uit de oudheid, maar wie weet zit er wel een kern van waarheid in. @Maryloes: Hahaha volg het kwijlspoor!!!! Geweldig!
Yuna, 24-03-2011, 6030 gram - 64 cm Roan, 02-04-2011, 8020 gram - 69,5 cm Liesbeth, 03-04-2011, 9000 gram - 70 cm Quinten, 03-04-2011, 6585 gram - 68 cm Caitlin, 06-04-2011, 7200 gram - 68,5 cm [op 04-11-11] Nina, 12-04-2011, 7970 gram - 69 cm Luc, 16-04-2011, 7610 gram - 67 cm Benjamin, 17-04-2011, 8450 gram - 67 cm Evy, 25-04-2011, 6240 gram - 65,2 cm Lieke, 25-04-2011, 7700 gram - 67 cm. Emma, 27-04-2011, 8190 gram - 70 cm Sanne, 30-04-2011, 8340 gram - 69 cm [op 10-11-11] Zoontje Kipkip,01-05-2011, 8220 gram - 69,5 cm Goed idee van banaantje dus ik heb de datum er ook bijgezet.
@Pollewopke: Jeetje wat afschuwelijk!! Groot gelijk dat je pissig bent, wat zielig voor Lieke. En terecht als ze het komen afgeven, vind ik. Kun je niet naar een andere apotheek gaan misschien, waar ze het wel op voorraad hebben?? Mijn man had ook laatst zoiets: hij had longontsteking maar het medicijn kon die pas 2 dagen later ophalen, echt schandalig, heb je iets ernstigs en dan kan je wachten op je medicijn.
@pollewopke: wat naar voor Lieke! Kan me voorstellen dat je op je strepen bent gaan staan, ieder uur die het langer duurt voordat je kan gaan smeren is al lang, maar dat het dagen moet duren voor zo'n zalf bij de apotheek is is toch wel heel erg vervelend! Hopelijk is het nu bij jullie bezorgd. *dikke knuffel voor jou en Lieke* @banaantje: gelukkig dat er nog meer kindjes tandenloos zijn en als je moeder gelijk heeft zou dat heel erg mooi zijn!
Ja hoor jongens....te vroeg gejuicht!!! Geen zalf bezorgd!!! Ik pissig de avondapotheek gebeld om 17.40: wat bleek die m#ts had me niet aangemeld bij de bezorgdienst dus dr zalf staat 3 blokken verderop bij een gesloten apotheek. Jullie weten wel wie er morgen om 8.00 uur daar staat om de apotheker te spreken! Ik ga echt een klacht indienen. Jeetje betaal ik daar nou zoveel zorgpremie voor??? Eind ego berichtje....
@pollewopke: groot gelijk, dit is echt niet grappig! Snap dat je daar boos over bent! Ben wel benieuwd wat de apotheker morgen zal zeggen...
@ pollewopke: ik ben gewoon plaatsvervangend boos en verdrietig voor jou! Wat een slechte service zeg... pffff :x Klacht indienen lijkt me een goed idee. Ik doe het niet snel, maar dit zou wel een reden zijn. @ steintje: ik krijg honger van jouw verhaal Roan is goed gegroeid hoor. Fijn dat je de boel weer een beetje op de rit hebt. @ verkopen: haha, ja ik heb mijn voedingskussen 'verkocht' tegen verzendkosten aan een mama hier op het forum Ik gebruik hem niet meer en hij neemt eigenlijk alleen maar ruimte in. Wel één van onze nuttigste aankopen ooit!
@mamamarije: leuk dat je een andere mama blij hebt kunnen maken met het voedingskussen. Weggooien is zonde en zo heeft er nog iemand anders plezier van.
Jeej! Mijn beste vriendin is bevallen van haar tweede dochtertje! (mijn tweede toekomstige schoondochter ) Ze heet Gwen en het is een snoepie, zo schattig! Zo, niet relevant voor jullie, maar ik moest het even kwijt, haha
Yuna, 24-03-2011, 6030 gram - 64 cm Roan, 02-04-2011, 8660 gram - 73.5 cm [op 15-11-2011] Liesbeth, 03-04-2011, 9000 gram - 70 cm Quinten, 03-04-2011, 6585 gram - 68 cm Caitlin, 06-04-2011, 7200 gram - 68,5 cm [op 04-11-11] Nina, 12-04-2011, 7970 gram - 69 cm Luc, 16-04-2011, 7610 gram - 67 cm Benjamin, 17-04-2011, 8450 gram - 67 cm Evy, 25-04-2011, 6240 gram - 65,2 cm Lieke, 25-04-2011, 7700 gram - 67 cm. Emma, 27-04-2011, 8190 gram - 70 cm Sanne, 30-04-2011, 8340 gram - 69 cm [op 10-11-11] Zoontje Kipkip,01-05-2011, 8220 gram - 69,5 cm
Wat leuk MamaMarije! En niet relevant voor ons: al het babynieuws is leuk om te posten hoor, hartstikke leuk om te lezen @Pollewopke: Sjongejonge wat een dom gedoe van die apotheek. Ik heb met je te doen, en nog meer met je kleine meisje. Succes morgen en ik hoop dat je dan eindelijk kunt gaan smeren en snel verbetering ziet bij Lieke!
@ eeka: nee, ik ben nog niet op bezoek geweest. Ze is net gistermiddag thuisgekomen en ik zit natuurlijk met de jongens. Ik wil de eerste keer het liefst alleen er naartoe, is wel zo rustig! @ pollewopke: hoe is het gegaan vanochtend??
@ pollewopke: wat een verhaal zeg! Jeetje, wat slecht. Ik ben benieuwd hoe de apotheker op je klacht reageerde.
Pollewopke, hoe is het afgelopen? Overige dames hoe is het ermee? Ook nog sinterklaasintochten gehad? En hoe zijn de nachten? Hier afgelopen nacht de kids uit logeren bij opa en oma. HEERLIJK, 8 uur kunnen slapen. Slapen is nml nog steeds ellendig, iedere 4 uur komt hij nog. Kleiner speentje helpt dus ook niet. Ik ga me er maar bij neerleggen en hopen op betere tijden. Hebben jullie overigens ook gemerkt dat ze nu beter doorhebben dat je er niet bent? Voorheen kon ik hem zo in de box of in bed leggen maar nu als ik wegloop..pfff...krijsen geblazen. Schijnt bij de 6 maanden te horen, geloof ik.
Ha meiden, Nou ja ik stond eerst mn verhaal te doen tegen iemand die me niet serieus nam, stond vanbinnen te koken.......medicijn konden ze me niet meteen meegeven want het was kwijt!!! Of ik toch wel thuis was gisteren toe de bezorger kwam........tja gelukkig heb ik in mn werk geleerd om net als die kleuters tot 10 te leren tellen.Whaaa Gelukkig nam een collega het over van haar en die bood me wel excuses aan, ging hard aan de slag, bezorger uit bed gebeld: wat bleek mn pakje was verkeerd bezorgd, jullie raden nooit waar: tegenover mn huis bij t nonnenklooster, dus dr zalfje stond vanaf de dag ervoor 4 uur al daar en niemand had bedacht om t effe af te geven bij me. Waar gaat t dan naartoe met de wereld haha Flinke excuses gehad maar ga zeker een klachtenbrief schrijven En we sluiten positief af...hihi, de zalf lijkt aan te slaan, t velletje begint weer rose te worden ipv vuurrood en kapot. @ foto, wat n lief pietje!! Ik heb volgende week sintviering van mn vriend en oma's werk, ga ook een mutsje meenemen. Erg schattig! @ ja hier ook een krijskous als je uit beeld verdwijnt, maar heb van mn opleiding geleerd (ontwikkeling van kids) dat dit toch heel positief is: heeft te maken met het eenkennig zijn, bewust worden van bekend en onbekend. Maar ja of ik daar iedere keer aan denk als ze weer ligt te piepen als ik even naar de keuken loop????
@mamamarije: snap dat je de eerste keer liever alleen op kraamvisite gaat, is een stuk rustiger. Hopelijk kun je snel bij je vriendin en haar gezin op bezoek. @kipkip: leuke foto! En wat fijn zeg, de kinderen een nacht laten logeren. Kunnen jullie tenminste even bijtanken! @pollewopke: pfff, wat rot dat haar zalfje op het verkeerde adres bezorgd was! En dan in eerste instantie geen excuses krijgen, kan me helemaal voorstellen dat je van binnen kookte. Gelukkig slaat de zalf aan!
En toen waren we weer terug bij af, half 1 gedronken en nu weer vanaf half 4 wakker, net wat water gegeven maar of hij daarop gaat slapen?!