Ex-zw.clubs April 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door MamaMarije, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamavanjuul: inderdaad gewoon bellen zoals mamamarije ook al zegt. Al is het alleen maar voor de geruststelling. Anders zit je er het kerstweekend mee te kijken, is helemaal niet fijn.

@pollewopke en mamavanjuul: leuk, tandjes! En wat leuk zeg, die Emma die van alles kan! Gaat echt wel snel...

@steintje: wat grappig, dat klappen! Papa zal het vast snel een keertje zien.

@mamamarije: bah, verstandskies trekken. Beterschap!

@banaantje: is niet leuk dat Caitlin 's nachts niet wil slapen. Heb geen tips voor je helaas.

Verder ben ik het even kwijt.
    Hier weinig nieuws te melden, vandaag gewerkt en morgen en zaterdag ook nog. Had trouwens mijn toets op het werk gehaald, had een 10. Helemaal blij!

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Eeka, wow, een 10! wat goed zeg.

Natas, nog ziek? Normaal lees ik nml altijd om deze tijd een berichtje van jou ;). Jij bent vaak de laatst wakkere van het cluppie. Ik ben ook nog aan het wachten hoor op de laatste fles, zit maar te denken om hem wakker te maken, wil ook slapen...

Klappende baby's, jee zeg, wat kunnen jullie baby's al veel! Dat doet ons moppie nog niet hoor.

Mamavanjuul, vreemd zeg, ik zou wel even de ha bellen.

Mamavanjuul, was het heel pijnlijk? Ik moet eigenlijk ook maar durf niet :).

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Bedoel je die voor mij :)?
    In dat geval: nee, het trekken stelt echt niks voor, al konden ze er bij mij wel goed bij. Hij was goed door, zeg maar. Verdovingsprikjes zijn even onprettig, maar het is niks vergeleken bij een bevalling, hahaha./
    Nu heb ik fikse pijnstillers, dat scheelt! Voel de pijn nu weer wat opkomen, dus ik ga er zo weer eentje nemen!

Maar echt: het valt alles mee!

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja voor jou :). Ja gek he, ik vind het doodeng terwijl ik toch ook 2 keer bevallen ben. Maar ja, hier zie ik niet zo goed in wat ik ervoor terug krijg;)

5. MamaMarije

hahaha, ja een gapend gat in je mond is niet echt aantrekkelijk :D

ik wilde ze er altijd al uit hebben en nu zei de tandarts dat er waarschijnlijk een gaatje in zat, hoppaaa... weg ermee dus ;) Zit er niet op te wachten dat ik er problemen mee krijg!

Maar ja... als je verder geen last/problemen hebt, laat je ze toch lekker zitten?

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Tja, die tandarts begint er iedere keer over. Ter voorkoming van problemen zegt hij. Nou wacht nog wel even.

Banaantje, heb je een doekje in het bedje gelegd? Ben benieuwd of het helpt...

7. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Ik vind dat tandentrekken ook helemaal niks. Ben blij dat mijn tandarts nog niet begonnen is over verstandskiezen trekken, want dat zie ik dus echt niet zitten....

8. MamaMarije

Nou, het is ook zeker mijn hobby niet hoor ;), maar ik ben blij dat ik er nu 3 van de 4 kwijt ben!

Nou, manlief stapt net binnen (op t voetbalveld geweest), dus we gaan maar eventjes een paar uurtjes slaap pikken voordat onze kleine boeddha ons weer om 6u wakker maakt!

Welterusten!

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Oeff..dat wakker maken was dus geen goed idee, wilde niet drinken en niet meer slapen. Dat was een hele wijze les, doe ik dus nooit meer. Maar ja, om nou in 1 week van 5 naar 3 flessen te gaan! Vermoeiende nacht dus maar gelukkig kids naar het kdv en kan ik even aan de studie en ga vanmiddag wel even liggen.

Hoe is het met de rest?

10. MamaMarije

@ kipkip: balen! maar wel een wijze les ;);)... nog een beetje kunnen bijtanken vandaag?

Hier niet veel bijzonders eigenlijk... weinig last van mijn kies die eruit is gehaald hier, dus dat scheelt :)

Verder een hele toffe jas voor Lucas gescoord! Had hem al eerder op t oog, maar toen was ie echt te duur en paste Lucas nog in zijn gewone winterjas. Nu wordt die te klein en mocht ik dus op jacht :D
    Nu was er in mijn favo (maar veel te dure winkel), ook uitverkoop en daar hing nog precies 1 maat van die jas, maat 92. Blijkt dat ie ruim valt en ja hoor, hij past perfect!! Met nog eens 25% korting ook :cool:

Even vergeten hoe blij je wordt van zo'n aankoop hahaha

11. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ MamaMarije: Ja lekker is dat hé! Vooral als je hem al even op het oog had :) Mooi dat je niet al te veel last hebt van je verstandskiezen. Ik heb ze er alle vier uit laten halen toen ik zestien was, onder narcose. Ze duwden mijn gebit scheef. Blij dat ik dat gehad heb in ieder geval :)

@ Kipkip: Gaat het verder nog wel steeds goed met slapen? Goed hoor!

@ Klappende en zwaaiende kindjes: Doet Liesbeth ook echt niet hoor... Grove motoriek is echt nog niet zo goed. Ze zit al wel heel goed en lang, maar komt gewoon niet vooruit. Fijne motoriek (lees: Eten) is héél goed ontwikkeld. Je zou eens moeten zien hoe handig ze daarmee is, pincetgreep al helemaal onder de knie...

We hebben vandaag een looprekje/speelding van V-tech gekocht, en die vond ze helemaal gewéldig! Zo mooi om te zien, ze ging echt lachen en kirren naar dat ding, op alle knopjes drukken, ze ging helemaal los :D

Tot morgen!

12. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Eeka: Fijn van die 10!! Goed gedaan hoor ;)

@ MamavanJuul: Alles weer goed?

13. MamaMarije

oja, eeka, je 10!! die was ik eventjes vergeten, goed zeg!!

@ mrs hair: leuk hè, hoe ze op nieuw speelgoed kunnen reageren? Idd fijn dat je al je verstandskiezen al kwijt bent, beter kwijt dan rijk denk ik dan maar, maar ja...
    Hebben ze ze bij jou alle vier tegelijk gedaan? Dat is best heftig...

@ mamavanjuul: hoe is het nu met je buikpijn?

14. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ MamaMarije: Was ook best heftig ja, maar onder narcose. Heb uiteindelijk van die narcose nog meer last gehad, pff... Ik kan daar heel slecht tegen.

@ Dames met facebook: Ik heb een filmpje gemaakt van Mr Hair en Liesbeth, de eerste maandjes. Liedje 'dochters' erbij, ik werd er zelf een beetje emo van :)

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mrshair, leuk zeg! Wij hebben ook zo'n ding en daar kun je aan de voorkant balletjes ingooien, vind hij ook helemaal leuk. Niet dat hij het zelf kan, hoor, maar ligt in een deuk als hij ze weggooit.

Mamamarije, leuk een nieuwe jas! Kippetje groeit ook niet zo hard meer dus helaas maar weinig nieuwe kleding te kopen ;). En voor zoonlief heb ik via via zoveel gekregen dat hij tot volgend jaar genoeg in de kast heeft.

Hier vandaag 2e tandje door, dus 2 tanden in 1 week! En behalve rode wangen volgens mij nergens last van. Wel lachen, in zijn schriftje op het kdv stond; zijn favoriete bezigheid is eten! Ze zaten vandaag bij elkaar in het lokaal te eten en hij had 2 broodjes sneller op dan zijn grote zus :$.

Eindelijk vandaag wat aan de studie gedaan en het eerste cijfer binnen, een 8 ( tja, geen 10 zoals Eeka, maar ook prima, haha).

Rustig hier, iedereen druk met de kerst voorbereidingen?

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ah jammer kan hem nu niet afspelen. Lig op bed met de pad :D en ging zin meer om eruit te gaan...ga morgen kijken.

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Iets anders, drinken jullie kindjes al iets anders dan melk? Hier nml totaal geen interesse in een tuitbeker o.i.d. Maar ik weet nog wel dat het met kippetje ook een tijd duurde maar was even nieuwsgierig of jullie baby's dat al wel doen...

18. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Liesbeth doet Ooo niets met de tuitbeker maar wil af en toe wel wat uit een kopje drinken...

19. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi filmpje mrs hair!

Hier geen tuitbeker en Noah wil alleen maar melk, iets anders krijg ik er niet in.

Heb knallende hoofdpijn, hele dag al:(ga mijn bed in en hopen dat het morgen beter is. Morgen nog even iets voor over mijn kerstjurk zoeken en een paar boodschappen. En dan savonds janken bij all you need is love:D

Deel Deze Pagina