Ex-zw.clubs April 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door MamaMarije, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Wat leuk, dat mensen via zp jouw banner gelezen hebben en dan lid zijn geworden/ nog willen worden! En maandag interview, spannend wat voor stukje ze daarna zullen schrijven.

2. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND 2012 GEWENST MEIDEN!! Sorry dat ik weer zo lang niets heb laten horen, maar heb weer een rare periode achter de rug. Eerst mijn vader ziek dus, dat labyrinthitis, en nou was er van de week weer gedoe. Manlief werd 's nachts niet lekker, moest kotsen en viel flauw, op zich niets bijzonders, wij dachten aan een stevig voedselvergiftiginkje. Maar de volgende dag was die nog steeds zo ziek als een hond, zag lijkbleek, was bang steeds flauw te vallen, misselijk, raar gevoel in buik, hoofdpijn. Ik vertrouwde het niet zo maar we keken het toch even aan. Totdat die weer moest kotsen, hij had de hele dag niks gegeten of gedronken maar hij gaf een hele emmer vol over met PIKZWARTE vloeistof. Ik de huisartsenpost gebeld en uiteindelijk eindigden we in de ambulance naar de spoedeisende hulp. Daar allerlei testjes gedaan omdat ze bang waren voor een maagbloeding. Uiteindelijk bleek hij een maagzweer te hebben die had gebloed. Medicijnen meegekregen en hij mocht de nacht thuis doorbrengen. Maar oh my, wat een avonturen weer.

Nadeel is wel dat we 1e kerstdag al niet konden vieren bij mijn ouders, omdat mijn pa zo ziek was. Toen hadden we afgesproken om kerst alsnog te gaan vieren met oud&nieuw, met lekker dinertje en zo. Maar pal voor oud&nieuw werd mijn man dus ziek. Dus nu hebben we ongewild 2 leuke feestdagen moeten skippen, dus het was een beetje saaie kerst en oud&nieuw voor ons.

Zo, ik ga nu eens op mijn gemakje alles bijlezen :D

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @banaantje: wat naar om te lezen van je man! Gaat het nu wel wat beter met hem? *Dikke knuffel voor jou omdat de feestdagen anders verlopen zijn dan van te voren gehoopt*

4. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Zo, alles bijgelezen, het duurde even maar ik ben nu weer helemaal up-to-date over jullie! Hihi!

Dank je Eeka voor je knuffel, ja, het gaat nu al veel beter met hem. Hij is zelfs al weer gaan werken. Hij heeft alleen nog een raar gevoel in zijn maag, en slikt nog pillen, voor de rest is die weer de oude.

Met mijn vader gaat het fantastisch, die herstelt als een dolle. Mijn stoere papa!! Hij kan bijna alles weer, is nog wel een beetje duizelig, maar hij herstelt sneller dan de gemiddelde hersteltijd die staat bij labyrinthitis. Taaie rakker is het, hoor, hij is dan wel 80 maar hij is qua fitheid en hersens nog 40.

Wat een goede ontwikkelingen bij kipkip en het doorslapen. En Benjamin, nouja, mijn mond valt open, dat die zich al optrekt, wowie. Verder verheug ik me al op de meet, locatie maakt mij niet veel uit, al is Friesland voor mij ook wel te ver ;)

N.a.v. de maagzweer van manlief hebben we een week Landal geboekt in Friesland, in maart. Heerlijk, ik verheug me er nu al op. We hebben al een poos geen echte vakantie meer gehad. Een weekendje weg viel in duigen toen ik opeens een blindedarmontsteking kreeg en halsoverkop moest worden geopereerd, en onze vakantie naar Frankrijk viel ook al in duigen omdat onze kat een rotklap was gevallen en aan zijn kaak moest worden geopereerd. Al met al is 2011 echt een baggerjaar geweest, behalve de geboorte van Caitlin dan. Ik ben blij dat 2012 is aangebroken.

@MamaMarije: Wat goed van de mama's club :)

Caitlin kruipt als een speer nu, ze zit de hele dag achter onze katten aan!! Echt hilarisch, want die beestjes slaan steeds op de vlucht voor het kruipende welpje, en zij maar gillen en kraaien van enthousiasme. Soms heeft ze een staart of poot te pakken en dan schrikt de kat zich een hoedje :)

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mrs. Hair, jammer hè dat het zo vaak raar wordt gevonden als je een baby over de 6 maanden nog BV geeft. Of dat ze denken dat je bij de borstvoedingsmaffia hoort en je kind nog zal voeden tot z'n 7de of zo ;). Ik kan het me van Danique nog herinneren en nu heb ik het weer : ik zat Quinten op Landal te voeden nadat we een uitsmijter hadden gegeten, keurig discreet en weg gedraaid, maar ik voelde me er minder bij op m'n gemak dan een paar maanden geleden.
    Nee ik ben nog niet echt bijgekomen, heb vandaag gewerkt ;)
    Hoe is je tentamen gegaan?

Eeka, ja het etentje was dinsdag heel gezellig.
    Quinten heeft vandaag goed geslapen (hij was thuis met papa). Vanavond was het weer bal, heeft met veel huilen anderhalf uur gekost om hem in slaap te krijgen. We gaan maar weer kijken wat de nacht ons brengt.

Jeetje Banaantje, wat schrikken voor en met je man! :$
    Wat leuk dat Caitlin al zo goed kruipt, maar arme katten hahahaa! Quinten is ook super geinteresseerd in onze kat, hij begint altijd te schateren als hij 'm ziet.

En onze rooie kater Sjaak mag gaan oppassen..... want vandaag heeft Quinten uitgevonden dat vooruit schuiven effectiever is dan in je achteruit :D. Het gaat nog helemaal niet hard maar hij snapt nu het principe.
    Verder eet hij de laatste dagen wat beter, dus dat is fijn.

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Banaantje, jee wat schrikken weer van die maagzweer. Het heeft jullie qua gezondheid idd niet mee gezeten. Gaan jullie naar Esonstad? Daar zijn wij nml 2 keer geweest, erg mooie huisjes!

Natas, ik heb nog een klein tipje ;) voor je mbt het slapen. Heeft Q. een speen? Ik heb nml sinds een aantal dagen een speendoekje eraan zitten en hoefde afgelopen nacht mijn bed niet meer uit! Een losse speen vinden ze minder snel in bed en nu kan hij hem weer vinden en stopt in zijn mond. Vanochtend om 745 uur wakker gemaakt (met speen in zijn mond :)) Wel grappig, kippetje heeft ook nog steeds een speen en daar hangt het doekje van Pip aan een zoontje heeft nu het doekje van Woezel. Hoe leuk :D.

Hier dus een goede nacht gehad dus zit lekker uitgerust te vervelen op het werk. Zit weer alleen want mijn collega is ziek, gelukkig vanmiddag wel 3 afspraken.

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Waar woon je? Anders kan ik je misschien wel oppikken? Ik kon het nml op fb niet vinden (anders pb je het me even)

8. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ banaantje: jeetje zeg, wat een verhalen weer!! 2011 was idd niet jullie jaar, gelukkig is Caitlin wel jullie zonnetje (geweest) ;). Wat fijn dat je papa zo goed herstelt, knap hoor! Heerlijk, weekje weg geboekt, fijne vooruitzichten :D

@ natas: wat leuk dat Q. nu vooruit komt!! en dat ie weer wat beter eet is ook erg fijn. Hoe is het met slapen nu?

@ kipkip: fijn dat je een goede nacht gehad hebt! Hopelijk is het nu afgelopen voor jullie met de nachtelijke perikelen... *duimt*

@ katten: onze mannen vinden de katten van mijn ouders ook geweldig! die katten hebben alleen wel door dat zodra wij de oprit oprijden, zij beter naar boven kunnen verdwijnen, hahaha.

@ bv na 6 mnd: stom eigenlijk hè, dat daar soms zo raar over gedaan wordt? ik snap het echt niet, eerlijk gezegd... als er íets natuurlijk is...

@ hier: had ik al verteld dat wij dit weekend samen weggaan? Zowaar 2 nachtjes... De eerste nacht slapen we in het Sanadome in Nijmegen en de tweede nacht samen thuis. Heerlijk uitslapen, rustig eten, samen in het bubbelbad liggen (met nog hordes anderen, maar goed... :D)... heerlijk!
    Krijg nu wel alleen die fijne schuldgevoelens naar de jongens toe :(

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mamamarije. wat fijn! Schuldgevoel opzij zetten en lekker van genieten. Jongens hebben er uiteindelijk ook baat bij als jullie een lekker weekend hebben gehad ;)!

10. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Dag dames!

Aantal goede berichten lees ik :D

@ MamaMarije: Heerlijk dat je weggaat, en daar moet je écht lekker van genieten hoor. Niks schuldgevoel, dit hebben jullie echt wel even verdiend. Lekker bijtanken, fijn voor jullie!

@ Natas: Mooi dat Q kruipt! Wie weet helpt die tip van kipkip... Ik hoop het voor je! En wat betreft bv: Ik heb het ook hoor, in het openbaar... Vooral omdat ze nu niet meer zo rustig en lief ligt te drinken, nee, ze neemt zo nu en dan eens een paar grote slokken en gaat dan lekker verder kijken wat er in de omgeving gebeurt... Maar ik probeer wel om me er niet al te veel van aan te trekken, want als niemand nog voedt in het openbaar, wordt het alleen maar nog 'raarder'...

@ kipkip: Wat FIJN dat het beter gaat 's nachts! Toch succesvol geweest die hard way!

@ Banaantje: Sjonge jonge wat een verhaal weer... Bah, wat zullen jullie geschrokken zijn! Goed dat het dan 'maar' een maagzweer was, maar toch. Jullie hebben ook wel een lekker weekendje verdiend!

@ Tentamen: Gisteren ging het dacht ik wel redelijk. Het waren 20 vragen, bij 3 vragen heb ik behoorlijk moeten gokken en de plank misschien ook wel misgeslagen. Maar bij die andere 17 wist ik in ieder geval waar het over ging en heb ik minstens de basis wel goed. Ik durf dus héél voorzichtig te hopen op een voldoende... Van het eerste tentamen van deze reeks (strafrecht) kreeg ik vandaag de uitslag: een 9!! :D Dat geeft de burger moed om weer lekker verder te studeren, nog 5 tentamens te gaan in januari...

11. MamaMarije

*applaus voor de 9 van mrs hair*

Knap zeg!

12. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
  13. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    @MamaMarije: Nee joh gekkie, niet schuldig voelen. GENIETEN moet je! Als er iemand is die een weekendje er tussenuit verdient, ben jij het wel, je bent al zo'n super toegewijde moeder voor je kereltjes, en wedden dat de jongens het logeerpartijtje ook ontzettend leuk gaan vinden?

@Natas en @Mrs Hair: Ik vind het echt gewoon stom dat er zoveel mensen zijn die bv na 6mnd raar vinden. Het is de omgekeerde wereld, want bv is juist de melk die kleintjes t/m 1jr zo hard nodig hebben. Het is in onze cultuur zo geaccepteerd (of bijna verplicht) om kunstvoeding te geven, waardoor ook veel moeders dat uit gemakzucht zijn gaan geven, maar in feite is dat natuurlijk heel onlogisch. Nee hoor, niks van aantrekken van alle mensen die raar kijken, want in feite zijn zijzelf gewoon raar dat zij zich eraan storen dat je bv geeft! Ik heb alle respect voor jullie :)

Het wordt een ander verhaal als je kind 4 is en nog steeds bv krijgt....dat doet een vriendin van mij :( Ik vind dat lastig, omdat ik me geen houding weet te geven tegenover haar. Op de een of andere manier vind ik het een beetje genant. Ik kan niet zo goed verklaren waarom, het is een gevoel.

@kipkip: Die tip van dat speendoekje is een goeie zeg, dat ga ik ook proberen, Caitlin wordt ook vaak wakker voor d'r speen. En wat ongelooflijk fijn dat het slapen nu zo goed gaat!!

@Mrs Hair: Jeutje, een 9 gewoon, wat keurig zeg!!! Gefeliciteerd met je verdiende resultaat!

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @kipkip: ik woon niet heel erg in de buurt, omgeving Eindhoven. Maar vriend rijdt wel en vermaakt zich heus wel ergens.

@mamamarije: lekker genieten dit weekend! Schuldgevoelens zijn echt niet nodig, ik neem aan dat je goede oppas voor je jongens hebt geregeld dus die zullen vast verwend gaan worden en kunnen na het weekend genieten van een uitgeruste papa en mama.

@mrs hair: wow, een 9! Gefeliciteerd met dit geweldige punt!

@banaantje: gelukkig maar dat je man weer opgeknapt is. En je vader ook al zo snel herstellende, goed zo. Nu in maart lekker genieten van de vakantie naar Landal!

@natas: wat goed van Quinten zeg!

@steintje: zal straks eens even naar je filmpje kijken.

15. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ja, Esonstad! Ja zijn de huisjes daar mooi? En het zwembad, weet je dat? Welk huisje hadden jullie? Wij hebben een 6-persoonshuis, een 6DL+, zo'n super-de-luxe huisje. Het zag er op de foto's prachtig uit. En ik heb een milde vorm van smetvrees, dus ik ben wel blij met een beetje frisse inrichting, omdat ik anders de hele nacht 'beestjes voel kriebelen in bed', hahahaha!!

16. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
  17. MamaMarije

@ steintje: ik kan je filmpje niet openen :(

@ weekendje weg: ja, het is ook zo dat ik het los moet laten, maar het is voor het eerst dat Benjamin gaat logeren (meteen 2 nachten) en voor het eerst dat Lucas bij mijn schoonmoeder slaapt (ook meteen 2 nachten).... blegh... stom zeg..

Al moet ik zeggen, Lucas is zo vre-se-lijk dwars en druk vandaag (hoezo storm?), dat ik het eventjes niet zo erg vindt om ze morgen weg te brengen... :)

@ weer: is het bij jullie ook zo heerlijk windstil en droog :p:D? Ben net een stukje gaan fietsen met de jongens, klein boodschapje, nou nou, wat een wind zeg!!

@ banaantje: hahaha, meteen een 6-persoonshuis :) heerlijk, wel een beetje de ruimte. Ik vind het idd ook altijd een beetje viezig, als de inrichting in die huisjes zo ontzettend gedateerd is...
    Weet je waar mooie huisjes zijn? Efteling Bosrijk :$ geweldig!

18. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Haha, zie je al fietsen met de jongens in deze wind ;). Vanmorgen even met Sanne een boodschap gaan doen, had moeite om de kinderwagen recht te houden :$... Sanne vond het prachtig, alleen maar lachen en zelf ook blazen :D.

19. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

@Banaantje, jee wat een nare berichten! Fijn dat het met manlief nu beter gaat. Ook super dat je vader zo opknapt! Heerlijk zo'n weekje Landal in het vooruitzicht.

@Mrs hair, wow een 9! Met dat andere tentamen moet het ook wel goed komen zo te lezen. Succes nog met studeren!

@Natas, balen van de nachten zeg. Dat wordt nog niet echt beter he......maar misschien lukt het met de tip van kipkip. Leuk dat Quinten het vooruit schuiven heeft ontdekt!

@mamamarije, wat heerlijk dat jullie een weekendje samen weg gaan! Ik snap je schuldgevoel, maar nergens voor nodig hoor! Je bent er anders toch altijd voor de jongens? Heerlijk van gaan genieten! Sanadome is ook heerlijk!

@Steintje, leuk filmpje!

@Kipkip, gaan de nachten nog steeds goed nu het bedje anders staat?

@Hier, vandaag op pad geweest met 2 vriendinnen en hun kids. Naar zo'n indoor speelparadijs geweest. Helemaal leuk, kids zich helemaal moe gespeeld en de mama's heerlijk bij gekletst.

Verder hebben we sinds gisteren een loge. Vrienden van ons zijn ( tijdelijk ) uit elkaar. Al een tijdje hoor, hij heeft tot gisteren bij zn schoonvader ingewoond, die ook in Elst woont, maar daar voelde hij zich toch niet zo op zn gemak. Dus gisteren de logeerkamer in orde gemaakt en voorlopig zijn we dus met zn 6-en. Sneu hoor, geen idee of het nog goed gaat komen, 2 kleine kids, heel triest.

Het leuke nieuws is dat we morgen onze nieuwe auto op gaan halen. Helemaal zin in. En dan zondag Lars zn verjaardag, 3 jaar alweer!

20. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    mamamarije: heb je wel een hyvesaccount, en ben je dan bevriens met mij, alleen vrienden kunnen het filmpje zien.

Banaantje: wat een schrik zeg, en zo geen leuke manier om de feestdagen door te brengen, ook van mij even een feestdagenknuffel, hopelijk heb je dit jaar wel leuke feestdagen.
    ik had even op gezocht waar je met vakantie gaat, wat een mooie huisjes, ziet er luxe uit, heel veel plezier!

msr hair: goed gedaan hoor, en succes met alle andere examens

kruipen, roan begint wel een beetje op de knietjes te leunen, nog even oefenen en dan kruipen maar.

Meet: anders moeten we plek zoeken die nog meer in het midden van iedereen zit, maar niet bij iemand thuis, maar een accomodatie of iets, waar je zo terecht kan???? misschien een idee misschien niet zo eenvoudig idee

Deel Deze Pagina