Ex-zw.clubs April 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door MamaMarije, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    @MamaMarije & @Natas: Wat mamavanjuul al zegt, dat alle spanning eruit komt als je even rust hebt, daar dacht ik ook aan. Vervelend dat jullie zo moe zijn, maar Natas op den duur zal je lichaam wennen hieraan en Marije goede reden om het vaker te doen :)

@Mrs Hair: Wat kan ik me jouw boosheid goed voorstellen! Helemaal onterecht dat iemand daar problemen mee heeft. Maar ik zou proberen om het vooral niet jouw probleem te laten worden. Als iemand jaloers is (want ook ik denk dat er jaloezie in het spel is) kun jij daar niets aan doen. Als ze eens wisten wat een druk leven jij hebt, dan piepen ze vast wel anders. Hopelijk kun je het een beetje naast je neerleggen.
    Wat eng van die val van Mr Hair met Liesbeth, jeetje, dat is schrikken. Gelukkig zijn ze er allebei goed vanaf gekomen en heeft Mr Hair geen botbreuken opgelopen en is Liesbeth helemaal in orde.

@Natas: Beterschap voor Quinten! Zo zielig zo'n ziekig kereltje. Wel ontzettend fijn dat hij beter in z'n vel zit nu!

Hier: Caitlin heeft af en toe heel lastige nachten. Dan wordt ze iedere 10mins wakker en ligt dan te stuiteren. Vooral kletsen, maar soms ook mopperen. Ik leg haar dan goed en geef haar speen, dan slaapt ze weer 10mins en dan begint het weer. We hebben een paar vermoeiende nachten achter de rug, ik denk dat we er wel 20 keer uit zijn geweest. Op een gegeven moment kon ik zelf ook niet meer slapen ervan. Vannacht ging gelukkig beter. Ik denk dat wij de fout maken door te snel naar haar toe te gaan als ze een geluidje geeft.

Vandaag hele leuke dag met haar: ze is zoooo enthousiast! Komt omdat ik haar bijna heb leren staan in de box, ze trekt zichzelf al heel ver omhoog, ben zo trots! Als ik mijn handen uitsteek trekt ze zichzelf helemaal op tot staan. Verder kan ze nu zonder problemen keurig rechtop zitten en lekker zittend spelen, en dan draait ze zich op haar buik als ze het zat is en tijgert ze de kamer rond. Ze kan sinds een paar dagen ook kruipen op haar knietjes! Maar dat vindt ze niet leuk omdat haar dat nog te sloom gaat, dus gaat ze snel weer in tijgerstand, bwaha! Jeutje wat gaat het hard...

Verder slaapt ze op haar buik tegenwoordig. Vind ik eigenlijk niet zo fijn, maar wat moet ik ertegen doen? Als ik haar omdraai wordt ze wakker of draait ze meteen weer terug. Nu ook: ben op kantoor en ze ligt hier in het campingbedje weer op haar buik. Wel neusje vrij, en ze slaapt echt als een os als ze op d'r buikje ligt, maar eigenlijk zie ik haar liever op haar ruggetje of zijtje slapen :( Hier meer buikslapertjes? Kan het veel kwaad op deze leeftijd?

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    :D:D:D:D

Welk nr huisje had je ;). Weet jij trouwens of de Koos Kids club tijdens het laagseizoen ook geopend is?

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Banaantje, lekker vermoeiend! Hoop voor jullie dat het snel beter wordt. En anders oordoppen in ;).

Hier een onzettend leuke dag, niet dus :(. Kippetje wil weer eens niet slapen maar dat trekt ze gewoon nog niet en draait dan helemaal door aan het einde van de dag, 1 grote driftbui, poepluier mocht ik niet verschonen, compleet drama, en daarna weer een driftbui omdat ze wel haar luier verschoond wilde hebben, zo ook met haar schoenen uit...aan..uit...:(Pfffffffffff

4. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    @kipkip: Volgens mij hadden we 458, dus die is duivels, bwaha! Weet je al in welk huisje je zit? Koos Kids Club durf ik niet te zeggen of die open is...

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Nee moet nog boeken. Moet eerst morgen even officieel vrij vragen. En ik wil even weten of er wel wat te doen is dus ik heb Roompot een mailtje gestuurd maar vooralsnog geen reactie.

6. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Jeetje kipkip sterkte met kippetje, dat klinkt niet fijn, ook voor jou vermoeiend dus, gelukkig is deze dag bijna voorbij...

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zo de kids slapen. Lekker hoor. Ik had kippetje op ons bed voor de tv gelegd met de timer aan:).

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Haha, ja dat dacht ik ook. Ben blij dat ik morgen weer aan het werk mag, kan manlief het opknappen!

9. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ik vond het wel een leuk park voor de rest, maar ik ben er jaren geleden een keer eerder geweest en toen was de minidisco op het open plein daar. Dus alleen met mooi weer. Nou weet ik niet of dat voor alle activiteiten geldt voor de kids, maar toch. En je kunt er waterfietsen e.d. en de pizzeria vond ik erg lekker, supermarktje is ok, er is een leuk cafeetje en een grote indoorspeeltuin! Die indoorspeeltuin is wel heel leuk voor de kids, weet ik nog. Met een draaimolentje en volgens mij stond er toen ook een springkussen, en tegenover de indoorspeeltuin zit een verhoging waar ze pannenkoeken serveren (dat restaurant is wel sfeerloos, maar wel handig omdat de kids zich dan vermaken in die speeltuin en jij rustig kunt zitten daar met een lekker drankje).

10. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @kipkip: lekker vermoeiende dag dus vandaag met kippetje. Dan is een tv op de ouderlijke slaapkamer toch wel heel erg handig, hahaha!

@banaantje: wat lastig zeg, die nachten van jullie! Heb geen buikslapertje hier, dus met je vraag kan ik je niet helpen. Wel goed trouwens dat Caitlin zo goed gaat tijgeren en kruipen en ook al bezig met optrekken in de box, wauw!

11. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ banaantje: ja, hier een buikslaper, sinds dat hij kan rollen, dus dat is *even denken....* sinds dat ie een maand of 4-4,5 is... Ik ben het al gewend van Lucas, dus dat scheelt, maar het is iets waar ik me ook echt overheen heb moeten zetten. Dit is nou echt een 'loslaat-dingetje'... Ik neem mezelf voor: zolang ze het echt zelf doen, ga ik er niet constant naast zitten om het tegen te houden. Dat lukt je namelijk niet.
    Ik heb het momenteel met Benjamin, die trekt zich op en loopt langs de tafel, ik vind het doodeng, hij stuitert zo vaak ;). Maar ik MAG van mezelf er niet altijd naast gaan zitten, ik kan hem namelijk niet tegenhouden!

Lekker verhaal trouwens, van huisje 458, haha :D Jammie...
    Wat leuk dat Caitlin nu ineens zo hard gaat!! Logisch dat je trots bent :)

@ kipkip: leuke vooruitzichten! Ik hoop dat er nog wat te doen is voor kippetje in die periode. Heb je ze allebei op bed gekregen vanavond? Vind dat altijd zo'n heerlijk moment...

@ vermoeidheid: hier echt een K-dag... Heb manlief vanmiddag thuis laten werken omdat ik echt bang was/ben, dat ik telkens ga flauwvallen ofzo. Ik voel me zo enorm slap! Durf bijna de kids niet op te tillen, laat staan Lucas naar de PSZ te brengen. Voel me echt een stomme doos op deze manier, ik ben zo helemaal niet. Zo slap, futloos, zonder energie, zo'n moeder die de hele dag maar uit ellende de TV aan heeft omdat de kids te vermoeiend zijn, met kinderen die de hele dag jengelen om aandacht en mama die het liefst alleen maar wil slapen :(. Meestal heb ik nog wel IETS van energie...

Zo nu eerst even verder bijlezen voordat ik weer kan reageren, hoezo een geheugen?Wat is dat :)?

12. MamaMarije

@ natas: balen dat Q ziek is nu net na zijn vermoedelijke sprongetje ;) Wel fijn dat het qua slapen en humeur beter lijkt te gaan, volhouden zo! En ach... kip of het ei... zolang het maar werkt ;)

@ mamavanjuul: haha, brave burgers allemaal zo :) Wat kan er veel veranderen in een aantal jaar tijd hè? Fijn dat je nog steeds droge voetjes hebt!
    Waar ging het weekendje ook weer naartoe? Je hebt het toen wel genoemd, maar ja :) Zal vast goed gaan, met de meiden!

@ maryloes: kan me voorstellen dat jullie logé impact heeft op je gezin, tis niet niks. Enig idee hoelang hij zal blijven of is dat allemaal nog vaag? Ik vind het wel top van jullie dat je je huis hebben aangeboden hoor!!
    Fijn dat Lars een leuke verjaardag heeft gehad, lekker met Chuggington gespeeld :D

13. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    *Stuurt een energiebommetje naar Tiel voor mamamarije!*

Zonder gekheid, wat vervelend zeg! Maar je moet je niet stom voelen, je lichaam geeft aan dat je rust nodig hebt. Is moeilijk om aan toe te geven, maar uiteindelijk ga je je echt wel beter voelen. Kost gewoon even tijd en dat gunnen we onszelf meestal niet of te weinig ;).

Hier kleding voor Sanne aan het zoeken op mp. Heb een aantal maanden terug een kledingpakket maat 68/74 op de kop kunnen tikken voor weinig geld en daar heb ik veel plezier van (gehad). Er zaten dingetjes bij die ik zelf nooit zou kopen, maar die haar wel erg leuk stonden/staan. Nu dus op zoek naar 80/86 :).

14. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

@Mamamarije, balen van je dagje. Vervelend is dat hè, als je je zo moe voelt. Voel je er in ieder geval niet schuldig over, het is ook niet zo gek misschien na hoe je je voelt. Je bent natuurlijk druk bezit met die coach en dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Komt er dan toch op de een of andere manier uit.

@Eeka, leuk hè shoppen op mp. Hier ook!

@logé, geen idee voor hoe lang. Zij heeft vorige week uitgesproken dat ze wil dat ze elkaar geen partner meer noemen en dus vrij zijn. Hij wil dat niet en kan het ook niet omdat hij nog zoveel vragen heeft. Met die vragen is hij nu naar haar toe......het valt of staat dus een beetje met de uitkomst van dit gesprek.

@hier, vanmiddag weer met lars naar de huisarts geweest voor een plak-sessie. Ze waren heerlijk aan het spelen, ik was in de keuken alvast wat voor het eten aan het voorbereiden en opeens gebrul en een boel bloed. Dikke snee onder zn kin. Gelukkig was het nog voor 5en dus hoefde niet naar huisartsenpost. Plakstrips en gelijmd en nu maar wachten hoe het heelt.

15. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @maryloes: oei, da's wel schrikken zeg! Gelukkig geen gedoe met de huisartsenpost, maar fijn is anders. Hopelijk heeft hij er vannacht niet al teveel last van...
    En spannend voor jullie loge, dat gesprek van vanavond!

@mrs hair: hoe is jouw weekend verlopen en hoe ging het vandaag op het werk?

16. MamaMarije

@ eeka: lekker, shoppen op mp!! Kun je een beetje slagen?

@ maryloes: och jeetje, die Lars! Weer een litteken erbij ;) Weet je überhaupt wat er gebeurd is, of niet? Zoiets gebeurt altijd als je niet kijkt, hier net zo... Fijn dat je niet helemaal naar de HAP hoefde!

Heftig hoor, van jullie logé... pfoe... het zal je overkomen! En voor jullie ook, want het is toch allemaal weer onzekerheid en onrust zo, niet leuk!

@ vermoeidheid: dank voor jullie lieve woorden, het is ook zo dat ik het me allemaal niet teveel aan moet trekken, maar blijkbaar ben ik daar erg slecht in. Ik ben er niet goed in als ik me 'zwak' of 'kwetsbaar' voel en hulp vragen is al helemaal een drama... Goed dat ik donderdag weer naar de coach moet.
    Ik heb vandaag iig geen *piep* uitgevoerd en lig nu de hele avond al op bed met de laptop...
    Nu ben ik er wel weer klaar mee eigenlijk :)

17. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamamarije: vergeet niet dat je geestelijke situatie (niet slecht bedoeld hè) veel energie vreet... En hulp vragen is ook niet makkelijk hoor! *dikke knuffel*

@shoppen op mp: heb op een aantal dingen geboden, nu nog afwachten of ik een reactie krijg.

18. MamaMarije

Altijd spannend, afwachten of je biedingen geaccepteerd worden!

Het is ook zo idd dat mijn geestelijke toestand (haha :D, daar kan ik dan wel weer om grinniken) ook energie vreet, klopt helemaal. Ik zit in die zin nog zo met mezelf in de knoop qua schuldgevoel, tijd voor jezelf willen maken, tijd voor anderen maken, de richting die ik op wil met de opvoeding van de kids (en wat me nu dus absoluut niet lukt), etc. etc.

Tis maar goed dat het nieuwe jaar is begonnen, krijg ik wat extra sessies vergoed ;)

19. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Het is toch ook helemaal niet erg om een dagje geen piep uit te voeren. Eigenlijk klinkt het als een heerlijk dagje;). Maar zonder gekheid, ik snap je schuldgevoel. Succes donderdag bij de coach.

Met Lars geen idee wat er gebeurt is. Hij moet ergens op een rand ofzo gevallen zijn, want als je "gewoon" met je kin op de vloer valt heb je volgens mij geen dikke snee. Heb het nog geprobeert te reconstrueren, maar zelfs Milan kon het niet vertellen.

@buikslapen, hier slaapt Nina ook al een paar maanden op de buik. In het begin vond ik het ook wel spannend, maar beetje net aks bij Marije, als ze zelf zo gaan liggen ( en weer terug kunnen )....dan moet dat goed gaan. Nu met Nina inderdaad weer het zelfde met staan en langslopen, gaat soms verkeerd en dan valt ze. Tja, ik kan inderdaad niet constant naast haar gaan zitten.

20. MamaMarije

Hihi, ik zie je al helemaal bezig met Lars en Milan om te reconstrueren :D CSI-Maryloes
    Het schijnt trouwens wel te kunnen, een snee op een vlakke ondergrond. Mijn broer is op de garagevloer gevallen met zijn voorhoofd als kind.... dat was ook een behoorlijke snee!

Maar goed... hoe het komt, maakt eigenlijk niet zoveel uit, het resultaat is hetzelfde ;)

Deel Deze Pagina