Ex-zw.clubs April 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door MamaMarije, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh jaa!!! Julia kan mij echt letterlijk wegduwen! Als ik dan toch probeer contact te maken, fysiek bijvoorbeeld, dan gaat ze echt spartelen, schoppen en krijsen.
    De enige die dan contact met haar krijgt is papa :(

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Vreselijk hè...? Dan voel je je zo afgewezen als moeder :( en idd, ze doen het niet bewust en het hoort er allemaal bij, maar pfff....

Plus, ik denk dan ook vaak: "ik doe zoveel voor je en wat krijg ik ervoor terug?" :):) niet fair... I know...

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Julia heeft vanmiddag ook weer eens geslapen. Na 2 uurtjes wakker gemaakt en boos dat ze was ;)
    "ik ben nog niet klaar met slapen"
    Oh ja...en het mooiste is dat ze eigenlijk niet wilde slapen omdat "niet moe was" ;);)

Ik heb mezelf ook moeten aanleren om haar op een gegeven moment wat meer ruimte te geven, letterlijk en figuurlijk.
    Op een gegeven moment zie je de leuke dingen ook niet meer en gaatn alleen de niet-leuke momenten de overhand krijgen.

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb er ook heel veel tranen om gelaten hoor, want het is hier steeds zo als ze in een fase zit.
    Maar ja, eigenlijk is het zo, dat het een compliment is.

Ons zien ze vaker dan hun vader, dus is het makkelijker om zich af te zetten tegen mama. Wij zijn er immers wel "gewoon".

En natuurlijk bedoelen ze het niet zo, maar Kl*te voelt het wel!
    Heb ook wel eens geroepen: Heb je verd... bijna 42 weken gedragen, helse pijnen doorstaan en dan ben ik niet goed genoeg??!!
    (erg he :)).

Maar goed...van de week zei ze: later als ik groot ben wil ik ook mama-wendy worden. Ik zei: nee, dan word je mama-Julia.
    Werd ze boos, haha, neeeeee!!!! Ik wil jou worden als ik groot ben!!!
    Is toch wel een mega-compliment :D

5. MamaMarije

ahh, dat is lief!! Kun je tegen jezelf zeggen dat je iig iets wél goed doet ja :D

en het is idd zo dat ze zich bij mama meestal veiliger voelen, maar ik ben daar soms zo klaar mee :)

Mijn psycholoog vraagt dan altijd: wat heeft Lucas nodig als ie zo boos is?
    Ja weetikveel... als ik DAT nou eens wist ;)

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Misschien dat Lucas te veel op jou lijkt? Wat wil jij als je boos bent?

Julia is qua karakter precies haar moeder ;)
    En als ik boos ben, wil ik met rust gelaten worden en uitrazen. Dat wil Julia dus ook....maar ik als moeder wil haar graag troosten en dat botst gigantisch!
    Sinds ik hier wat bewuster van ben, gaat het stukken beter!

7. MamaMarije

Ben trouwens momenteel 'One born every minute' aan het kijken op TLC, over een kraamafdeling, leuk! Zit een lesbisch Afro-Amerikaans stel in wat een tweeling krijgt, mogelijk van twee verschillende vaders, 1 blank en 1 donker :p hoe krijg je het voor elkaar...
    En een vrouw die aan het bevallen is waarvan haar man bij elke cm extra ontsluiting vraagt: 'mag ik nu mensen gaan bellen?' ;)

8. MamaMarije

Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben, Lucas is in veel dingen precies mij (heel fijn, is het dus dubbel mijn schuld ;);))...

Ik zal daar eens over na gaan denken... goede tip!

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Van papa moet ze juist helemaal niks weten. Het is zo ook lastig om een band te krijgen met zoonlief want dan komt zijn grote zus er weer aangestormd. Ze kan mij nog steeds lastig delen...

Mamavanjuul, ahhh...dat is dan wel weer heel schattig! Zo zei kippetje net; mama, wij zijn vriendjes he? Dat maakt wel weer een hoop goed! De dag iig positief afgesloten :).

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha!
    Tja...wie weet lijken jullie qua karakter wel veel op elkaar. Ik heb het ook met mijn moeder. Dat botste vroeger gigantisch!

Waren a minute to win it aan het kijken, hilarisch! Beetje wc-rollen rollen ;) Haha, zit te wachten tot all you need is love begint!

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik denk dat naar de psz gaan wel eens goed kan uitpakken dan. Ook voor jou, heb je even tijd voor broertje!

Oh dat is lief! Zegt toch wel heel veel zulke woordjes he!

12. MamaMarije

Herkenbaar... Lucas is ook stikjaloers op Benjamin... Hij probeert hem weg te duwen of gaan tussen ons in staan. Overigens duwt Benjamin Lucas inmiddels ook gerust weg als ze allebei op schoot zitten ;)

13. MamaMarije

Lief trouwens van kippetje :)

@ mamavanjuul: all you need is love is ook leuk!! Kan ik nooit kijken want mijn man vindt dat echt vreselijk, maar hij is vanavond toch niet thuis, haha

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hier hetzelfde. Zoontje trekt kippetje nu aan de haren ;).

15. MamaMarije

Haha, ze leren snel ;)

16. MamaMarije

Hier overigens nu ook All You Need is Love :D

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hier ook. Manlief is van ellende maar naar bed gegaan. All you need en mijn humeur was hij even zat :).

18. MamaMarije

Haha, reageer je maar op ons af hoor, we kunnen het hebben :D

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Dank je:).

Gelukkig morgen een verjaardag, beetje afleiding. Maandag naar het cb en 's ochtends mijn moeder over de vloer en 's middags huiarts, weer een dag gevuld;). Maar dan...de dinsdag nog ;)

20. MamaMarije

Kun je niet iets leuks gaan doen dinsdag? Zwemmen, speeltuin?
    Ik ken het gevoel hoor, dat je de dagen moet 'vullen' om ze door te komen...

Al moet ik wel zeggen dat ik dat gevoel ook behoorlijk beu ben...

Goh.. ik ben wel veel beu momenteel :D;)

Blegh.. Waylon bij All You Need... vreselijke kerel...

Deel Deze Pagina