Ex-zw.clubs April 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door MamaMarije, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamavanjuul: snap dat je baalt. Was toch wel erg leuk geweest als de Elfstedentocht door zo gaan.

@banaantje: gefeliciteerd met je goede echo. Heb je inderdaad al een datum? En vanaf hier ook een stem voor Caitlin.

@steintje: even een pb-tje sturen naar mamamarije, dan stuurt ze je het adres.

@maryloes: fijn dat iedereen weer beter is bij jullie.

@mrs hair: geniet van je rust! Je hebt het verdiend!!

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Banaantje, van harte gefeliciteerd met de goede echo!!!

Mrs Hair, lekker relaxen!

Jammer hè van de Elfstedentocht :(

3. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Bedankt voor jullie stemmen!!! <3

Mrs Hair: Wat raar dat dat meisje niks meer laat horen, btje ondankbaar ook, hopelijk komt het nog. Wat een opluchting van je essay! En zo te horen een leuk dagje nog gehad ook, zo met Hugo saampjes.

Uitgerekende datum staat nog steeds op 30 september. Ze vroeg mij naar de eerste dag van laatste menstruatie maar hallo, ik hou helemaal geen kalenders meer bij, want was niet bezig met nog een kindje. Ze vond het maar raar dat ik dat niet wist, en ook dat ik geen foliumzuur slikte voordat ik zwanger raakte, maar als ik geen plannen heb om zwanger te worden ga ik toch ook geen cyclus bijhouden en foliumzuur slikken? Ik zei dat ik mijn eisprongdatum 100% zeker wist (ik voel mijn eisprong sinds mijn operatie heeeeeeel duidelijk!) maar daar wilde ze de datum niet op baseren. Beetje raar, want met Caitlin wist ik ook dat op 31 juli mijn eisprong was, en dat heeft altijd precies geklopt. Ze leek bijna verbaasd toen uit de echo bleek dat mijn datum indd rond 30 september lag, hihi, ja maar mevrouw ik voel mijn eisprong echt hoor!!!

4. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    LIJSTJE LUNCH MEET
    Mrs Hair - Hartige taart
    MamaMarije - Drankjes (gekoeld spul, melk, karnemelk) en gekoeld beleg voor broodjes (ham, kaas, etc
    Maryloes - wraps
    Steintje - verschillende broodjes

Ik heb nog even het lijstje bijgevoegd, nog niet iedereen staat erbij, ik wilde even weten hoeveel broodjes ik moet meenemen.

en mamamarije is er een mogelijkheid om wat broodjes af te bakken zaterdag??

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Banaantje: Vreemd hoor van die verloskundige... Heel erg slim is ze in ieder geval niet :(... Wanneer heb je nu de volgende echo? En wil je straks ook weten of het een meisje of een jongen wordt?

6. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ banaantje: gefeliciteerd met je goede echo! *doet een rondedansje*
    Blijft toch altijd spannend, zo die eerste weken. Inderdaad vreemd en niet echt tactvol, die verloskundige daar ;) Jij treft wel vaak tactvolle mensen of niet :)?
    Ik heb overigens geen bloed laten prikken voor die antistoffen. Ik vond dat het niet veel meerwaarde had. Maar dat is echt persoonlijk! Als jij je er goed bij voelt om het wel te doen, moet je dat gewoon doen.

@ mrs hair: jeej, essay ingeleverd! Goed bezig! Nu lekker relaxen... bizar, dat de winnares van de fontein niet meer reageert :(

@ mamamvanjuul: balen zeg, van de 11stedentocht! Manlief was hier ook in mineur gisteravond... Jammer!

@ kipkip: fijn dat je meisje het leuk heeft gehad op de PSZ! idd wel wat anders dan op een KDV, maar ik merk voor Lucas ook echt dat het goed is dat er een duidelijke structuur en 'groepsgevoel' in zit.

@ lijstje meet: even een geüpdate lijstje met de info die ik van iedereen doorgekregen heb
    Eeka: drankjes
    Mrs Hair: hartige taart
    Banaantje: cupcakes
    Natas: tonijnsalade
    Steintje: broodjes e.d.
    MamaMarije: broodbeleg en ander klein spul

Oja, Natas neemt misschien Danique mee en Kipkip neemt misschien kippetje mee. Nog meer peuters/oudere kids? Ik denk overigens niet snel dat we zullen verhongeren :D

Ik geloof dat Maryloes wraps zou maken en kipkip fruitsalade, klopt dat? Van jullie twee heb ik nog geen PB gehad, klopt dat ook? misschien wel handig als jullie het adres ook hebben :p
    Ik PB jullie anders wel even... net zo makkelijk, haha.
    Moet ik trouwens voor iemand nog een campingbed regelen? Roept u maar indien nodig, als ik niks hoor, ook goed.

@ hier: gisteren een superleuke activiteit met de Mama's Club gehad (winterpret, sleeën, schaatsen, etc.) begeeft mijn fototoestel het!! Gisteravond dus even meteen een nieuwe gekocht, hopelijk wordt ie vandaag bezorgd (I love Bol.com :D).
    Dat was zonde zeg, nu dus geen foto's van de sneeuwpret :(

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    MamaMarije, wat jammer van die foto's :(

Danique komt mee! :p
    Haar papa is al druk aan het googelen en kijken waar hij zaterdag de mooiste toertocht kan schaatsen :D

8. MamaMarije

@ natas: gezellig dat D. meekomt! Hopelijk kan Chris nog ergens een mooi toertochtje maken. Baalt ie erg dat de 11-stedentocht niet doorgaat? Marcel had zich al verheugd op een dagje bankzitten ;)

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Kipkip: fruitsalade

Ja, idd, mamamarije, ik heb het even aan het lijstje toegevoegd! Pb jij het adres nog even? Thanks!

Hier middag vrij genomen, was niks te doen. Maar wat een mogelijkheden...was opvouwen...vaatwasser uitruimen...studeren....in bad gaan liggen....tukje doen, tjee...teveel om te kiezen en ondertussen nog niks gedaan :).

10. MamaMarije

@ kipkip: haha, helemaal uit je element zo :D heerlijk! Je hebt PB trouwens...

@ meet: zijn jullie er ook bang voor dat je iedereen met de forumnaam gaat aanspreken :)? Hadden we de vorige keer niet zoveel last van kan ik me herinneren, maar het zou me niks verbazen als ik straks een paar keer een forumnaam eruitflap ipv de echte naam, haha :p

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mamamarije, ik luister ook naar kipkip hoor ;). Bij jou zal het niet zo moeilijk zijn omdat je forumnaam al je echte naam bevat, en het scheelt dat ik op fb regelmatig de echte namen voorbij heb zien komen.

12. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Maryloes: lunch-wraps

Had idd nog geen pb gestuurd, dus dat klopt:). Wil je mij je adres doorgeven Marije?

Als de efstedentocht was doorgegaan was ik met vriendinnen er naar toe gegaan. 1 vriendin haar ouders hebben een huis in Balk, dus daar konden we dan mooi pitten. Jammer dat het niet doorgaat, maar voor de meet is het fijn, aangezien ik er anders waarschijnlijk niet bij was geweest. Nu gelukkig wel!

13. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Meet: ik weet niet eens van iedereen de namen, ik denk dat het lastiger is om de gezichten bij de namen te plaatsen, en de baby,s bij iedereen te plaatsen, mijn geheugen is wat dat betrefd een zeef..
    Als er iemand nog geen idee heeft om iets mee tenemen, misschien kunnen we de broodjes delen, broodjes zijn best prijzig, ik neem stokbrood mee, die kunnen we dan in stukken van ongeveer 10 cm snijden en beleggen, en ik maak knaksnack ( zijn worstjes in bladerdeeg gerold)

Steintje: stokbrood en knaksnack
    Maryloes: lunch-wraps

14. MamaMarije

@ steintje: ik zorg wel dat er hier het e.e.a in huis is aan broodjes, geen probleem!

@ maryloes: ik ga je pb'en!

15. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom

16. MamaMarije

Ja, maar volgens mij is iedereen al 'bezet' zeg maar :D

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zo het is niks geworden met alle plannen, behalve dan dat ik uitgebreid in bad heb gelezen.

Nu die schurken maar eens ophalen!

Zoveel brood hebben we ook niet nodig, denk ik, met al die lekkernijen:)

18. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    dat is misschien ook wel waar, er staat al heel wat op het lijstje, teveel overhouden is ook niet goed.

19. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Zin in! Nou, en dat is dan het enige voordeel van die elfstedentocht die niet doorgaat, hoeft niemand een historisch moment in Friesland te missen.

Knaksack klinkt lekker steintje! :D

20. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @meet/forumnamen: zal bij mij misschien ook wel mis gaan. Zie mezelf wel een keertje steintje, kipkip of banaantje zeggen... Of kippetje of zoontje kipkip, volgens mij weet ik die namen niet eens :). Heb er in ieder geval wel heel erg veel zin in! Gisteren al drinken ingeslagen dus het gaat helemaal goed komen. Nemen jullie trouwens een wipstoel of campingbedje mee? Twijfel nog een beetje, hopelijk slaapt Sanne 's ochtends even in de auto zodat ze tot een uurtje of 2 wakker kan blijven. Rond die tijd zal vriendlief ons weer ophalen, dan is ie denk ik wel uitgekeken in het centrum ;).

Deel Deze Pagina