@mamamarije: nieuw fototoestel, leuk! Wel jammer natuurlijk dat je gisteren geen foto's hebt kunnen maken, want die sneeuwpret klinkt goed!
Als de 11-steden wel was door gegaan, waren jullie gewoon allemaal hier gekomen Hier heeft Emma een nieuwe hobby: tandenknarsen, verschrikkelijk! Kan het me ook nog wel herinneren van Julia....dan komt er zo eindelijk weer een tandje door! Oh...en Emma geeft kusjes! Zo lief, buigt ze helemaal naar toe met open mondje **smeltsmelt** Ze gaf mijn moeder er gister wel 10 achter elkaar, mijn moeder had dr tranen in de ogen..zo lief was dat! Ze bleef oma maar kusjes geven! En vanavond heeft ze zo goed gegeten, dat ze geen fles wilde! Half potje, paar droge aardappels en we hebben samen 2 sinaasappels gedeeld
@ mamavanjuul: dat was een goed plan geweest . Tandenknarsen doet Benji ook, rotgeluid zeg... brrr... Kusjes zijn zo schattig @ eeka: ik heb zelf geen wipstoeltje meer, dus als je hem echt nodig hebt, raad ik je aan om hem mee te nemen. Ik heb verder 1 kinderstoel (dus we moeten afwisselen, haha), 1 maxicosi en 1 kinderwagen (waar ze ook in kunnen eten). Ik kan evt. 2 campingbedjes regelen indien nodig. Benjamin's bed staat er natuurlijk ook, maar die moet om 12.30-13.00 wel naar bed.
@mamavanjuul: lief hè, die kusjes! Tandenknarsen doet Sanne nog niet, maar da's ook lastig met maar 2 tandjes . @mamamarije: ik neem wel een wipstoel mee, kan ik ze daar eten in geven. Doe ik thuis ook wel eens ooit . Heb je een campingbedje of moet je dit bij iemand lenen? Waarschijnlijk is het niet nodig, maar het kan makkelijk zijn. Sanne heeft soms van die dagen dat ze veel wil slapen en andere dagen weer weinig. Ik kan ook zelf het campingbed meenemen hoor, past nog wel in de auto. Laat maar even weten.
MamaMarije, ja Chris vind het ook jammer dat de elfstedentocht niet doorgaat. Daar was ie wel voor thuis gebleven om alles te kunnen volgen. Maar dat hij nu een lekkere toertocht kan schaatsen maakt veel goed. Ik ga geheid met forumnamen komen op de meet. Ik ben wat dat betreft voor jullie een makkie Ik neem niks mee aan bedje of wipstoel. Quinten zit nog in de maxicosi en die kan dienen autostoel, wipstoel, eetstoel en slaapstoel . Dikke kans dat hij na een slok bij mij even op mijn arm in slaap kukelt en dan halen we het 's middags wel weer in met een langer slaapje. Mamavanjuul, ah wat lief die kusjes! Quinten doet dat nog niet maar kan me van Danique herinneren dat zij dat ook deed, met zo'n nat open mondje, ik noemde dat 'vissenkusjes'.
Meiden met hoevelen zijn we morgen precies? Hoeveel kids en hoeveel volwassenen? Dan kan ik het aantal cupcakes daarop afstemmen Ik doe voor de kids geen decoratie op de cupcake, want die marsepein staat stijf van de chemische kleurstoffen, lijkt me niet zo gezond. Oh en ik ga ervan uit dat onze aprilbabies nog geen cupcake mogen Hooguit een hapje met mama mee, toch?
Ik neem zo'n ikea kinderstoel mee voor Liesbeth, daar kan ze dan in eten. Weegt niets, dus is wel zo makkelijk. Campingbedje verwacht ik niet nodig te hebben... Ze zal wel slapen op weg naar Tiel, daar is er vanalles te zien en te doen, en dan slaapt ze wel weer op de terugweg.
@lunch, ik zou niet teveel broodjes halen hoor! We hebben hartige taart, salade, wraps, die bladerdeeg hapjes, dan nog als toetje fruitsalade en een cupcake. Daar past geen broodje meer bij Hier ligt de ikea stoel standaard achterin de auto, dus die gaat mee. En ik heb voor Nina een tentje om in te slapen, dus dat is ook geregeld. @zindelijk, tot afgelopen woensdag vond Lars het allemaal wel best, het interesseerde hem voor geen meter. Maar afgelopen woensdag heeft meneer opeens besloten om op de wc te plassen. Hij is overdag dus gewoon droog sinds woensdag. Ik durf nog niet zonder luier, maar die is 's avonds nog droog. Knap he?! Hij mag voor elk plasje een sticker plakken, dus hij plakt zich suf haha.
@ maryloes: wat goed zeg!! Zo ineens, knap hoor Echt eraan toe dus! @ all: top dat jullie zelf stoeltjes e.d. meenemen. Dan hebben we iig genoeg. Dit probleem hadden we de vorige keer nog niet! Toen waren ze nog te klein om te zitten en echt te eten Trouwens, als jullie nog kraammaterialen hebben die je niet meer gebruikt, neem ze dan mee!! Voor Stichting BabyHope! @ banaantje: we zijn morgen met 8 volwassenen, 8 baby's en 3 peuters (in principe). Misschien waait manlief ook nog binnen hier en daar, dus die pikt wellicht ook nog een cupcakeje mee Ik denk idd dat je voor de baby's nog geen aparte cakejes hoeft te bakken hoor, voor die van mij niet in ieder geval. @ eeka: ons campingbed staat bij mijn ouders. Ik kan het zo ophalen, maar als je ruimte hebt in de auto is dat ook prima. Ik haal wat broodjes in huis die ik kan invriezen, mochten we dan te kort hebben... ( ik ben zo'n tut die altijd denkt dat er te weinig is, hahaha) Jeej, zin in!
@Maryloes: Wat knap van Lars! Wauw! @MamaMarije: Thanks! Dan weet ik hoeveel ik moet maken, haha, goed dat ik het ff vraag want ik was van plan om 24 cupcakes te gaan maken en was bang dat ik dan te weinig zou hebben Geen idee waar ik zit met mijn zwangere hoofd Hier: Caitlin is wel snippppverkouden dus ik hou haar morgen een beetje uit jullie buurt voordat ze de hele boel infecteert. Ze zou vandaag naar KDV gaan maar heb haar meegenomen naar kantoor, ik vond haar zo'n zielig hoopje vanmorgen! Dus mijn softe moederhart kon het niet verdragen door haar naar het KDV te doen. Trouwens...hebben jullie dat gelezen in het nieuws van die ontvoering van dat 5-jarige meisje???? Manlief was gisteren Caitlin ophalen van het KDV (ze zit op KDV in Oudenbosch, de oude woonplaats van mijn man, oma&opa wonen er nog) en ALLES was afgebakend door politie en er zwalkte een politiehelikopter boven zijn auto. Eenmaal thuis bleek dus dat dat was vanwege die ontvoering!! Ik was in alle staten, want dat meisje is opgepikt vlakbij het huis van oma&opa (mijn man zijn ouders). Heel bekend gebied voor ons en we hebben daar heeeeel veel vrienden wonen, ook in Oud Gastel waar die vent ook meisjes heeft mee proberen te lokken! Gelukkig las ik dat ze de vermoedelijke dader inmiddels hebben, je moet er toch niet aan denken dat die achterlijke figuur een keer jouw kind te grazen neemt daar....
@ banaantje: ja, dat verhaal lees ik net in de Lounge hier op zp! Topic heet geloof ik 'ik vind het eng' ofzo... Te bizar voor woorden, het zal je gebeuren zeg vreselijk! @ cupcakes: ach, van cupcakes heb je nooit genoeg, toch @ verkouden kids: hier ook twee hoor, ze waren er net weer een paar dagen vanaf, dus het werd wel weer tijd voor snotneuzen
Lieve meiden, ik zit nu met een probleem.... Caitlin heb ik getemperatuurd op kantoor omdat ze zo jammerig was en rode wangen had...ze heeft wat koorts, 38,5 graden. Mijn collega vertrouwde haar hoest niet en zei dat ik weer naar een doc moet, maar manlief en ik willen heel ff afwachten hoe het gaat. Ze eet wel goed en is nog wel actief en zo. Alleen niet zo vrolijk, beetje dreinen, en ze voelt zich duidelijk niet lekker... Wat moet ik nu doen? Ik twijfel nu heel erg of ik wel moet gaan morgen, vanwege Caitlin zelf maar ook vanwege het infecteren van al jullie kids... Als ze vannacht goed slaapt en de koorts weggaat kan ik wel gaan op zich maar met een koortsig kindje ga ik niet naar buiten...
@ Banaantje: Wat naar dat Caitlin weer niet lekker is! Ik zou zeggen, kijk het inderdaad gewoon aan, hoe het gaat. Misschien slaapt ze goed en is ze morgenochtend weer helemaal fit. Zo niet, is het heel jammer dat je er niet bij kan zijn, maar natuurlijk wel begrijpelijk.
@ banaantje: ik sluit me aan bij mrs hair! Kijk morgenochtend gewoon hoe het gaat en dan beslis je op dat moment. Als het niet gaat, gaat het niet! Jammer, maar helaas... Dat is het voordeel van vriendinnen die ook kids hebben, die snappen dat
Ok thanks meiden, dan doe ik dat. Als ze morgen een stuk beter is dan nu dan haal ik morgenochtend even iets lekkers bij de bakker ipv de cupcakes nu bakken met risico dat ik straks met 20 cupcakes hier thuis zit Ze ligt nu op bedje met neusspray en zetpil, ik heb ook het idee dat ze weer ziek is omdat er een tandje doorkomt, elke keer als ze een tand krijgt is ze vooraf ziek. Maar ik vertrouw haar hoestje ook niet echt....als dat morgen nog zo raar is dan ga ik misschien wel ff langs de huisartsenpost...haar ademhaling 'piept' ook een beetje...
Banaantje: heel veel sterkte met caitlin, en doe wat je gevoel je zegt, we zien morgen wel of je komt of niet, beterschap en hopelijk en rustige nacht..
Toch maar mijn banner aangepast, en er gewoon om zitten janken, hahaha, lang leve de zwangerschapshormonen!! Ik geef Caitlin wel een extra knuffel morgenochtend (of twee) en dan vergeeft ze het me vast wel dat ze niet meer in mijn banner staat...toch?
@mamamarije: beetje late reactie, maar ik neem zelf wel een campingbedje mee. @banaantje: kijk inderdaad hoe het morgen gaat, als het niet lukt dan lukt het niet, is heel simpel. Beterschap in ieder geval! En wat leuk om deze banner te zien. Je meisje staat er toch ook nog in genoemd, dus je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen! Tot morgen allemaal!
Maryloes, wat goed van Lars!! Banaantje, phoe dat met die ontvoering komt zo wel heel dichtbij. Wat naar dat Caitlin een beetje ziekjes is! Een kind met koorts kan op zich wel naar buiten hoor, maar als ze zich er ook niet lekker bij voelt wordt het een ander verhaal. Ik hoop dat jullie morgen kunnen komen! Ik heb de tonijnsalade gemaakt, zit alles in de bak lijkt het me wat weinig voor 8 volwassenen Tot morgen allemaal! Ik mik erop om rond 10.30 aan te komen.
Kippetje heeft net alles ondergespuugd dus die blijft lekker thuis. Ik denk er ook rond 10.30 uur te zijn. Tot morgen!