Ex-zw.clubs April 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door MamaMarije, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom

Dat geeft niet hoor, ik eet geen tonijnsalade, dus dan hou je alweer wat over

2. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Mijn taart staat in de oven. Liesbeth was om 6.00 wakker vanmorgen, dus die ligt nu alweer in bed. Zodra ze wakker wordt, haal ik haar uit bed en dan vertrekken we.

Tot zo!

3. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ik ga nu vertrekken!!

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Veel plezier allemaal!!!

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

We zullen aan je denken mamavanjuul!! Misschien gewoon even Skypen, hahaha :p

@ all: gezellig dat jullie eraan komen! Gisteravond om 11u nog de vloer gedweild, dus ik ben er klaar voor, hahaha

6. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    wij zijn weer thuis, roan ligt al weer lekker op bed en ik zag net op de telefoon een gemiste oproep van gylano, hij wilde mij even vertellen dat hij bij opa en oma op de wc geplast heeft, voor het eerst, zou het dan nu toch gaan lukken.

het was erg gezellig, en iedereen heeft heerlijke hapjes gemaakt...

een fijne dag allemaal verder

7. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Het was gezellig meiden! Leuk om jullie allemaal live te zien en heerlijk geluncht. Marije, heb je de woonkamer weer toonbaar?

Steintje, goed van gylano!

8. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Het was gezellig vandaag! En lekkere hapjes kunnen jullie maken, heb goed gegeten!

Mamamarije, is het huis weer aan kant? Hoe is het met Benjamin gegaan, nog een extra slaapje gedaan of is hij verder de hele middag wakker gebleven? Enne, nog bedankt voor de gastvrijheid!

@mamavanjuul: heb je iets leuks gedaan vandaag? Nog geschaatst?

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Nog vergeten...

@steintje: wat knap van Gylano!

10. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Zo, Liesbeth ligt al in bed, die was behoorlijk moe! Ze sliep al vóór we op de snelweg waren :D

Ik ga straks even de foto's bekijken, ben benieuwd of er wat leuks tussenzit ;)

11. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ steintje: wat goed van Gylano! Wie weet... als het balletje eenmaal gaat rollen...?

Haha, de woonkamer is hier inderdaad weer gefatsoeneerd, speelgoed aan kant, stofzuiger erdoor en het lijkt alweer aardig netjes :D

Ik vond het ook heel gezellig!! Echt weer voor herhaling vatbaar wat mij betreft over een paar maandjes!
    Benjamin heeft niet meer geslapen vanmiddag, maar op zich was dat niet zo erg. Wij eten één keer per week lekker met z'n tweetjes en dan gaan de kids relatief vroeg naar bed, vandaag dus ;)
    Manlief gaat nu lekker risotto en gevulde tomaatjes maken!

Er zijn trouwens nog wel twee dingetjes blijven liggen. Een blauw-wit melkbakje (ik denk van kipkip?) en een spuugdoekje, wit met blauw randje (ik denk van Natas, die zat in de plastic tas).
    Opsturen maar?
    En Natas, kan het kloppen dat onze opscheplepel nog in jouw tonijnsalade zit :p?

Ik ga ook even de foto's bekijken!

12. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamamarije: smakelijk alvast!

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Was idd een heerlijke lunch en leuk om jullie live te zien. Was een prima ritje terug, kuikentje ;) sliep vrijwel direct, prinsheerlijk in zijn nieuwe stoeltje.

Goed idee over een paar maanden weer!

Steintje, wellicht dat het nu in 1 keer heel snl gaat, goed hoor van hem!

Mamamarije, bakje hoef je niet op te sturen hoor, heb er genoeg.

Hier net terug van tennis, kindjes fijn op bed. Kippetje heeft niet meer gespuugd maar ook niks gegeten dus viel ook weinig te spugen...

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    :D!

Hopelijk is kippetje morgen weer opgeknapt!

15. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Wat was het leuk! Echt super om jullie en de kleintjes eens live te mogen bewonderen, zo vaak maken we niet mee dat we een hele groep april(en mei ;))-babies bij elkaar hebben! En mjam, lekker eten, en dan kom ik aan met mijn Multivlaai-taart, haha. Volgende keer de beloofde cupcakes hoor!

Hier was Caitlin na afloop ook moe, die lag luid te snurken achterin de auto. Thuis deed ze steeds hazeslaapjes de rest van de dag en was ze helemaal hyper, hihi, maar nu ligt ze al een poosje voor de nacht op bedje en ze heeft geen kik gegeven. Die is echt helemaal kapot. En ik heb ook een overheerlijk middagdutje gedaan (goed excuus heb ik nu met die zwangerschap, haha).

@MamaMarije: Dat heb je snel opgeruimd, ik hoop dat de boterafdrukken bij de bank op de vloer meevielen, daar ben ik (of liever gezegd: Caitlin) verantwoordelijk voor *schaam*

@steintje: Knap van Gylano zeg!!! Leuk!

@Eeka en @Natas: Ik was jullie bij het afscheid uit het oog verloren, maar zie jullie volgende keer vast wel weer :)

@kipkip: Beterschap voor kippetje! En een aai over de bol voor haantje...uuhhh...kuikentje! :D

Oja, ik liep zo stoer te vertellen dat ik zo ver voor stond bij de Organix wedstrijd? Kom ik thuis, ben ik ingehaald, boehoeee...*baal*

16. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @banaantje: wat jammer van de Organix wedstrijd. Dat wordt de komende dagen nog veel mensen mobiliseren om te stemmen op Caitlin ;). Die cupcakes houden we nog wel tegoed, maar de vlaai die je meegebracht had was ook erg lekker hoor.

Ik vond het wel jammer dat Sanne wat jengelig was en jullie haar niet echt vrolijk hebben gezien :(. Ze is vandaag echt heel erg moe, heeft vanmiddag thuis ook nog geslapen en lag er vanavond ook al vroeg in. Misschien toch tandjes of iets anders wat dwars zit.
    Hopelijk de volgende meeting een gezelliger meisje ;):).

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik vond het heel gezellig!
    Quinten heeft in de auto niet geslapen, zo'n powernap aan de borst was schijnbaar even genoeg Thuis heb ik hem nog wat eten gegeven, een slok BV en naar z'n bedje. Hij heeft geslapen van 16.00 tot 18.00, toen weer gegeten en gedronken, om 20.00 weer naar bed. Prima allemaal!
    Chris heeft een super dag gehad op het ijs. Hij loopt nu een beetje stijfjes, hahahaha :D

Nogmaals dank voor de gastvrijheid Marije!
    Yep dat doekje is van mij, maar daar heb ik een hele berg van dus die hoeft niet terug. Heb jij ook een hele berg opscheplepels? :)

Steintje, wat goed van Gylano!

Banaantje, ah wat jammer nou. Maar wie weet loop je het nog in?

Kipkip, aaaaah eindelijk heeft hij ook een naampje, je kuiken :D
    Toen Danique buikgriep had bleef ze ook met lege maag nog maar doorspugen, heel zielig. Gelukkig heeft kippetje dat niet.

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb haar wel nog even vrolijk gezien Eeka, ze is een lievie! Maar dat vond ik ook voor haar slaapje hoor. We kunnen dat wel inschatten denk ik, onze kindjes zullen dat allemaal wel es hebben.

19. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @natas: klopt, jij en mamamarije hebben haar vrolijk gezien, zoals ze thuis meestal ook is. Vriend vond het trouwens ook zo grappig hoe Quinten in zijn wipstoel zat te schommelen! Lekker menneke is het! En Danique is een leuke meid, ze zwaaide mooi met haar zonnebril toen jullie wegreden.

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zo te horen was het erg gezellig! Volgende keer wil ik er écht bij zijn hoor, dus dan wat meer in het midden van het land (noordelijker ;)).

Wij zijn vandaag lekker met z'n 4en de stad in geweest. Gister al met de kids boodschappen gedaan en meteen naar Emma's slaapje weg gegaan. Even genieten van de winterse lucht en het zonnetje.
    Meiden zijn daarna allebei in de auto in slaap gevallen en hebben we maar om 17 uur wakker gemaakt. Wat de buitenlucht al niet doet ;)

Deel Deze Pagina