Wow Maryloes, 1x per WEEK? Dat vind ik veel. Bij ons is het 1x in de twee weken volgens mij Ik baal er zelf ook van, maar 's morgens is Caitlin vroeg wakker en start de dag. Dan komt het er niet meer van. 's Avonds zijn we zo afgedraaid dat we binnen een minuut slapen. Wel in elkaars armen nog steeds, gelukkig, dat is onmisbaar hier
Ja tuurlijk mag dat!! Heerlijke foto van Liesbeth trouwens, wat heeft ze toch een lekker vrolijk bekkie!
Wij gaan nog steeds vaak uit eten hoor. Maar dan gaat Liesbeth gewoon mee, en gaan we rond 5u al. Is wel heel gezellig met z'n drietjes... En af en toe oppas regelen, het is wel heel goed voor je huwelijk.
Ja? Heb je dan niet een heel haastig gevoel? Gaat dat goed met Liesbeth? Misschien is het bij ons gewoon problematisch omdat we er zelf een probleem van maken, uit angst dat Caitlin gaat huilen of lastig wordt. We gaan wel af en toe uit lunchen met Caitlin erbij maar dan zit ik ook niet rustig omdat ik bang ben dat ze herrie gaat maken en mensen dan gaan kijken/staren naar ons In praktijk is het altijd goed gegaan... Hoe lang houdt Liesbeth het vol? Vermaakt ze zich dan een beetje in de kinderstoel? En wat voor type restaurants doen jullie, ook sjiekere?
We spreken altijd af dat als het niet goed gaat, één van ons een rondje met haar gaat wandelen. Maar tot nu toe gaat het steeds goed, en is dat nog nooit nodig geweest.Voordeel is als je rond 17u begint, het nog rustig is. Liesbeth houdt het zo'n 1,5u vol. Ik neem een klein boekje en een knuffeltje mee, en ze krijgt stokbrood met wat boter. Inmiddels eet ze steeds meer ook van ons bord mee. En qua 'sjiekheid', natuurlijk geen sterrenrestaurant, maar ook niet alleen maar pizza-tentjes. Vanalles wel. Het vertrouwen dat het goed gaat moet natuurlijk groeien.
Ik ben maar zo vrij geweest om weer een uitnodiging te versturen voor een nieuwe meet! @uiteten, hier ook vaak met kids, gaat inderdaad prima. Ook in ieder geval 1x per maand met zn 2en. Gelukkig hebben we een fijn oppasmeisje. Mrs hair, leuke foto van liesbeth!
Hmmm... In deze resolutie iets minder goed te zien dan op mijn computer. Banaantje: Boek is op de post!
Dankjewel Mrs Hair, echt heel tof van je! Ik ga het eens goed doornemen, ik hoop dat ik het boek ga snappen, hihi. Inderdaad lijken die vestjes veel op elkaar. Die van Caitlin is gewoon van de Zeeman Heb jij hem daar ook vandaan?
Ik heb hem van een vriendinnetje gekregen, die me ook al vertelde dat hij 'gewoon' van de Zeeman kwam. Hihi, hij is leuk toch! Ze hebben daar ook zo'n fijne maillots, van die lekkere dikke. Maar dus dezelfde
Die maillots zijn inderdaad heel erg fijn, heb er ook een paar gekocht. Hier trouwens wel meer kleding van de Zeeman voor Sanne, heeft een goede pasvorm voor haar en blijft meestal (ondanks de goedkope prijs, want ik koop het liefst in de opruiming ) toch goed.
Ik kom echt nooit bij de Zeeman...heb er niet 1 in de buurt en in het centrum ligt ie ook een beetje uit de route Wibra past qua pasvorm niet bij Emma...is ze te grof voor denk ik. Uhm....Julia had vandaag in haar broek gepoept. Ze was aan de diarree en zei tegen mijn moeder dat ze moest poepen, maar die was Emma net een schone kont aan het geven. Toen zei Julia dat ze niet meer hoefde en is mijn moeder de was gaan doen...toen hoorde ze julia roepen. Stond die arme skat met haar broek op de enkels en onderbroekje vol... Gelukkig liggen wij qua opvoeding op 1 lijn, dus geen probleem van gemaakt, kan gebeuren. Lekker douchen bij oma en kleren in de wasmachine.
Wat sneu voor Julia... Maar goed, zoiets kan gebeuren, zeker als ze diarree heeft. Heeft ze ook buikpijn of last van spugen?
Nee, verder nergens last van...wel zielig hoor! Maar ach, kan gebeuren en zo hebben we ook gereageerd.
@mamavanjuul: is ook het beste om zo te reageren denk ik. Als je er een drama van maakt dan krijg je een averechts effect lijkt mij. In ieder geval beterschap met Julia. @mamamarije: heb je vandaag een goed gesprek gehad met de opvoedkundige? Nog nuttige tips gekregen?
@Eeka: Vannacht om middernacht sluit het stemmen. Volgens mij doen die andere twee deelnemers geen moeite meer om mij in te halen omdat ik vrij ver voor sta. Of er moet nog een klein wonder gebeuren (ze zou dan nog in een paar uur tijd 70 stemmen moeten krijgen). Dus ik denk dat ik de prijs wel ga binnenslepen! Zou zooooo leuk zijn, want de grap is dat die kok biologisch kookt en manlief en ik eten alleen maar biologisch vlees en ook vaak biologische groenten Overigens als we zelf koken hoor, wij geven voorkeur aan biologisch omdat die beesten beter worden behandeld, minder antibiotica krijgen en de gewassen minder bestrijdingsmiddelen. Vind ik toch wel een gezond idee (zeker na dat verhaal van die kipfilet dat in het nieuws was, gatver).... Maar het is trouwens niet dat we elders alleen maar bio vlees eten, ik heb ook lekker gesmuld van jullie vleesrijke hapjes op de meet, hihi. @mamavanjuul: Och arme Julia! Sterkte voor haar. Vandaag naar mijn zus geweest en Caitlin vond het geweldig! Ze kwam helemaal los!!! Heb echt zitten genieten van haar enthousiasme daar, zo grappig, ze kroop ook de hele kamer rond, luid kletsend. En ze heeft (de kleine boef) een stuk appeltaart GESTOLEN hahaha. Ze trok zich op aan de tafel en nog voordat ik kon ingrijpen griste madam een stuk appeltaart van mijn schoteltje en stak het zonder pardon direct in haar mond, hahahaha!!! Bijdehandje....
@banaantje: leuk dat je bovenaan staat! Zou wel fijn zijn als je zo'n biologische maaltijd van de kok wint. En wat een boefje zeg, die Caitlin! Zomaar appeltaart van mama pikken, hahahaha! Mooi dat het gezellig was bij je zus. Het verhaal van het huishouden van je zus klinkt een beetje als de familie van mijn moeder, Goeden Tijden is er niets bij....
Banaantje, ik zag dat ik nog helemaal niet gestemd had. Dus ik wilde dat gaan doen maar het lijkt niet te lukken. Als ik op de stem-knop klik gebeurt er niks, dat klopt toch niet? Het is helemaal niet om te lachen maar de manier waarop je het gezin van je zus omschreef vond ik wel komisch. Wat een toestanden daar zeg! Wat grappig, hetzelfde vestje als Liesbeth en dezelfde jas als Danique Mamavanjuul, wat sneu voor Julia met de poepbroek. De nonchalante manier van reageren is prima! Zo heb ik het ook gedaan met Danqiue, je raakt echt heel ver van huis als ze angstig worden. Mijn moeder, die door haar beginnende dementie soms raar reageert, heeft haar wel een keer op haar kop gegeven. Ik was boven Quinten aan het verschonen, ik ben naar beneden gerend met Q. in z'n blote niksie om de boel zo snel mogelijk weer recht te trekken. Sjee wat was ik kwaad op m'n moeder! Maryloes, leuk dat je met de planning v.d. meet bent begonnen!