Ex-zw.clubs April 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door MamaMarije, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Even kort, ga zo echt toch nog even proberen te slapen...;)

Ballorig 6 mei leuk! Ook super voor kippetje, manlief laten we lekker thuis, heeft die ook een ochtendje voor zichzelf :D.!

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

@meet, ik vind het ook niet erg om bij de kleintjes te blijven, alleen loopt nina tegen die tijd en kan ik dus continu achter dr aan. Das niet erg natuurlijk, maar als lars en milan er dan ook bij zijn kom ik handen tekort. Milan redt zich prima, maar lars moet hier en daar nog wel ff geholpen worden en dan is het wel handig als Manlief er bij is. Dus of ik kom met de hele family of alleen met nina.

3. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Meet: Als het enigszins mogelijk is neem ik R & H ook mee. R vindt al die baby's prachtig, dus dat is voor mij een extra paar handen :D

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik denk dat wij dan ook met de hele family komen...zie wel even of er meer mannen mee komen ;)
    Guido redt zich in ieder geval wel met Julia ;)

5. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ik als niet-kenner van speelparadijzen heb even opgezocht wat Ballorig nou precies is. Het ziet er leuk uit zeg! Ik ben wel nieuwsgierig nu. Of ik manlief meeneem weet ik niet, dat laat ik afhangen van de rest :p

@mamavanjuul: Lieve foto! En weer een tandje...

@Eeka: Naar dat Sanne niet lekker was. Dat is zo frustrerend als je zelf niet weet wat er loos is. Ik ken het precies natuurlijk. Arm meisje. Hoe is de nacht gegaan??

6. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Oja Mrs Hair, ik heb gisteravond je boek thuis gevonden, dankjewel!!!!!

7. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wij zijn een weekend weg, Fijn weekend!

8. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    @Maryloes: Veel plezier en geniet ervan he!! Waar gaan jullie heen (ik kan het me niet meer herinneren)?

Hier: Sinds gisteren wat bruinverlies. Niet veel, maar toch. Nou hoest ik vrij veel dus misschien komt het daardoor. Toch zit het me niet lekker. Moet ik me zorgen maken?

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh my.....heb al de hele middag een zwaar kakelde peuter!
    "Ja he mama" "Mama....." etc etc ;)

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Banaantje: Vervelend! Bruinverlies is meestal toch oud bloed? Zolang het niet helder is...

11. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Even snel een reactie, ben net thuis van mijn werk.

@banaantje: wat mamavanjuul al zegt, bruinverlies is normaal gesproken oud bloed. Maar als het langere tijd aanhoudt, helder wordt of je je ongerust maakt, zou ik de vk bellen. Sterkte meis!

@mamavanjuul: lekker vermoeiend die Julia, hahaha!

@hier: vannacht tot 1:30 uur getobd met een ontroostbare Sanne. Ze wilde alleen maar bij mij liggen, dan was ze rustig, maar zo gauw ik haar neerlegde begon ze weer te huilen. Na een paracetamol-zetpil is ze in slaap gevallen en hebben we haar in haar bed kunnen leggen. Vanmorgen was ze al vroeg weer aan het snikken, dus maar thuis gehouden ipv naar opa en oma te gaan. Ik was vanmorgen vrij en vriend is vanmiddag thuis gaan werken. Ze is nog steeds niet fit, beetje hangerig en erg van de knuffels, maar niet meer zo huilerig. Ze heeft niet veel gegeten maar drinkt wel redelijk. We zien wel hoe het vannacht gaat...

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Eeka....misschien hoogtepunt 9 maanden sprong en tandjes?

Emma is ook al 2 nachten achter elkaar snikkend wakker geworden. Dan verschoon ik haar pampertje, even knuffelen en dan geef ik Dikkie Dik weer en dan moppert ze nog wat na...

Emma probeert te lopen!!!
    Gaat echt nergens over, maar als we haar neerzetten en vasthouden aan haar handjes, dan zet ze echt een paar stapjes, haha!
    Ook zit ze nu regelmatig op haar knieen en houdt ze de spijlen van de box vast! ZE moet eerst maar eens kruipen, hahaha!
    Maf kind!

13. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Wij werden net wakker gebeld door de mdoeder van r en h! Het is begonnen. Mr Hair is ze nu gaan ophalen, verwacht ze elk moment thuis. R heeft het begin dus meegekregen, spannend voor dr. En ik vind het ook best spannend vandaag! Jullie horen zo snel mogelijk meer!

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mrshair, spannend!

Mamavanjuul, hier sinds gister ook optrekken. Nu toch maar echt de box en naar beneden gaan doen:),

Eeka, hoe is het met de ziekenboeg?

Mamamarije, hoe was het meekijken van de opvoedkundige?

Hier dramanacht en gisteravond met vriendin naar de stad geweest dus ben brak:(:(:(!

15. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Hier is het aan het misgaan, het bruine bloed wordt steeds erger dus ik heb het vertrouwen al bijna verloren. Dit kan niet goed zijn.

Het was ook eigenlijk al dubieus of het wel goed zou gaan aangezien ik zoooo ziek ben geweest. En die (weliswaar veilige, maar toch) medicijnen erbij. Dat kindje had vast geen overlevingskansen. Ik voel me klote nu. Ik zat net weer op een roze wolkje maar nu val ik er weer vanaf.

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Sorry Banaantje, helemaal vergeten op jou te reageren. Tijdensmijn 1e zwangerschap heb ik ook een aantal weken bruinverlies gehad dus hoeft niks te betekenen. Maar je kunt toch even de vk bellen, wellicht een extra echo.

17. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Hè Banaantje: wat naar, die onzekerheid. Ik zou de vk bellen hoor. *knuffel*

18. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @banaantje: heb je de vk al gebeld? Misschien kun je een echo krijgen? Sterkte met alle onzekerheid!

@mrs hair: spannend voor R & H en natuurlijk ook voor jullie. Succes met wachten!

@kipkip: vandaag maar lekker rustig aan doen dan. Kun je vanmiddag niet een middagdutje doen als kuiken en kippetje op bed liggen?

@hier: Sanne lijkt weer opgeknapt te zijn. Nog wel snotterig, maar ze ligt nu lekker te spelen in de kamer. Nog geen tandjes te zien, dus dat is het waarschijnlijk niet geweest.

Nou, ik ga zometeen weer op pad om te gaan werken. Heb niet zoveel zin, carnaval is begonnen en vanmiddag trekt de optocht door Eindhoven. Zal dus wel druk zijn in de bus en op het station...

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Banaantje, we hadden tegelijk gepost zie ik. Wat vervelend dat het erger wordt maar bij mij leek het ook af en toe op de eerste dagen ongestelheid. Dus het hoeft niet fout te gaan...heb je de vk al gebeld? Sterkte!

20. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    @kipkip Dat is goed om te horen dat het dus ook nog goed kan gaan. Ik hoop het zo!! Het is niet heel veel wat ik verlies en overwegend bruin.

Heb het ziekenhuis gebeld en die zeiden dat het afwachten is. Echo raadden ze af omdat een goede echo nog steeds kan betekenen dat het de dag erna alsnog fout gaat. Dus ik wacht dan liever even want als ik weer een goede echo heb en het gaat alsnog mis dan komt de klap extra hard aan. Maar het voelt niet goed, elke zwangerschap is anders maar bij Caitlin heb ik geen druppel verloren.

Deel Deze Pagina