Ex-zw.clubs April 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door MamaMarije, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Banaantje heel veel succes komende dagen

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Banaantje: Heb vertrouwen meis, ik snap dat het moeilijk is, maar bruin hoeft niks te betekenen.
    Ik heb bij Julia zelfs roze gehad..

@Mrs Hair: Spannend zeg!

@Eeka: Mijn broertje ontvlucht de carnaval ook, hij komt dit weekend naar friesland. Hij is student rechten en woont in het centrum van Maastricht ;)

@Hier: Emma komt steeds bij me schooien op een stuk appel, hahah!
    Heeft ze een stukje op, dan klapt ze in haar handjes, zo grappig!

We gaan morgen naar limburg ;) Hadden een leuke pup gezien en wildn eigenlijk een vriendje voor onze hond. Maar geen grote, want dat trekt ze niet. Nu had ik vanmorgen een pup gezien en vriend ging meteen bellen..gek! Het is een kruising tussen een tzi-tzu en een mopshondje, hahahahahahaha!!!
    Wij hebben nu een kruising tussen tzi-tzu en maltezer. Kindjes naar opa en oma en dan pikken we gelijk mijn broertje op uit Maastricht.
    Dus even ritje Nederland voor ons :D Ach ja, hebben we ruim 2.5 uur om even bij te praten ;)

3. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Schattig hondje mamavanjuul, ik zag drie dotjes op fb en ik ben ook verliefd hoor.... Prachtig! Jullie nemen ervast een mee?

Zojuist uit lunchen geweest met z'n drietjes. Het ging super en het was erg leuk. Daarna de zwanen en eendjes bij ons achter gevoerd met Caitlin ook en dat vond ze prachtig. Nu lig ik ff in bed met mijn katten. Het bloedverlies is nu rood en heb wat kleine stolsels verloren. Ik heb geen hoop meer maar manlief wel. Het enige waar ik nu nog op hoop is dat er 2 zaten en dat er nu 1 wordt afgestoten zodat ik iig nog eentje overhoud maar ik weet dat dat valse hoop is.

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @banaantje: Ai...dat klint inderdaad wel serieus...Ik hoop met je mee!
    Hoe voel je je? Ook last van buikpijn/kramp?
    Jeetje meid...

Ja, het zal 1 van die hondjes worden! Ze zijn ondertussen al oud genoeg om uit het nest te mogen, dus nemen we idd 1 mee.
    Julia en papa gaan zo naar de dierenwinkel om alvast wat te halen, kussentje etc...

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Banaantje: Dikke knuffel! Ik leef met je mee, je kunt inderdaad niet veel méér doen dan afwachten... Nogmaals, dikke knuffel :(

Hier: Ben gesloopt. My God, wat een dag. Om kwart voor vijf werden we uit bed gebeld door de voormalige Mrs Hair. Mr Hair heeft de kinderen opgehaald, die vervolgens - vanzelfsprekend - de héle dag hieperdepiep zijn geweest. En kinderen van 5 en 7 zijn geen peuters. Als die hieperdepiep zijn, dan mérk je het ook. Gelukkig was carnaval vandaag, dus dat gaf wat afleiding. Lekker snoepjes geraapt.

En om vijf uur werden we gebeld. R en H hebben een broertje gekregen, Marvin! We gaan morgenochtend op visite in het ziekenhuis. Ik ben er gewoon een beetje emotioneel van, het staat toch wel erg dichtbij merk ik.

6. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Banaantje, wat een naar bericht. Je kunt inderdaad niet anders dan afwachten.....maar dat is zo niet leuk! Je wordt heen en weer geslingerd tussen angst en hoop. Bij milan heb ik ook bloedverlies gehad èn ik heb ook 2 miskramen gehad, het kan dus alle kanten op. Heb je dr ook buikpijn bij?

Mrs hair, gefeliciteerd met het broertje van rozan en hugo!

7. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @banaantje: sterkte met het afwachten. *Dikke knuffel voor jou*

@mrs hair: leuk, een broertje voor R & H. Kan me voorstellen dat het voor jullie ook spannend is, je hebt toch heel veel met de moeder te maken. Veel plezier morgen als je op kraamvisite gaat.

8. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @maryloes: hoe is je weekendje weg?

@mamamarije: hoe gaat het met jou? Het is al een paar dagen stil van jouw kant.

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dát vind ik zo bijzonder aan jullie hé...bij de ex van je man op kraamvisite gaan!
    In ieder geval: Gefeliciteerd met broertje!

@Banaantje: hoe gaat het nu?

Idd...Mamamarije?

10. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Weekendje weg is heel gezellig! We zijn met die vrienden die tijdelijk uit elkaar zijn. Hij is er nu dus met de kids, zij komt morgen wegbrengen dagje. Ben benieuwd. Vandaag lekker gezwommen, indoor speelparadijs, disco met bolle, gourmetten, leuk!

11. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Nog veel plezier Maryloes! Klinkt tot nu toe in ieder geval goed!

12. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ mrs hair: gefeliciteerd met het nieuwe broertje van R&H! Lijkt me idd heel bijzonder, heb sowieso veel respect voor jullie en hoe jullie alles regelen rondom de kids.

@ maryloes: klinkt goed, veel plezier!

@ banaantje: jeetje, ik schrik ervan meid... ik hoop echt echt echt voor je dat de kleine is blijven plakken *duimduimduim*
    Ik heb bij de zw.schap van Benji ook bloedverlies gehad, zo rond de 12-13 weken.

@ mamavanjuul: leuk een puppy!! überschattig :) ik wil er ook 1 als Benji naar school gaat!

@ eeka: hoe is het nu met Sanne?

@ hier: het is idd al een paar dagen stil van mijn kant. Ik ben zo ontzettend druk!
    Ik ben gevraagd om in het landelijke bestuur van de Mama's Club plaats te nemen. Hartstikke leuk natuurlijk! Zorgt er wel voor dat ik nog meer tijd aan de Mama's Club ga besteden dan dat ik al deed.
    Hierdoor verwaarloos ik helaas jullie wel een beetje :( Ik heb alles weer bijgelezen, maar ook veel weer vergeten.

Ik blijf meelezen voor zover ik het red, maar het kan zijn dat ik dus niet meer zo vaak reageer. Ik kom graag met de meet (incl. manlief als ik hem zover krijg :D, goed idee trouwens!).

Jullie zijn me veel te lief om te missen, haha :cool:

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Oh gelukkig Mamamarije, we maakten ons al zorgen! Hoe is het donderdag gegaan? Leuk dat je zo actief bent met de mama's club.

Mamavanjuul, wat leuk een jong hondje? Hebben jullie hem al?

Banaantje, jee, wat een spanning zeg! Ik hoop zo voor je dat het goed blijft gaan! Duimen draaien hier!

Maryloes, altijd leuk zo'n weekend! Veel plezier nog.

Mrshair, wat leuk een jongen erbij! Prima in evenwicht zo! Bij jullie een zusje en bij mama nog een broertje erbij.

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Gelukkig maar :D;)! (andersom geldt hetzelfde hoor!)

Maar wat leuk dat je in het landelijk bestuur zit. Kost inderdaad wel veel tijd, maar ik denk dat je er wel veel voldoening uit zult kunnen halen. Moet je nu ook vaak vergaderen door het hele land?

Hoe is het met Benjamin en Lucas? En ben je afgelopen week weer wat wijzer geworden van de opvoedkundige?

Met Sanne gaat het wel weer goed. Ze hoest wel wat en heeft minder trek in eten, maar gelukkig is ze niet meer zo huilerig.

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wauw mamamarije, landelijk bestuur, goed zeg **dikke duim**

@Kipkip: morgenvroeg richting het zuiden, eerst kindjes bij opa en oma brengen. Ben heel benieuwd, want er moet natuurlijk wel een klik zijn.
    Beestje zal nu rond 10 weken zijn denk ik....in ieder geval klein, want het wordt ook geen grote!

16. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    goedenmorgen allemaal,

Banaantje: hoe is het nu, we duimen voor, succes en knuffel!

mamamarije: succes met de mamaclub,

mamavanjuul: veel plezier en geluk met jullie hondje, lief beestje zo op de foto te zien

msr hair: gefeliciteerd met het broertje

maryloes: leuk weekend

Hier: Een rotnacht gehad, gylano weer ziek, weer benauwd en hoesten, werd om 00.00 uur wakker, mee op gelopen tot 01.30, extra medicijnen gegeven, daarna is hij lekker gaan slapen, liggen we net krap een half uurtje op bed, word roan wakker, huilen waar je u tegen zegt, doet hij anders nooit, naar benden geweest en nog een beetje melk gegven, hij was gewoon klaar wakker, zat te donderstenen beneden, om half 3 weer op bed gelegd weer huilen, maar hebben hem toen laten liggen, viel om 3 uur in slaap, en om half 8 was gylano weer wakker weer verschrikkelijk hoesten..

verder allemaal een goede zondag gewenst

17. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    2 neefjes, links is roan, rechts is zijn neefje van bijna 7 maanden

18. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @steintje: wat een schattige foto! Ziet er zo lief uit, allebei aan het slapen... Hoe gaat het nu bij jullie? Beterschap met Gylano en hopelijk vannacht een betere nacht voor jullie!

@mamavanjuul: hoe is het met het hondje? Heb je ook een foto? En hoe heet hij of zij?

19. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    het is hier stil, iedereen een rustzondag aan het houden of iedereen weg???????????

Eeka: gylano hoest heel erg en we moeten steeds bij puffen, voor de benauwdheid, hij heeft vanmiddag ruim 2 uur geslapen, verder is hij wel goed in zijn doen, gelukkig maar.

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Pff.....we hebben even 500 km gereden vandaag...gelukkig zonder kids, haha!

Maar hier is onze nieuwe aanwinst:

Loes

Deel Deze Pagina