@banaantje: neem de tijd om alles te verwerken, schrijf je frustraties en verdriet van je af, maar geef jezelf niet de schuld!
Liesbeth gaat een beetje gelijk op met Emma volgens mij (hoewel ze een maand ouder is ) Ze trekt zich opeens op, doet 'hoera' en 'dagdag' en schuift de hele kamer door op haar billen. Giga-sprong opeens!! Mooi om te zien. We hebben die fruit bars van organix goodies gehaald, en daar zit ze ook zo heerlijk op te kluiven. Schattig om te zien
Haha, Liesbeth ook opeens? Leuk he! Emma was vandaag ook super vrolijk, de hele dag hardop lachen..heerlijk! Deze; met een klein beetje hulp van mama (die snel een foto maakt, vond het doodeng, vandaar dat ie wat vaag is )
Zo dat was een gezellige avond. Manlief naar de stad en kuikentje nog koorts. Nou is dat niet zo erg maar hij spuugde net zijn hele bed, vloer en muur onder. Arm manneke (en arme mama want die moest het in haar eentje schoonmaken en kuikentje troosten en tuurlijk kippetje ook wakker).
Ohhh kipkip wat erg! Zo vervelend als dat precies gebeurt als je er alleen voor staat... Hoe was de nacht? @Mrs Hair: Cool, het oefenen met hiephiephoera heeft dus zijn vruchten afgeworpen? Hihi, ik probeer het Caitlin ook te leren maar het wil nog niet erg Die fruit bars klinken mjam (en ik ben natuurlijk helemaal fan van Organix nu, haha) dus die ga ik ook eens proberen. @mamavanjuul: Echt super van Emma! Ze doet nog geen kruippogingen? Ze vindt staan gewoon veel leuker! Hier: Caitlinneke heeft vanmorgen uitgeslapen tot....tromgeroffel...half elf!! Echt super. Alleen zul je net zien dat manlief en ik al om half 9 klaarwakker waren... Achja Zo ff de stad in.... We gaan morgenavond naar vrienden en daar hebben we een kadootje voor nodig. En we hebben nog een vvv bon van 50 euro, die ik even ga stukslaan bij de V&D straks. Ik ga ook de cd van Birdy kopen (die heeft MamaMarije ook toch?). Ook zoek ik een matrasje voor in een campingbedje, hopelijk kan ik die vinden. Hebben jullie toevallig enig idee waar je die kan kopen, alleen bij babyzaken of ook bij bijv. Hema?
Zo! Even een inhaalslag? Liesbeth gaat aan kop Vandaag zonder middagslaap van Emma...we waren wezen shoppen en ze lag al veel later. Eenmaal thuis waren de honden aan het klieren buiten, dus toen had ze geen zin meer. Ging verbazingwekkend goed!
Mrshair, zo die gaat opeens hard. Niks geen kruipfase, haha. Maryloes, nog steeds ziek...las ik op fb. Sterkte! Mamavanjuul, lange ruk voor Emma zonder slaapje maar fijn dat het ze aankon. Nog leuke dingen geshopt? Klinkt in ieder geval goed, zo met z'n allen shoppen of was Juul niet mee? Wij doen het eigenlijk nooit omdat kippetje niet in een buggy wil zitten maar ook niet de goede kant op wil . Hier 2 dagen een ziek maar heel wakker kind. Raar toch, je zou toch denken dat ze dan lekker gaan slapen maar ook niet eten, dus waarschijnlijk de hele dag honger maar niks erin gekregen, ook vocht maar mondjesmaat. Gelukkig vanochtend 180 cc pap gedronken dus de helft is al binnen voor vandaag! Hoe is het met de andere dames? Nog leuke plannen vandaag?
We wAren gewoon met z'n 4en. Hebben een meerijdplankje voor Julia. Dus als ze geen zin meer heeft om te lopen, dan kan ze daar op staan en mee rijden. Het gaat eigenlijk meestal wel goed! Papa en mama nieuwe kleren en schoenen! Emma is trouwens helemaal dol op Loes, zit haar steeds kusjes te geven, zo schattig! Dat klinkt heftig Kipkip...maar ja, wat doe je er aan he!
Zo, die Liesbeth toch! Goed zeg! @kipkip: beterschap met kuikentje! Gaat het vandaag beter met eten en drinken? @mamavanjuul: gezellig, met z'n viertjes winkelen! En goed geslaagd zo te lezen. Wat lief dat Emma steeds kusjes geeft aan Loes... Wij zijn gisteren ook gaan winkelen. We moeten volgende week naar een bruiloft en ik wilde nieuwe kleren, maar helaas niks naar m'n smaak gevonden. Verder een buggy gekocht, is toch iets makkelijker mee te nemen in de auto dan zo'n gewone kinderwagen. Vandaag een rustig dagje, moet eigenlijk nog van alles doen maar heb er geen zin in .
Lieve Banaantje, soms is er gewoonweg geen reden...... Knuf! Phoe Kipkip, gezellig avondje gisteren Die Liesbeth, ineens lopen zeg. Wat leuk! Update : we waren dit weekend druk met van alles en nog wat, wel lekker om weer wat dingen van 't lijstje te kunnen strepen. Helaas is Danique vandaag ziek geworden. In de loop van de ochtend takelde ze af, vanaf vanmiddag heeft ze op bed gelegen met 40 graden koorts en veel hoofdpijn. Een pcm haalde het ergste er een beetje af maar ze is belabberd en slaapt veel. Ik heb nog nooit zo vaak een ziek kind gehad als de laatste maanden. Tot eind vorig jaar heb ik maar 1x vrij hoeven nemen voor een zieke, nu lijkt het wel achter elkaar.
@ Natas: Hopelijk is het een fase. Even een vicieuze cirkel van ziek worden, lagere weerstand en snel weer een virusje oppikken? Hoop voor je dat ze er snel doorheen komen allebei, en dat je dan weer járen verder kan! Voor nu: Sterkte met D vandaag.@ Eeka: Jammer dat je niets gevonden hebt. Wat voor iets zoek je? Lastig kan dat zijn he, voor een bruiloft.@ kipkip: Gaat het met het kuikentje alweer wat beter?Hier: Gisteren met L naar de ballenbak geweest. Tot 1 jaar is het gratis, dus we konden zo doorlopen Ze vond het echt práchtig! Al die andere kindjes, kijken kijken kijken... Op haar kont. Wel een beetje confronterend als er een kindje van net zo oud voorbij komt racen hoor. En L maar kijken Maar maakt niet uit, ze vond het mooi! We gaan er de komende maanden maar wat vaker heen, want ze kan daar wel heel goed oefenen zonder zich pijn te doen. Lijkt wel alsof ze wat bang is om te vallen ofzo. En het is toch gratis