Ex-zw.clubs April 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door MamaMarije, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mrs hair: hoe is het trouwens met het broertje en de mama van R & H? Gaat alles goed?

2. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ja, gaat heel goed. Hij was gisteren twee weken, en hij slaapt al bijna de hele nacht door. Krijgt bv, gaat allemaal goed.

Hugo zegt dat hij wel hele dikke scheten laat. En het is een tevreden ventje, maar in vergelijking met Liesbeth huilen bijna alle baby's veel, en daar moet met name Hugo ook aan wennen. Hij kan echt niet tegen huilende broertjes/zusjes, wel lief...

3. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    En met hun mama gaat het ook goed, gelukkig. Ze zit echt goed in haar vel, dat kunnen we wel merken. Ik vind het knap, want het is natuurlijk wel een pittige periode.

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Steintje, wat goed van Roan en fijn dat ze weer opgeknapt zijn.

Discussiestopic...oh met een oude bekende zie ik :).

Mamamarije, ja waar is ze nou? We zullen toch niet echt zo zijn tegengevallen in het echt ;). Ik hoop idd dat alles goed met haar is.

Eeka, jij moest zeker gister werken? En begin ik over het lekkere weer:).

Hier ook een echt woordje, behalve iets wat op papa of mama lijkt. Daar! En dan wijzen met zijn vinger, haha, altijd naar eten;).

Wij zijn vanochtend naar de sprookjesboom geweest en vanmiddag ben ik even gaan winkelen met kippetje en daarna nog even wat gedronken, mijn tel was leeg en manlief zich maar afvragen waar we bleven, haha, de dames waren lekker op stap. Dat vind ik wel heel leuk aan het ouder worden van kippetje, we kunnen steeds meer ondernemen en dan zit ze in de auto en zegt ze, gezellig he?

Morgen gaan we naar de basisschool even kijken. Ben benieuwd.

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Haha, ik durfde het niet te zeggen... Maar Liesbeth ook :):):) 'E-tuh'...

6. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Kipkip: Mooi dat jullie zo'n leuke middag hebben gehad! Lekker wijs, het kippetje :D

7. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Correctie: Op twitter wel activiteiten van de mama's club, dus ze zal daar gewoon heel druk mee zijn.

8. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @kipkip: moest inderdaad gistermiddag werken. Onze winkel is in een overdekt gedeelte, dus krijg weinig mee van het weer. Maar voor en na het werken krijg ik m'n portie buitenlucht wel mee hoor! Fietsen en bij de bushalte wachten is stukken prettiger met lekker weer.
    Wat leuk trouwens, lekker op stap met kippetje! Ik kijk vaak naar de Sprookjesboom op tv, komt hier iedere zondagmorgen op Omroep Brabant. Echt leuk om te zien.

@mrs hair: fijn dat het zo goed gaat met broertje en de mama. Knap hoor van hun mama, dat ze zo goed in haar vel zit!

@woordjes: hier ook iets van "ettuh", maar nog niet heel bewust.

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Er zat wel een hele enge heks in. Toen kroop ze op schoot en thuis tegen papa zeggen, het was niet eng hoor. Ik hoop maar dat ze er niet eng van droomt...

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dat is mijn vermoeden ook...dat ze het druk heeft met de mama's club.

Discussietopic: Tja. Zodra de oude bekende verschijnt , wordt het gelijk zo'n welles-nietes topic. Niks aan..

Hahaha, die kuiken en Liesbeth! Leuk hoor!

Emma heeft dat dus met Loes, wordt helemaal wild als ze haar ziet, meteen kusjes geven of haar neus in haar haartjes drukken, zo lief!

Verder weer druk met voorbereidingen. Heb net sieraden besteld en van die haarpinnen. Voor mezelf en voor de meisjes....moeilijk allemaal hoor! Moet het hebben van mezelf op foto;s in mijn jurk en plaatjes van sieraden ;) Maar goed, volgende week passen, dus dan wil ik alles wel klaar hebben, en alles bij elkaar passen. Nou "alleen" nog lingerie pff.
    Heb wel een torselet, maar kan moeilijk aankomen in een panty, hahaha!

Pff...en verder de tekst voor het kaartje. Het officiele stukje hebben we wel, wat en wanneer. Maar we willen nog een leuke tekst waar ook de meisjes in voor komen. Maar niet te, want je weet maar nooit of er een derde komt en dan is dat ook weer zo sneu! Of is dat te ver doorgedacht...AAAH

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja, gaat nu hard zeg, nog 4 maandjes en je bent een getrouwde vrouw. Leuk hoor die voorbereidingen! Ik kijk al uit naar 12 1/2 jaar huwelijk, kunnen we ook weer eens een feestje geven. Duurt alleen nog 5 jaar;).

12. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Hallo allemaal, daar ben ik weer!

Jullie hebben denk ik wel meegekregen dat ik ziek ben geweest. 6 dagen op bed gelegen met een flinke griep en hoge koorts. Sinds vorige week weer op de been, maar merk dat ik flink heb ingeleverd. Nog steeds weinig energie en erg moe. Heb dus wel meegelezen, maar even niet gereageerd.

Drukke tijden ook gehad. Afgelopen zaterdag mocht Milan afzwemmen voor A ( gehaald! ), 's middags verjaardag van buurmeisje en ook nog voorbereidingen voor eigen feestje wat gisteren was. Milan vandaag 6 jaar, maar gisteren gevierd. Een leuke, maar drukke dag gehad. Ik geloof iets van 30 volwassenen en 18 kids over de vloer. Milan heeft zich goed vermaakt en is goed verwend. Aanstaande woensdag trakteren in de klas en 's middags kinderfeestje en dan ben ik er helemaal klaar mee. Gelukkig weer een jaar vanaf;).

En dan natuurlijk over 6 weken nog Nina dr verjaardag. We hebben al min of meer besloten het maar wat kleiner te vieren. Met 1 jaar hebben ze het toch nog niet door, dus ik denk dat we het beperken tot ouders, broer, zus en goede vrienden.

Voor de rest dus wel alles gelezen, maar meeste al weer vergeten:). Vanaf nu ga ik het weer bijhouden:D!

13. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Maryloes: Goed om van je te horen, en dat je weer min of meer op de been bent. Eigenlijk moet je nog even rustig aan doen na zo'n griep he... Dat is dus niet echt gelukt ;)... Misschien aankomende week wat rustiger aan?

14. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    @Maryloes: Gefeliciteerd met Milan! Kan me voorstellen dat je na zo'n fikse griep en zoveel geregel helemaal klaar ermee bent, ga gauw je bed in, bijkomen van alles, want pff, je moet vast wel even bijkomen?

@Natas: Hoe gaat het nu met je, nog steeds niet beter las ik op fb, maar al wel aan beterende hand?

@mamavanjuul: Oh jemig wat gaat Emma hard met losse stapjes en woordjes en zo, super zeg!

Eigenlijk gaan al onze kindjes hard... Roan kruipt... Liesbeth met boekjes voorlezen en woordjes, allemaal leuke berichten hoor!

Hier: Alles prima, Caitlin heeft afg. dagen beetje last van 7e tandje gehad, lijkt nu wat minder te zijn, al knaagt ze op alles wat ze tegenkomt. Verder op en top genieten, heerlijke meid. Gisteren na 2 maanden (!) weer bij mijn ouders langsgeweest, die waren helemaal weg van haar (waren ze al, maar toch altijd leuk om het weer herbevestigd te zien natuurlijk!). En ze wilde knuffelen met oma, en heeft mijn zus een kusje gegeven! Zo schattig! Verder doet ze sinds gisteren ook actief wijzen naar dingen en dan zegt ze 'daar' (alleen de 'r' kan ze nog niet goed uitspreken, haha) en dan geeft ze aan wat ze wil. Zo leuk!

Verheug me erg op volgende week. Dan gaan we naar Landal Esonstad. Eindelijk na bijna een jaar weer even 'echt' op vakantie.

15. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Nu onze kindjes bijna 1 zijn...weten jullie een goed idee voor een traktatie op het kdv? Ik weet echt niks te verzinnen...soms delen ze hele zakjes uit met allerlei toestanden maar dat vind ik zo overdone. Is het gebruikelijk om ook de leidsters wat te geven, zal wel toch? Ik weet helemaal niet hoe dat gaat.

16. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik zag laatst een hele leuke traktatie voor die kleintjes... Mandarijntjes gewikkeld in een rood servetje met witte stippen, op een half wc-rolletje. Paddestoeltjes dus. Vond ik zo'n schattig gezicht :D

17. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    En inderdaad, al onze kleintjes gaan opeens hard vind ik... Ze zijn ook bijna 1 :D... Ik vind het zo mooi om te zien/lezen dat ze allemaal op hun eigen manier hard gaan, en nieuwe dingen leren. Echte kleine mensjes zijn het al he...

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Maryloes, jee, dat ziek zijn heeft even geduurd zeg! Even bijkomen dan maar. En wat goed zeg van dat zwemdiploma! Ook weer een zorg minder als ze kunnen zwemmen.

Natas, ook nog ziek las ik, gelukkig de rest inmiddels beter?!

Banaantje, Esonstad, leuk hoor. Jammer alleen een beetje koud om een bootje te huren. Als je van Friese worst houdt, moet je echt even naar "de" slager in Anjum. Heel lekker (heb ik van horen zeggen, ik hou er niet van :)). Traktaties, C-1000 in de buurt? Daar hebben ze kleine zakjes met soepstengels, leuk kaartje met een slingertje en een foto van de jarige eraan en klaar ben je.

Hier vanochtend naar de basisschool geweest, kippetje vond het helemaal leuk. En check fb, hij kruipt ook eindelijk ;). Althans eindelijk...kippetje kroop pas met haar 1e verjaardag dus eigenlijk is het voor ons een snelle jongen, haha.

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Kipkip: Ik zag het op FB! Leuk hoor!!!

@Maryloes; Da's idd flink ziek zijn zeg! Hoop voor je dat je nu een beetje kan uitzieken!

@traktatie: Da's een goeie inderdaad! Gelukkig hoef ik me daar bij Emma nog niet druk om te maken!

Gaat echt snel he...man om man, bijna 1 jaar! Daar is moeders nog niet aan toe hoor, hahaha!

Verder hebben we het een beetje "druk" met Julia. Ze heeft weer eens moeite met werkelijkheid en fantasie uit elkaar te houden, daardoor droomt ze ook weer veel. De laatste tijd is ze veel bezig met jokken en stiekem doen. Op zich echt heel hilarisch, maar dus wel belangrijk om er adequaat mee om te gaan.
    "mama, niet komen hoor, ben stiekem met zeep de douche aan het schoonmaken ;)"
    Gister kwam haar voet met schoen "per ongeluk" in een emmer met water terecht :p
    Dus wat dat betreft is het opvoeden echt begonnen ;)

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    De FB'ers weten onderstaande al :
    We zijn alle 4 behoorlijk ziek geweest. Griep, hoge koorts, zeer lijf, veel snot, enzovoort. Op woensdagochtend ben ik flauw gevallen, waarschijnlijk door een koortsstuip. Godzijdank was het hier tante-dag en heeft m'n zus mij opgeraapt. Ik ben keihard met m'n gezicht op de houten vloer gevallen, veel bloed, opgezwollen en blauwe plekken. Heb nu waarschijnlijk een lichte hersenschudding.
    Na woensdag hadden we geen hulp meer en dat was even bikkelen voor mij en Chris. Nu is iedereen weer beter, behalve ik dus. Morgen en overmorgen gaan de kids weer naar het KDV, kan ik een beetje bijkomen.

Donderdag had ik de verzette afspraak met het CB. Een maand geleden moeten afzeggen omdat Quinten ziek was, en nu dus weer. Beetje balen, hij is al zo lang niet geweest en ik was wel benieuwd naar gewicht en lengte. Nu heb ik de 15de weer een afspraak.

Hahahhaa, nee al zou iemand dat willen, niet meer weg te denken en te krijgen :p

Wat een leuk cadeau voor Liesbeth's verjaardag zeg! Op het KDV hebben ze zoiets ook, is erg in trek bij de kindjes.
    Ik moet ook een beetje gaan beginnen met z'n verjaardag plannen en cadeau zoeken. Erg moeiijk, we hebben al zoveel baby- en dreumesdingen.

Eeka, niet zo gek idd dat Sanne niet of minder is aangekomen. Er gaat nu ook energie naar andere dingen, bewegen en ontdekken!

Mamavanjuul, gaat het inmiddels beter met Emma's billetjes? Zielig hoor.

Maryloes, fijn dat je weer beter bent!

Yeah, Roan en Kuikentje kruipen! :D

Gaat dit de school worden Kipkip, of gaan jullie nog verder kijken?

MamaMarije wel heel druk? Alles goed?

Deel Deze Pagina