Zoiets zou ik dus ook doen , zou me dan zo'n zorgen maken of alles wel goed ging... Sanne is over twee weken aan de beurt voor de eerste prikken. @meet: leuk! Moet wel even kijken hoe ik dat dan doe, kan zelf geen auto besturen ivm polsklachten, maar dat zien we dan wel weer. Ik wil jullie andere kinderen ook wel zien hoor, we lezen zoveel verhalen over ze ! @buikje: hier nog ongeveer 1,5 kilo te gaan en dan ben ik terug op mijn oude gewicht, hoewel ik er dan eigenlijk nog 5 kilo af wil hebben. Ik kan sinds deze week weer een aantal "normale" broeken aan dus ik mopper niet . Ik heb nog wel een slap buikje, misschien toch maar beginnen met buikspieroefeningen... @mamamarije: echt leuk zeg, dat je een keertje als fysio mee bent geweest met de Roparun! En dan volgend jaar misschien weer, super! @noukie: fijn dat je de opvang zo goed hebt kunnen regelen met je vriendin. Lijkt me wel zwaar, na je verlof een nieuwe baan! Bevalt het wel goed? @monique: mooi dat het goed gaat met Yuna. Kan me voorstellen dat je het wel zwaar vindt om iedere week naar het zkh te gaan... @hier: gisteren nacontrole gehad bij de gyn, gelukkig was alles oke. Het hb-gehalte is nog niet super (6,9) maar ik heb er niet meer zo heel veel last van. Ben nog wel wat moe, maar ik vraag me af of dat hierdoor komt. Moet gewoon erg wennen aan het leven met een kleintje . Met Sanne gaat alles prima, af en toe spuugt ze behoorlijk en lijkt ze veel last te hebben van darmkrampjes en krijst ze, maar over het algemeen is ze een heel tevreden meisje. Ik kan helemaal wegsmelten bij haar lachjes... We hebben helaas nog niets gehoord van het handenteam in Rotterdam, maar dat zal vast nog wel komen. We moeten gewoon geduld hebben.
@meet, ik denk dat ik alleen Nina meeneem. Kan ik tenminste rustig kletsen en jullie kindjes bewonderen. Anders zit ik toch steeds met een schuin oog naar de jongens te kijken. Maar broertjes en/of zusjes zijn natuurlijk hartstikke welkom! @Eeka, misschien kun je met een van ons meerijden? ( geen idee eigenlijk waar iedereen woont )
@ Maryloes: ik twijfel nog of ik Lucas meeneem, ligt aan de dag die we uitkiezen en idd.... echt rustig zitten kun je dan niet @ eeka: fijn dat het goed gaat met Sanne, afgezien van de babykwaaltjes! en ook goed dat je nacontrole prima was, dat HB komt wel weer hoor... Is het belangrijk voor het handje van Sanne dat er snel gehandeld wordt? Of maakt dat niet zoveel uit voor haar ontwikkeling? @ mrs hair: hahaha, dat deed ik bij Lucas ook, telkens spieken of het nog wel goed ging... denk dat ik er dit keer ietsje meer van zal genieten als Benjamin slaperig is Overigens heeft Lucas die heerlijke reactie na de eerste prikjes niet meer gehad met de andere entingen @ weer: trekt hier even een onweersbuitje over zeg... bizar hoeveel regen er uitvalt! is het bij jullie ook zo slecht (geweest) vandaag? @ eeka: idd, wie weet kan iemand je ophalen ofzo? @ meet: gezellig! zijn we al met 4 (of nou ja... 8 dan als je de baby's meetelt!) EDIT: Benjamin is trouwens voor het eerst geknipt door de kapster we hebben een thuiskapster die Lucas kwam knippen gisteren en ze heeft meteen Benjamin's matje eraf gehaald en zijn oortjes weer zichtbaar gemaakt, hahaha
Haha, dat benjamin al geknipt is! Maar verbaasd me niks met die bos haar! Ligt er inderdaad helemaal aan welke dag het wordt. Mijn voorkeur heeft trouwens het weekend. Gezellig dat we al met 4 zijn!
Hier net ook een flinke onweersbui, gaat er flink op! Vandaag trouwens vrijwel heel de dag slecht en vooral op de momenten dat ik Milan naar school moest brengen of ophalen.
Zal me niks verbazen als dat dezelfde bui is geweest die bij ons overkwam, vanuit ons naar t oosten, kom je vanzelf bij jullie, zit niet lang tussen Balen trouwens, dat die buien zo slecht uitkwamen met brengen/halen van Milan, zul je altijd zien... @ meet: voor mij is ook in t weekend het handigst, omdat ik dan beschikkig heb over onze auto! @ eeka: ik wil je best ophalen meid, mits je een beetje op de route woont! Of we doen het gewoon bij jou natuurlijk (grapje hoor, daar moeten we nog maar even over brainstormen!)
Ja dat zal dezelfde bui wel zijn! Hier nu weer droog, maar onweert nog wel. @meet, wat is een handige plek om af te spreken met babietjes? Ik bedoel, het moet wel iets zijn waar we een beetje rustig kunnen zitten, rustig kunnen voeden en ze ook nog ( hopelijk ) beetje kunnen slapen. Jullie zijn trouwens van harte welkom bij mij thuis, maar vraag is of dat voor iedereen te bereizen is.
Meet: Ik vind het wel een erg leuk idee, ik zit alleen met een rij probleem, klinkt misschien raar, maar ik durf niet alleen ver weg te rijden, en ik beschik niet altijd over een auto. Verder zou het voor mij op een woensdag of donderdag of het weekend het beste uitkomen, en ik zou dan alleen roan meenemen anders zit ik niet echt rustig. Gylano is zo ondernemend en onderzoekend. Dan blijf ik met hem bezig. maar ik vindt het geen probleem als er andere broertjes of zusjes meegaan.
Misschien een idee om een lijstje te maken waar iedereen woont, dan kunnen we kijken of we iets in het midden te vinden is, wat goed te reizen is voor iedereen. Steintje: Bennekom
Lijst meet + woonplaats + voorkeursdagen Steintje: Bennekom - wo-dag, do-dag, weekend MamaMarije: Tiel - ma-dag, di-dag, weekend Heb de lijst nog even aangevuld, ook met de dagen die onze voorkeur hebben! (sorry mrs hair, nieuwe lijst gemaakt )
Lijst meet + woonplaats + voorkeursdagen Steintje: Bennekom - wo-dag, do-dag, weekend MamaMarije: Tiel - ma-dag, di-dag, weekend Maryloes: Elst gld - weekend Doordeweeks zijn woensdag en vrijdag mijn vrije dagen, maar zit ik met school. Als we het nog voor half augustus plannen kan ik ook op maandag en dinsdag
Lijst meet + woonplaats + voorkeursdagen Steintje: Bennekom - wo-dag, do-dag, weekend MamaMarije: Tiel - ma-dag, di-dag, weekend Maryloes: Elst gld - weekend Eeka: regio Eindhoven/Helmond - weekend Woon in een klein dorp wat jullie toch niet zullen kennen, vandaar even de regio vermeld ipv mijn woonplaats.
@ prikjes: Lieke moet dinsdag....ben benieuwd, met de hielprik gaf ze geen kik dus misschin haalt ze nu dr schade in haha @ osteopaat: kon gisteren gelukkig terecht. Heel apart ze was meteen helemaal ontspannen alsof ze wist dat ze in goede handen was. Hele leuke vent, helemaal niet zweverig of zo. Door de snelle heftige bevalling, sterrenkijken en het niet mogen persen vanwege die navelstreng die om dr schouder zat.........er zit een verharding in de overgang van schedel naar nekje. Dit moet eigenlijk zachter zijn, flink gespannen wat zorgt voor pijn en stress/overstrekken. Verder blijkt ook dr maagje nog niet helemaal goed te zijn, dat kan zorgen voor het teruggeven van de voeding. Volgens hem niet al te heftig maar wel goed dat ik langs kwam want uit zichzelf zou het niet overgaan. Dus over 2 weken nog eens......hij kon er wel wat mee. Dus ben benieuwd. Het voelde i.i.g. goed @ meet Gezellig ik heb n auto dus dat moet lukken. Lijst meet + woonplaats + voorkeursdagen Steintje: Bennekom - wo-dag, do-dag, weekend MamaMarije: Tiel - ma-dag, di-dag, weekend Maryloes: Elst gld - weekend Eeka: regio Eindhoven/Helmond - weekend Pollewopke: Roosendaal (bij Breda)- geen voorkeur voor een dag
Lijst meet + woonplaats + voorkeursdagen Steintje: Bennekom - wo-dag, do-dag, weekend MamaMarije: Tiel - ma-dag, di-dag, weekend Maryloes: Elst gld - weekend Eeka: regio Eindhoven/Helmond - weekend Pollewopke: Roosendaal (bij Breda)- geen voorkeur voor een dag Mrs Hair - Zwolle - woensdag, donderdag, weekend
Smakelijk! Of zoals Lucas zegt: eet slaakamaak ! @ meet: wordt wel een weekenddate denk ik, zo te zien aan het lijstje! @ pollewopke: fijn dat de osteopaat goed voelde! Nu hopen dat Lieke er baat bij heeft!
Haaai meiden! Pff, weer een drukke dag gehad! Ben druk in de weer met onze hal voorzien van nieuwe fotolijstjes en foto's. Ze dateerden nog van de periode van baby-Julia, dus die moet weer aangevuld worden. Was even vliegen, omdat Juul om 11 uur opgehaald moest worden van de psz en Emma rond 10 uur voeding moest hebben.... Ben nu ook eindelijk up to date met Julia haar babyboek. 3 albums vol met verhaaltjes en foto's. Van 0-2 jaar. Kan ik nu opnieuw beginnen voor Emma, hahaha! De Meeting......tja ik wil wel, maar ik ben bang dat het allemaal te ver weg voor mij is. Maar goed, maar even zien waar we het dan gaan doen, want ik heb niet zo heel veel zin om heel lang in de auto te zitten! Lijst meet + woonplaats + voorkeursdagen Steintje: Bennekom - wo-dag, do-dag, weekend MamaMarije: Tiel - ma-dag, di-dag, weekend Maryloes: Elst gld - weekend Eeka: regio Eindhoven/Helmond - weekend Pollewopke: Roosendaal (bij Breda)- geen voorkeur voor een dag Mrs Hair - Zwolle - woensdag, donderdag, weekend Mamavanjuul - Leeuwarden - maandag, woensdag,
@ MamavanJuul: Het zou wel heel leuk zijn als jij er ook bij bent, jij hoort er ook bij! Ik kan me wel voorstellen dat je geen 4u in de auto wil zitten, Leeuwarden is echt ver. @ Meet: Ik neem Rozan en Hugo niet mee. Ik zou dan alleen maar met het in het gareel houden van die twee bezig zijn, en ik wil er graag wat relaxed bij zitten. Maar ik heb absoluut géén bezwaar tegen andere oudere kinderen die er wel bij zijn, alleen maar leuk. @ Pollewopke: Fijn dat je zo'n goed gevoel had bij die osteopaat! Nu hopen dat het op de lange termijn ook effect had, maar gelet op de reactie van Lieke ziet het er goed uit, toch?
Hallo allemaal, jeetje wat is het druk met werk en baby en huishouden en paard... pff, maar het is weekend en we leven nog haha. @ Pollewopke, ben je bij Niels Eelens geweest? Dat was ook mijn osteopaat, wat grappig dat ik er nu achter kom dat ik een kleine 10 km bij jou vandaan woon! @ mamamarije, ik was toevallig voor het werk vandaag in Tiel, ook weer grappig om te lezen dat ik misschien wel bij jou om de hoek was haha @meeting; leuk! Nu ik weer werk komt voor mij het weekend het beste uit. Ik vul zo het lijstje wel aan, mijn woonplaats zal ik niet vermelden ivm het werk wat ik nu doe, ik zet ook wel Roosendaal neer. Ik heb alles weer lekker bijgelezen, altijd leuk om te lezen als je even niet hebt gekeken. Ik hoop dat ik nog een beetje weet wat er is geschreven. @ eeka, kan me voorstellen dat jullie wel zitten te wachten op het handenteam van Rotterdam. Hoop dat er snel duidelijkheid is. @mamavanjuul, die babyboeken he! Knap dat je ze zo goed bij houdt, zie af en toe ook foto's op hyves, zou ik ook meer moeten doen. @maryloes, fijn dat Nina zo makkelijk is, zo kun je het ook beter handelen met 3 van die (b)engeltjes @ hier: Ja, het werken......... Het is spannend en intensief werk, en toch wel pittig om van half acht 's ochtends tot 5 uur 's avonds weg te zijn. Zoë doet het goed bij mijn vriendin, maar al 2 dagen gaat ze heel hard huilen als ze me weer ziet. Dan sta ik ook met tranen, want ik zou ook zo graag bij haar willen zijn! Pff, even allemaal wennen, maar ik zorg ook echt dat ik dan lekker veel met haar knuffel in de avonden. Het is zo dubbel en emotioneel. Aankomende donderdag mogen we naar de kinderarts voor de reflux en krampjes. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen daar. Ik ga zo mijn bedje opzoeken en zal van het weekend weer wat meer meeschrijven denk ik
Lijst meet + woonplaats + voorkeursdagen Steintje: Bennekom - wo-dag, do-dag, weekend MamaMarije: Tiel - ma-dag, di-dag, weekend Maryloes: Elst gld - weekend Eeka: regio Eindhoven/Helmond - weekend Pollewopke: Roosendaal (bij Breda)- geen voorkeur voor een dag Mrs Hair - Zwolle - woensdag, donderdag, weekend Mamavanjuul - Leeuwarden - maandag, woensdag, Noukie1982- Roosendaal - weekend