Ex-zw.clubs April 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door MamaMarije, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik heb een medela mini electric. Hahaha, ik kwam er ook bij toeval achter hoor! Ik liet hem een keer vallen en toen viel het klepje van de batterijen er af :D

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik heb toevallig ook de Medela Mini-electric ;) populair ding dus, hahaha.

@ echo: alles helemaal weer goedgekeurd! Het stelt dus echt helemaal niks voor, voor je het weet sta je weer buiten. Uitslag ook meteen gekregen, was dus allemaal goed.
    Je doet de sokjes en het broekje uit, de romper los (die heb ik boven het schoudertje even vastgemaakt, zit ie niet in de weg). Luier mag aanblijven ;). Dan leg je de kleine in een soort zijlig-kussen, daardoor liggen ze mooi recht en stil. Dan doen ze aan 1 kant de luier los, even het echo-apparaat erop en na een paar seconden was het al duidelijk. Dan de andere kant en klaar!
    Misschien duurt het wel langer als ze iets vinden, dat weet ik niet.
    Benjamin heeft geen kik gegeven, vond het allemaal wel grappig, hahaha!

EDIT:
    @ mama's club: nee, helaas nog geen leden! Maar ik denk dat het niet meehelpt dat het nu vakantie is... Ben wel bezig meer bekendheid te krijgen voor de club!

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, dan toch niet! Heb de medela swing....maar weet nu wel dat ie ook op batterijen kan :D

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Mooi dat de echo goed was! Weer een zorg minder!

@hier: Loop nog in mijn nachthemd....erg he! Hahaha, huis opgeruimd, wassen gedraaid, gezogen, gedweild...ergens tussendoor Emma gevoed en nu dus douchen en naar mijn ouders.

Scheelt zo als de peuter des huizes lekker bij opa en oma is :D

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ MamavanJuul: Je kan er maar beter lekker van genieten (aka je huishouden aan kant krijgen) als je de kans hebt, toch? Heerlijk!

6. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Medela mini electric: De mijne doet trouwens raar sinds gisteren... Net alsof ie een stuk van z'n zuigkracht kwijt is (hahaha, klinkt alsof je het over een stofzuiger hebt). Zou het helpen om hem even uit elkaar te halen en schoon te maken? Bah, ik zie daar zo tegenop, ik koop net zo lief gewoon een nieuwe, maar das ook gelijk weer zo overdreven...

7. MamaMarije

@ mrs hair: hahahaha, misschien de stofzuigerzak verwisselen :D:D

Nee even zonder gekheid: weet het eigenlijk niet... proberen schoon te maken kan geen kwaad. Zijn je batterijen misschien leeg of heb je hem op netstroom? Heb je niet per ongeluk aan het wieltje gedraaid waarmee je de zuigkracht instelt?

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha :D

9. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ MamaMarije: die van dat wieltje is een goeie... Daar ga ik nog even naar kijken! En anders maar even naar HandyMan ;)...

10. MamaMarije

Vind jij trouwens ook dat dat ding echt een enorme herrie maakt? Of ligt dat aan mij :)

11. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ mamamarije: het ding is net een drilboor, qua volume in ieder geval... Hahaha, dat wordt nog wat qls ik straks in de rechtbank op het toilet zit te kolven... Klop klop, beveiliging aan de deur... Mevrouw, wat doet u daar met die drilboor!?!?

12. MamaMarije

ahahahaha, ja idd! bijzondere kolf wel eigenlijk.... gelijkenissen met zowel een stofzuiger als een drilboor... hmmm ;)

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha! Jullie deugen niet :D

Stofzuiger...drilboor ;)

14. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Klinkt gezellig die kolf;)

Hier nu op weg naar huis. Vanavond naar de zomerfeesten geweest met vriendinnen. Lekker gegeten, lekkere wijntjes, leuke bands. Top avond! Manlief heeft vanavond een mannenavond gehad met de jongens. Ze slapen vanavond ook met zn 3en in ons bed, dus ik kan zo doorlopen naar zolder. Lekker rustig haha.

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wat gezellig!!!!

Ben nu de drilboor/stofzuiger te handen aan het nemen ;)
    Emma heeft flesje van oma gehad, dus mis nu 1 en dat is te merken :)

16. MamaMarije

@ Maryloes: klinkt heerlijk, die avond!

@ hier: Lucas wilde ineens net naar bed :(... Hij was heilig overtuigd, dus nou ja, laten we het maar proberen. Hij ligt er nu in, dus ik ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk gaat slapen!
    *heb zo'n vermoeden van niet*

17. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ MamaMarije: Ligt Bennemin toevallig ook op bed? Klinkt als een gevalletje baby-imitatiegedrag.. Doen de kids hier ook nog wel eens...

Gisteren was ik alleen met Hugo en Liesbeth, en ik bracht Liesbeth naar bed. Hugo wou ook boven spelen, nou dat mocht als hij heel stil was. Werkt normaal voor geen meter, maar een half uurtje later dacht ik 'hij is nou toch wel héél stil... wat zou hij aan het doen zijn..' Vond ik hem zó, naast zijn autogarage...

18. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Kolven: Hier ook de medela mini electric, en hij maakt idd wel veel lawaai, ik heb de eerste keer ook maar even bij de collega's aangegeven die naast de de ruimte waar ik kolf op kantoor werken dat ik aan het kolven was, anders denken ze ook wat is dat voor herrie.

Cb: gisteren met roan weer geweest, tweede prikken gehad, moest even hard huilen maar was gauw weer over.
    Gelukkig is zijn hoofdje goed bij getrokken, bijna niet meer te zien dat hij afgeplat was. Verder was hij erg goed gegroeid hij was de vorige keer 58.5 cm en nu 63 cm en hij woog vorige keer 5640 en nu 6710 gram. hij doet het erg goed en ze waren tevreden.

19. MamaMarije

@ steintje: jeetje wat groeit Roan hard zeg! Logisch dat ze tevreden zijn op het CB :D

@ mrs hair: ach hoe schattig zeg... Dat zal niet vaak voorkomen zo ;)

Lucas heeft trouwens niet geslapen, zoals ik al dacht.. Lag uiteindelijk alleen maar te dollen en te gillen in bed, dus heb ik hem er weer uit geplukt en even goed duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling was. Meteen weer een lesje geleerd voor mezelf, ritme aanhouden!! Mama bepaalt :cool:, niet de peuter...

Ik denk trouwens dat het een beetje 'aandacht-trekkeritis' was, want ik had hem net verteld dat ik de was ging doen, en hij dus even zelf moest spelen ;)

20. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    @ Mrs Hair....ahhh wat lief zeg...da's wel heel zoet!

Hier een rustige ochtend, wat een verschil met gisteren: vandaag heel duidelijk de structuur aangehouden en een heerlijke vrolijke Lieke. Ze slaapt al sinds een uur of half elf en zal zo wel wakker worden. Heb zelfs de ramen kunnen zemen....dacht dat het lekker weer zou blijven maar zo te zien gaat het toch nog regenen.....Weinig eer van mn werk maar ja, t is weer gebeurd.

@ shoppen.....ga van t weekend een campingbedje en kinderstoel kopen, was een goede aanbieding in Tilburg, ik ga oma maar mee vragen, die vind het vast leuk om te shoppen

Deel Deze Pagina