@ mamavanjuul: als ons precies de zelfde dingen zijn opgevallen moet er toch wel iets van waarheid in zitten...
Hahaha! Ik denk het ook hoor....beetje apart allemaal. Wij gaan vandaag op schoenen jacht.......wil wel van die sneakers, lekker om te wandelen etc. Julia heeft nieuwe slippers nodig, want die voeten van haar worden opeens grooot Heb voor Emma nog van die te schattige nike sandaaltjes, maat 17 maar dat duurt nog even...
Heb net even het desbetreffende topic doorgelezen. Doet het ook goed met een kop koffie. Tja, wat zal ik er van zeggen......... Kipkip, vreemd ik heb je meteen een uitnodiging verstuurd. Heb het even opnieuw gedaan, wil je kijken of je nu wel een mail hebt? Pollewopke en Noukie, jullie hebben ook nog geen beschikbaarheid ingevuld. Hebben jullie ook niks ontvangen? ( of nog geen tijd gehad? )
Hahaha, mrs hair, ik kan me alleen maar aansluiten bij je theorieën! Mag ik er nog 1tje aanvullen? (Ooit ervoor gekozen om TBM te worden en vindt nu dat ze dat uit principe zou moeten blijven, maar vliegt eigenlijk tegen de muren op..... Maar ja, je kunt geen gezichtsverlies lijden hè? ) Zo nu weer genoeg mede-forummers gebashed en dat allemaal op de vroege morgen... Heerlijk hè, dat gebrabbel van onze kleintjes? Gisteravond kwamen we boven en lag Benjamin uitgebreid te kletsen en te duimen in bed, te wachten totdat we kwamen... ach goss.. Wel jammer dat ie het vanochtend al om 6u ochtend vond... @ mamavanjuul: oh begrijpelijk hoor! Ik zou Benjamin ook echt nog niet ergens laten slapen, ook ivm mijn mama-hart! En hij heeft er ook nog niks aan, voor Lucas (en Julia in jullie geval) is het al wel echt leuk om te logeren. Lekker dat jullie een avondje weggaan! veel plezier! @ schoenen: hier zelf laatst ook 3 paar ingeslagen in de uitverkoop . Lucas ook onlangs weer nieuwe, die ging van maat 23 naar 25 oeps... had misschien ietsje eerder moeten gaan @ kipkip: jullie ook een avond weg, lekker! veel plezier!
Haha, die voetjes van de kleintjes...volgens mij zien die van Julia in een jaar tijd verdubbeld! Ze is nu van maat 24 naar .... 26 gegaan Maar goed, is natuurlijk ook merk afhankelijk...We hebben van die Nike sandaaltjes gehaald. Waren in de aanbieding en zijn super handig met mooi weer, want deze kan ze zelf aan doen. (hmmm....zeg dat terwijl het giet buiten) Zijn zelf ook goed geslaagd, allebei een paar sneakers en ik nog zo'n lekkere trui voor als het wat frisser is. Nog lekker hapje gegeten in een grand cafe, emma daar gevoed en toen weer naar huis. Emma drinkt toch niet zo goed in het openbaar, maar de ergste honger is dan weg. Thuis nog even "afgetankt" en nu liggen beide dames weer te knorren. Ooooh en Emma had de slappe lach!!! Nou....waren de batterijen van de camera leeg.. Maar ik ging steeds blazen in haar nek, zo grappig! Mijn vriend dacht dat ze aan het huilen was, maar ze was aan het lachen en hoe!
Tja....nou vind ik t ineens jammer dat ik geen borstvoeding geef........ben verdre niet nieuwsgierig aangelegd of zo haha
@ mamavanjuul: mooi dat jullie geslaagd zijn! Wij hebben hier TEVA sandaaltjes voor Lucas, die zijn idd echt ideaal voor buiten. Gewone schoentjes heb ik laatst van Red Rags op de kop getikt in de uitverkoop Jammer dat de batterijen van de camera leegwaren zeg! Zul je altijd zien... @ pollewopke: hihihi, nou, het was een beleving gisteravond
@ MamaMarije: Hugo loopt ook al jaren op teva's, hij draagt niets liever.. Ik vind ze alleen voor meisjes iets minder leuk...
Onze jongens lopen zomers ook altijd op teva's! Ik weet eigenlijk ( nog ) niet welke ze voor meisjes hebben. Ken 1 soort en dat is die met aardbeitjes, die is wel schattig!
Kan me voorstellen dat ze voor meisjes idd wat minder leuk zijn dan voor jongetjes ja... Het zou toch heel eenvoudig moeten zijn om een meiden-variant te maken? Gat in de markt
Het was gisteravond wel gezellig in het bv-gedeelte ! Ben ook niet nieuwsgierig hoor , maar heb het topic wel even gelezen natuurlijk . @pollewopke: en, geslaagd met shoppen ? @handenteam: gisteren eindelijk telefonisch contact gehad met het zkh in Rotterdam. De brief was ontvangen en de gegevens waren ingevoerd. Alleen moet er nog een arts beoordelen wanneer Sanne op spreekuur kan komen. Dat is namelijk afhankelijk van de soort aandoening die iemand heeft, soms is dit binnen korte termijn en soms pas na een aantal maanden. De beoordelend arts heeft nu vakantie, maar zo gauw de beoordeling gedaan is ontvangen we oproep, Nog even geduld hebben dus . *ben al lang blij dat de gegevens bekend zijn, heb zelf ooit maanden gewacht op een oproep voor een MRI-scan, toen ik belde omdat ik nog steeds niets gehoord had bleek de aanvraag kwijt te zijn :x*
@ eeka: idd fijn dat er eindelijk contact was! staat ze iig in het systeem en kan het balletje gaan rollen. @ pollewopke: idd, geslaagd met shoppen? @ hier: weinig bijzonders te melden, tis rotweer
@Eeka: weet je nu in ieder geval dat Sanne bekend is. Wel spannend allemaal lijkt me. Heb je ook enig idee wat ze precies gaan doen? Gister heerlijk uit eten geweest, echt super de lux. Obers met witte handschoentjes e.d. Is een restaurant die ook in de Michelin gids staat...je betaald wat, maar dan heb je ook wat . We hadden wat zakelijks gedaan voor de eigenaar en nu waren we op uitnodiging van hem komen eten, heerlijk! Nu hebben we weer 2 bonnen gekregen van hem, voor een 3-gangen diner voor 35 euries! Echt alleen maar verse producten, biologisch vlees e.d. **Jammie** Emma weer opgehaald...daar nog een flesje gehad en thuis nog even afgetankt en zo heb ik haar vanmorgen om 9 uur maar eens wakker gemaakt Juliaatje zonet weer opgehaald en die was moe van het spelen met opa, dus ze ligt alweer op bed, hahaha! Gaan wij even lekker uitgebreid lunchen
Klinkt heerlijk mamavanjuul! Hou daar wel van! Zo wil ik nog heel graag keertje eten bij de librije in zwolle. Eeka, fijn dat ze de gegevens van sanne ontvangen hebben! Hier ook weinig te melden. Vanmorgen in de regen en harde wind hardgelopen en daarna taart gebakken met de jongens. Nu lekker aan het rommelen, jongens lopen nog steeds in de pyama.
Vanmorgen lekker wezen zwemmen met goede vrienden en de kids, Roan moest even wennen maar vond het daarna wel lekker. Hij viel een poosje later op mijn arm in het water in slaap. heb hem toen maar aangekleed en in de maxicosi gelegd, hij was echt moe geworden. Nu liggen beide kids lekker te slapen. Ik zou ook wel willen, maar heb een pan met rundvlees op het vuur staan, dus moet eigenlijk de ogen open houden.
Aaah, ik lees het al: iedereen een lekkere luie zondag Wij liggen ook lekker op de bank....Julia is lekker aan het kleuren. papa tdf kijken...kachel aan, niet normaal toch!