Ex-zw.clubs April 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door MamaMarije, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Klinkt goed! Ik ben niet zo goed in de keuken dus dan wordt het kant-en-klaar uit de winkel :). En ik zie mezelf ook nog niet met van alles en nog wat sjouwen zo in de trein. Sannes spullen is al genoeg sjouwwerk denk ik ;).
    Helaas gaat er vanuit Eindhoven geen rechtstreekse trein naar Zwolle. Als ik vanuit Helmond vertrek (da's het dichtsbijzijnde station) ben ik zo'n 2 uur en 15 minuten met de trein onderweg en moet ik 2 keer overstappen. Ik moet wel even kijken of er dan een aanbieding is met treinkaartjes, want anders gaat het me ruim 40 euro kosten en dat is wel erg prijzig.

@CB: vanmorgen weer bij de arts geweest. Sanne is nu 61,5 cm en 5950 gram. Alles was goed, ze ontwikkelt zich goed. Op een gegeven moment liep de arts naar de koelkast om de spuitjes te pakken en ondertussen zei ze tegen Sanne: "Dan ga ik nu jouw prikjes even klaarmaken", het leek alsof Sanne begreep wat ze zei want ze zette het meteen op een krijsen :D!

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ eeka: jammer dat er geen rechtstreekse trein gaat! En anders naar arnhem? kost jou minder geld en dan pik ik je desnoods wel op, kom er praktisch langs! Wij rijden toch op kosten van de baas :D we hebben ook sinds kort een grote auto dus er past best een extra kinderwagen en MC in!

@ sanne: wordt een flinke dame, goed hoor! hihi, slimme meid, die Sanne ;)

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    O ja, maar als ik niets meeneem voor de high tea wil ik natuurlijk wel mee betalen aan de inkopen, mrs hair!

4. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

@Eeka, je zou ook vanaf eindhoven de trein naar nijmegen kunnen pakken, is een uurtje en dan pik ik je op in nijmegen.

5. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

#1285 Maryloes, 28 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2011
    Oh haha, ik zie ook al een dergelijk aanbod van mamamarije!

Handig dat het bij mrs hair thuis kan! Kunnen onze kindjes in ieder geval lekker slapen, gaat toch iets makkelijker dan in een café oid.

Ik wil ook wel iets maken en anders uiteraard een bijdrage!

6. MamaMarije

ach, beter teveel aanbod dan te weinig, toch? :D;)

7. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Bedankt voor het aanbod! Tegen die tijd regelen we wel iets!

8. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Dames, ik heb geen reiskosten! Zoveel kost het niet om een high tea voor zes/zeven/acht personen te maken, en ik vind het leuk om te doen. Er worden dus geen bijdrages geaccepteerd, volgens mij lopen we met z'n allen aardig quit als jullie gewoon je benzine betalen en ik wat lekkers fabriceer voor ons. Komt helemaal goed :)

9. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Sanne: Gaat goed! Grappig dat ze de arts leek te begrijpen!

@ Eenkennigheid: Worden jullie kindjes ook een beetje eenkennig? Liesbeth begint sinds kort hartstochtelijk te krijsen als ze bij iemand op schoot gaat die ze niet kent... En in het beste geval trekt ze een héél zielige pruillip. Als ze mij ziet daarentegen, breekt het zonnetje door :D

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hey meiden,

Nog even snel een berichtje ;)
    Over de meeting: Klinkt goed allemaal :D Zal ook even tegen die tijd kijken of ik met de trein ga of met de auto....

Beide dames slapen nog, dus kunnen wij even rustig wakker worden....tot volgende week!

11. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    Even een EGO-berichtje.....

Gisteren een pokkedag met Lieke gehad. Sliep 's middags gewoon compleet niet meer, maakt op zich niet uit maar als je ziet dat je meisje op is van de slaap maar zich er maar niet aan over geeft.....
    "sAvonds gaf oma toch ook wel toe (kreeg eerst naar mijn hoofd vorige week dat ik dr te snel op bed zou leggen....) dat ze toch echt wel moe was.... "Jeetje ze geeft zich echt niet over he???"zei oma. Inmiddels was het dus half negen en had mevrouw vanaf 13.00 dus ongeveer een half uurjt egeslapen.

Ik zat dr zo doorheen dat ik uiteindelijk de fles aant geven was (ze had van 20.30 tot 21.30 geslapen...joepie) huilend en de mascara druppelend op dr hoofdje. Hoe dramatisch haha. Met vriendlief erover gehad dat ik er echt even helemaal klaar mee was. Luchtte wel op, moet ik zeggen.
    Volgens mij heeft Lieke meegekregen dat ik effe rust nodig had: vannacht van 22.00 tot 7.15 geslapen wow!!!! En nu de ochtend van 8.30 tot nu.

Misschien dat ze ineens een regeldag had of zo...sprongetje????

Heftig hoor zo'n kleine druktemaker die van alles wil wat ze nog niet kan.

Bedankt dat ik effe kon spuien.

12. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @pollewopke: ik heb dat dinsdagmiddag en -avond met Sanne ook gehad, lastig hè? Ik werd er ook zo moedeloos van, ze was moe en gaf zich er niet aan over. Tot overmaat van ramp begon ze ook nog te huilen en hield niet meer op, zelfs tijdens de fles nog traantjes :(...
    's Avonds toen het huis vol zat met familie (vriend was jarig) hetzelfde verhaal, alleen begon ze toen de hele tijd te krijsen, pfff... Uiteindelijk is ze om 22 uur in slaap gevallen tot 's ochtends een uur of 7. En de volgende dag nergens last meer van, goed slapen en bijna niet gehuild :)!

Hopelijk gaat het vandaag weer allemaal goed met Lieke. In ieder geval een dikke knuffel voor jou en dat je je verhaal wilt spuien geeft toch niks, daar is dit forum toch ook voor bedoeld ;)!

13. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamavanjuul: weet niet of je dit nog op tijd leest, maar heel veel plezier in België!

14. MamaMarije

@ pollewopke: rot is dat hè, als je kleine zich echt niet over wil geven? Hier nu ook een 'moe maar ik wil/ga niet slapen'-Benjamin. Die brult nu even gezellig in zijn bedje, heel jammer maar het is gewoon slaaptijd, PUNT.
    Goed dat oma het ook even gezien heeft! Altijd vervelend als mensen het beter lijken te weten. Wie zorgt er nu al vanaf haar geboorte voor Lieke? Juist, mama dus ;):D
    Hopelijk gaat het vandaag beter!

@ eeka: nog gefeliciteerd met je vriend! Balen, ook al zo'n rotdag met Sanne... Bij jou beter vandaag?

*knuffel voor Pollewopke en Eeka :)*

@ mrs hair: echt eenkenning is Benjamin nog niet, maar ik merk wel duidelijk dat hij verschil ziet tussen manlief en ik en 'vreemden' zeg maar. Wij krijgen altijd een mooie big smile en bij vreemden kijkt ie meestal een beetje.... tja... uitdrukkingsloos ofzo :D zo van goh... volgens mij ken ik jou niet... hahaha

15. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamamarije: dank je! Hier alweer een paar dagen een vrolijke dame hoor, alleen dinsdag was dus rot. Gelukkig ook niet al te veel last van haar spuitjes, gisteren en vanmorgen wel wat verhoging maar ze ligt nu lekker in de box te spelen.
    Rot dat Benjamin ook zo'n "ik wil niet slapen"-moment heeft. Is ie inmiddels wel in slaap gevallen? *ook voor jou een knuffel*

@eenkennig: nee, hier (nog) niet.

16. MamaMarije

@ eeka: ja, hij slaapt inmiddels al weer eventjes. Ben een paar keer heen en weer gehobbeld om hem te troosten, maar uiteindelijk moet hij toch echt zelf in slaap vallen. En dat is gelukt :D Hopelijk nog een uurtje ofzo...
    Vanmiddag weer lekker naar opa en oma (kwamen gisteren terug van vakantie en ik en de kids hebben ze gemist!)
    Daar slaapt Benjamin overigens altijd als een roosje... zo bizar...

Fijn dat Sanne inmiddels weer happy is! Verschil van dag en nacht soms hè?

17. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    Bedankt meiden!!!

Vandaag t campingbed aant uitproberen want..........joehoe morgen gaat Lieke logeren bij opa en oma. Wij gaan eerst uit eten en hebben daarna een feestje. Effe bijtanken, joehoe...haha

@ campingbed, van mij mag ze er altijd in liggen, ik weet niet wat het is maar ze werd pas tegen 11.30 wakker (gezellig) en daarna lekker 2 uur met mij gespeeld en in de box. Toen lui, op bed gelegd....dr hoofd raakte het kussen en ze was vertrokken!!! Normaal loop ik nog 30-45 min. op en neer naar een huilend kind en nu niks......heerlijk....wens dit jullie ook toe!

18. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @pollewopke, gelukkig maar dat Lieke vandaag wel zo goed slaapt. En alvast heel veel plezier voor morgen, geniet ervan meid!

@mamamarije: mooi zo dat Benjamin nu slaapt! Sanne ligt inmiddels ook weer in haar bed. Veel plezier vanmiddag bij opa en oma (jouw ouders?)! Zijn ze lang op vakantie geweest?

19. MamaMarije

@ pollewopke: ja, wat is dat toch met een campingbed? Benjamin slaapt daar ook in bij mij ouders en dat gaat altijd prima... Wellicht doordat het 'dicht' is, dat het meer geborgenheid geeft ofzo?

@ eeka: mijn ouders zijn dit keer 'maar' 3,5 week weggeweest, normaal gaan ze 5/6 weken! Maar wel enorm gemist omdat het mijn uitvalsbasis is, hahahaha. Ze wonen hier in de wijk, 10 minuten lopen. Ideaal uitje met de kids :D. Daarnaast neemt mijn moeder Lucas nog wel eens een ochtendje of middagje mee en dat is altijd wel lekker. Ze vonden het erg leuk om de jongens weer te zien!

20. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @mamamarije: dat ken ik ja, ik mis mijn moeder ook als ze op vakantie is. Gelukkig gaat ze meestal maar een dag of 10 weg en is mijn vader dan thuis, want die vindt het verschrikkelijk om op vakantie te gaan. Die slaapt het liefste in zijn eigen bed en lust geen "vreemd" eten.
    Wel fijn dat je ouders zo dichtbij wonen, inderdaad ideaal om met de jongens naar toe te wandelen!

Deel Deze Pagina