Ex-zw.clubs April 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door MamaMarije, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ steintje: wat goed van Roan! :)

2. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ steintje: knap!! Hij ziet er ook echt al zo groot en stevig uit, wauw!

@ bijvoeding: wij beginnen er ook nog niet aan. Liesbeth krijgt ook nog volledig borstvoeding. Als ze straks min of meer zelfstandig kan zitten beginnen we met Rapley. Ze lijkt er nu echt nog niet aan toe te zijn, kijkt echt niet als wij eten ofzo. Het lijkt me wel heel leuk straks...

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @steintje: goed hoor van Roan! Leuke foto's ook!

4. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ MamaMarije: hahaha, het valt me nu voor het eerst op dat jij op míjn uitgerekende datum bent bevallen!!

5. MamaMarije

@ mrs hair: Hahaha, leuk hè? en dan te bedenken dat Liesbeth bijna 3 weken ouder is dan Benjamin :D
    Ben heel benieuwd hoe Rapley je gaat bevallen! Ik ben ook benieuwd hoe Benjamin het gaat vinden. Lijkt me nu al zo leuk, Benjamin die gewoon bij ons aan tafel zit ipv alleen in de box ligt onder zijn mobiel...
    En dan lekker klooien met twee sperziebonen :p

6. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Knap van roan! Leuke foto's inderdaad. Hele kerel al!

7. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @maryloes: gefeliciteerd met je verjaardag! En veel succes morgen met je eerste werkdag!

8. Maryloes

Dankjewel!

9. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ maryloes: gefeliciteerd! Heb je inmiddels al een beetje zin in morgen? Succes in ieder geval!

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Die Roan! Inderdaad, best kereltje al!

@Bijvoeden: Juul heeft met 3,5 maand een paar lepeltjes banaan gehad. We hebben het toen gedaan omdat mijn vriend jarig was, en we zo de datum nooit zouden vergeten, haha! Daarna overigens niet structureel al gegeven hoor. Was even voor de grap proberen wat ze er van vond ;)
    Nu hebben we het er nog niet over gehad, maar we zien het wel.

@Potjes/vers: Mwah, tis maar net hoe het uitkomt. Had wel altijd potjes in huis, maar ook altijd wel vers fruit. Maar dat zeg ik, het is hier maar net hoe het uitkomt.

@Rollen: Sinds gister pakt Emma steeds haar voetjes vast en dan tuimelt ze op haar zij, vanuit daar weet ze het niet, en tuimelt weer terug op haar rug. Ze heeft nog niet in de gaten dat het een stuk makkelijker zal gaan, als ze haar voetjes los laat ;)
    Verder is ze gister wel 180 graden gedraaid in de box ;) zat even raar te kijken van: Zo had ik je toch helemaal niet neer gelegd?

@Laatste voeding; Maken haar nog wel altijd wakker tussen 22-23 uur. Volgende ochtend is ze dan wakker tussen 7-8 uur. Durf het nog niet helemaal aan om die laatste te laten vervallen. Ze drinkt dan nog wel, maar niet heel veel...

@Hier: Beide kindjes hebben volgens mij last van een jetlag ;) Julia roept al de hele ochtend dat ze moe is en ligt al vanaf 11.40 weer in bed. En Emma het tegen over gestelde....is beneden geweest van 8.30 tot 11 en net weer wakker, weer gedronken en ligt weer te slapen.
    Kortom: Weer tijd voor de structuur!

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Maryloes: gefeliciteerd! Heb je daar wel mooi weer? Hier is het drama!
    En jeetje...morgen weer werken...ik nog 1 weekje :(

Nog echt geen zin in....

12. MamaMarije

@ Maryloes: gefeliciteerd met je verjaardag! en idd, succes met werken weer deze week ;)

@ laatste voeding: wij maken Benjamin ook nog altijd wakker. Wel zijn we de tijd een beetje aan het vervroegen, kijken hoe lang we de nacht kunnen maken. Hij drinkt de ene keer heel veel en de andere keer een stuk minder. Ik denk dat we het zo houden totdat hij hem zelf laat vervallen (Lucas deed dat met 6mnd) of totdat hij grotendeels van de borst af is en voldoende bijvoeding eet.
    Ik pak hem liever 's avonds laat nog een keer, dan dat ie zich 's nachts weer meldt :)

@ mamavanjuul: hihi, die Emma, zie haar al zo tuimelen in de box. Voetjes pakken doet Benjamin nog niet hier.

@ hier: mannetjes zijn allebei nog wat moe van gisteren. Lekker wezen high-teaen met de familie. Errug lekker, maar voor de jongens erg vermoeiend. Vanmiddag ook nog een verjaardag, dus het is morgen feest, vrees ik ;)

13. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    @weer: hier is het droog en schijnt het zonnetje zelfs af en toe. Het waait alleen behoorlijk.

@mamavanjuul: hahaha, die Emma toch! Een echte draaikont ;)! Kan me voorstellen dat je wel even gek stond te kijken. En wat leuk dat ze haar voetjes pakt, dat doet Sanne nog niet.

@mamamarije: gezellig, high tea!

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hoor net dat we hier in Friesland een tornado F1 hebben gehad met een windkracht 180 km/u

Het ging hier goed te keer....Julia werd er ook wakker van en ik heb samen met haar voor het raam gestaan. Nu waait het nog keihard en veel buien...
    Best jammer van de regen, want ik heb nog 2 wasjes liggen die ik wil ophangen....

15. Maryloes

Thanx meiden! Hier schijnt de zon, maar het waait heel hard. Vanmorgen de ouders en een vriendin op de koffie gehad, was leuk. Morgen inderdaad weer werken. Heb er echt totaal geen zin in. Terwijl ik bij de jongens met veel plezier weer aan het werk ging. Geen idee waarom dat nu anders is. Misschien omdat ik me met 3 kids geen moment verveel:D.

16. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    maryloes: Gefeliciteerd en veel succes morgen weer met werken!

Weer: hier wisselvallig veel wind, af en toe zon en net 1 bui gehad. er staat op de planning om straks naar het uilenbos in lunteren te gaan, grote speeltuin, kinderboerderij en pannenkoekenhuis, maar hoop dat het wel droog blijft dan.

Werken: Nog 1 weekje en dan vakantie drie weekjes bijkomen van 8 weekjes werken! Joehoe ben er wel aan toe, best vermoeiend twee kindjes, werken en huishouden.

Voeding: Roan heeft al twee ochtende dat hij maar een borst drinkt, en dan een paar uur later de andere borst, vanmorgen kwam hij zelfs rond half 9 pas en was lekker aan het spelen hij wilde niet eens direct drinken, misschien maar een beetje afbouwen van de 5de voeding, dan drinkt hij smorgens misschien iets beter.

17. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Maryloes: toitoitoi!

Je zal zien dat het nog wel meevalt, en je hebt vast een hele leuke dag!

Wat doe je met Nina vandaag?

Heel veel succes/plezier!

18. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    En even ego:

Liesbeth heeft al een week nog maar één nachtvoeding nodig. JIPPIE!!

Ik had al een tijdje het vermoeden dat ik 's avonds niet zo veel melk heb. We geven haar nu dus sinds een week een flesje afgekolfde melk (zeg maar: flés à 200cc), en dat helpt. Ze slaapt nu minstens door tot half drie, en dan tot de ochtend. Hoera :D

En dat flesje extra melk kan ik gedurende de dag wel afkolven, melk heb ik wel genoeg, alleen niet 's avonds.

19. Maryloes

Wat knap van Liesbeth! Lekker hoor!

Zo, de kop is er af! Eerste ochtendritueel overleef. 6.30 opgestaan, douchen, kids aankleden, tasjes pakken, Nina de fles geven. Manlief ondertussen brood gesmeerd en ontbijt gemaakt. En om 7.20 zat ik op de fiets richting station. Manlief brengt de kindjes 's ochtends; ik haal ze 's middags weer op. Nina is vandaag en morgen net als Lars op het kinderdagverblijf.

Het is heerlijk rustig hier, alle studenten en collega's nog vakantie.

Fijne dag allemaal!

20. Pollewopke

Pollewopke Actief lid

24 aug 2010
    291
    0
    0
    Effe snel meiden,

We gaan zo vertrekken voor n midweekje Belgie!!! Auto is volgeladen, honden staan startklaar en papa is Lieke aant wassen en aankleden. Heb er nu toch wel zin. Wat n volksverhuizing trouwens en dat voor 5 dagen haha.

Groeten en tot snel
    Pollewopke

Deel Deze Pagina