Hallo Na 4 miskramen dit jaar,nu weer zwanger. Mijn cyclus was de laatste 2 maanden erg on regelmatig! Afgelopen zondag test gedaan en die was verrassend licht positief gisteren bloed op hcg hormoon laten testen en daar kreeg ik net de uitslag van en die is 107...zwanger hoera! Heb in de laatste 5 dagen 8 testen van action gedaan en vandaag ook nog clearblue test...die gaf 2-3 weken aan. Verloskundige denkt dat ik 4 weken en 3 dagen ongeveer zwanger ben! Het ziet er allemaal al positiefer uit dan bij de vorige zwangerschappen. 22 december echo. Nu proberen te genieten en wij hopen zo dat je blijft zitten.. Je bent zo gewenst!
Gefeliciteerd! Succes meid! Probeer te genieten en laat het zoveel mogelijk los, alhoewel ik weet dat dat misschien het laatste is wat je wil horen & ook nog eens gewoon knap lastig is: ik weet het niet beter uit te drukken. Zelf heb ik maar 1 miskraam meegemaakt tot dusver maar ik weet hoe verschrikkelijk het is. Knap van je dat je het niet opgeeft! Ik hoop en wens voor jullie een fijne, gezonde zwangerschap met een kindje om straks in je armen te sluiten. Liefs!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er van! Ik snap je onzekerheid wel heel goed! na de echo kun je al iets meer ademhalen ! nog even geduld dus en tot die tijd duim ik met je mee!
Gefeliciteerd!! Ik herken je gevoel maar al te goed: tussen onze 2 dochters in heb ik ook 3 miskramen gehad. Het vertrouwen in je lijf ben je dan inderdaad wel kwijt! Ik hoop dat de 1e echo je wat vertrouwen terug kan geven, en zo zal het vertrouwen gedurende de zwangerschap steeds wat meer groeien. Probeer er wel ook echt van te genieten (al is dat moeilijk vanwege de angst), maar een zwangerschap is zóiets bijzonders dat het zonde zou zijn als deze helemaal overschaduwd wordt door angst dat het misgaat. Dikke knuffel voor jou!
Bedankt. Gisteren mijn laatste action test gedaan. Positieve streep kwam al eerder dan de controle streep! Vandaag mijn laatste clearblue test gedaan en die gaf 3+ aan. Nu geen testen meer. Kan nu eindelijk geloven dat ik zwanger ben! Het is allemaal al heel anders dan de andere zwangerschappen. Hopelijk ziet 22 december de echo er goed uit.
Hoi Hennie, allereerst: gefeliciteerd!! Ik ken het gevoel helemaal...! Bij mij ging het vorige keer ook mis, ik weet sinds 4 december ook dat ik zwanger ben en kon het ook niet goed geloven... Ben ook heel de tijd ongerust nu, kwaaltjes die komen en verdwijnen en terugkomen (zit ook de hele tijd te voelen of m'n borsten nog pijn doen ) Volgende week donderdag krijgen we een echo om te zien of het hartje klopt (6wkn) en ik kan je verzekeren dat ook al een eeuwigheid lijkt... Voorzichtig blij zeg ik heel de tijd... Succes nog!
Van harte gefeliciteerd meid..hier ook heel pril zwanger: 7 dec via bloedtest..en gelukkig nog nooit een miskraam gehad maar ook nog nooit zwanger geweest..dusss ik ben DOOD BANG dat ik een miskraam krijg...
Dank jullie wel! Jullie ook gefeliciteerd! En 22 december lijkt echt nog maanden te duren pfff! Sinds 2 dagen erg misselijk...wat ben ik daar blij mee! Klinkt erg stom denk ik,maar ik ben er blij mee!
Oh, wat heerlijk voor je. Gefeliciteerd! Laten we er maar van uit gaan.. dat je gevoel (dat het nu beter voelt)... klopt! Geniet er van!
Allereerst super gefeliciteerd! En zoals vele anderen hier vind ik het ook spannend Heb een hele voorgeschiedenis maar toch spontaan zwanger geworden. Kan het niet geloven en snap je zo goed! En ik kan wel zeggen. Probeer er van te genieten en niet te veel tobben maar ik weet hoe moeilijk dat is! Ik heb vorige week een echo gehad omdat ik zoveel buikpijn had en kon daardoor niet meer lopen. Smiddags mocht ik komen voor echo maar ben nog zo pril. 5 weken en 5 dagen ofzo. Dus echo zag wel een vrucht zakje Nu 22ste ook weer echo. Spannend allemaal! Ik wens je heel veel sterkte toe en was het al maar dinsdag!
Proficiat met je zwangerschap! Hier precies hetzelfde sinds vrijdag een positieve test maar ik schijt echt zeven kleuren ben heel bang voor wat er mis kan gaan. Ook een voorgeschiedenis die iets anders is dan jullie maar dat gaat je zeker niet in de koude kleren zitten. Hoop dat ik het over een paar dagen een beetje van me af kan zetten, anders gaat het allemaal heel lang duren. Xxx
Hoera! Vandaag hebben wij je hartje zien kloppen...wauw wat mooi! Combinatie test gaan wij niet doen...je bent zo welkom! Wij gaan mee doen aan de perc studie in het UMCG!
Lieve Hennie, vreselijk, die onzekerheid! En die tijd die je hebt doorgemaakt, is helemaal niet gemakkelijk he? Maar, probeer te genieten van wat er komen gaat. Soms zit het wel eens mee.. En misschien niet slecht dat je de combinatietest niet laat doen. Wij deden die wel, en gaan met onzekerheid de feestdagen in. Hoera.. Maar: PROFICIAT!