Exact dezelfde tijd tempen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mrs Smeerkaas, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Smeerkaas

Mrs Smeerkaas Niet meer actief

Ik heb van nature een wat hogere temperatuur en zit nu al 10 dagen op rij op 36.9.. Lekker constant dus.

Ik temperatuur voor het eerst deze maand en heb dus nog heel veel vragen. Ik temperatuur 's ochtends tussen 8.15 en 9.00. Ik krijg dan witte stippen omdat ik op verschillende tijden temperatuur. Betekent dat dat ik teveel verschil in de tijden heb? Moet ik bijv. echt elke ochtend om exact 8.15 tempen? Of is deze marge nog wel betrouwbaar

2. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi hoi

Zoveel verstand hen ik er ook niet van het is voor mij ook de eerste maand maar wat ik begreep is dat je wel op of rond hetzelfde tijdstip moet tempen in ieder geval is het het beste om het te doen voor je opstaat s ochtends

Succes

3. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ik temp altijd op exact dezelfde tijd. Hoogstens 5 min verschil als ik 5 min voor mn wekker wakker wordt. De tijd zet ik er daarom eigenlijk nooit bij, bij FF.
    Je moet gelijk tempen als je wakker bent en het besef heb dat je je thermometer moet pakken:D

4. Mrs Smeerkaas

Mrs Smeerkaas Niet meer actief

Ja ik temp altijd als ik nog in bed lig, 10 tellenna ik mijn ogen open doe. Ik werk alleen 's middags waardoor ik niet echt een vaste tijd heb wanneer ik opsta. Mijn ovu test gaf vanmorgen aan dat t bijna zover is, dus we gaan t zien!

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    FF accepteerd geloof ik een verschil van iets meer dan een half uur, iets minder dan 3 kwartier.

6. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Spannend succes :)

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Anders vul je toch gewoon telkens dezelfde tijd in... zolang de omstandigheden maar gelijk zijn, boeit het exacte tijdstip ook niet echt

8. kaatje88

kaatje88 Lid

2 jan 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maakt het ook nog uit hoe laat je naar bed gaat? Door mijn onregelmatige werk ga ik tussen 22.00 en 3.00 uur naar bed. Heeft dan wel zin als ik elke dag netjes om 6.00 uur temperatuur?

9. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    3 uur aaneengesloten slaap word als criteria gezien. Geen probleem dus.

10. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Mee eens! k Zie ook geen verschil in mijn temp als ik om 24.00 uur naar bed ga of ik om half 10 ga slapen.

Deel Deze Pagina