als je uit eten wilt: - in de goede luim in het centrum - good fellaz in Barger Oosterveld - flamingo in centrum als je echt wat wilt doen: - sauna Anholts in Schooneek - naar de Markant of Brasserie - bowlen - de Muzeval
goh, had niet in de gaten dat er toch nog mensen uit de omgeving emmen komen, haha... pardoes in emmen centrum is ook zeker een aanrader om te gaan eten, net als bistro 2.13 (geen idee of ik het juiste nummer heb, maar goed, haha) op bepaalde zaterdagen is er in groothuis ook "disco- avond". zelf nog niet geweest, maar schijnt er geslaagd te zijn. als ik met mijn man een avondje weg ga word het meestal uit eten en na borrelen bij markant of zwetser (soms bras)
Restaurant de kamer schenken ze goeie wijn Echt uitgaan doen we meestal in de Zwetser.. Als we gewoon even willen kletsen onder het genot van een wijntje word t tòch rue of de kamer maar de kamer sluit om 10 uur..
Lekker eten kun je bij Rue de la Gare, Pardoes, en het wokrestaurant (vind ik persoonlijk) is ook erg lekker! In Barger Oosterveld zit Good fellaz, mijn favoriet. Qua uitgaan; de Zwetser of de Bras, Groothuis o.i.d, bowlen kan ook. Voor een film zou ik dan naar Klazienaveen gaan.
haha, oeps. idd truus1980, die bedoelde ik haha... voor echt uitgaan gaan wij meestal de dorpsfeestjes bij langs, haha.. dus geen zwetser oid meer