Ik had goede contact met een collega die inmiddels weg is. Wij waren samen bezig om zwanger te worden en hadden daar door veel contact. Ik had al een poosje niks van haar gehoord en kreeg toen via haar te horen door de telefoon dat ze zwanger is en een echo lied maken. Ik zei bel je mij hoe het gegaan is en dat zou ze doen. Ik hoorde maar niks en dacht misschien is het wel mis gegaan en wild ze het even verwerken want als ze haar ei kwijd wilde kwam ze altijd naar mij toe. Maar na 7 weken hoorde ik via via dat ze 13 weken zwanger was dus dacht Waarom hoorde ik dan niks? Dus haar gemaild want kon haar niet te pakken krijgen. Kreeg ik een reactie ze was zo moe enz enz daarom had ze geen puf om mij te bellen en wat en ook. Terwijl we alles deelde kwam dit ff kloote aan. Kreeg het gevoel dat ze mij alleen nodig had als ze de ei niet kwijt kon. Of vervoer nodig had of alleen was.(gebruikte) Dus haar terug gemaild en ze schreef nee ik gebruik je niet voel me beter en kom gauw langs. Ze moet nog komen ze is inmiddels over de 20 weken en hoor maar niks. Wilde haar vandaag weer mailen maar dacht meid je bent gek zei steekt ook geen poot uit om contact te houden. Dus heb nu zoiets meid je barst maar ik kijk niet meer naar je om en hoef straks ook niet opeens langs te komen als de kleine er is dan ben ik ook niet meer thuis. Het gaat verder goed met haar hoor want zie haar zo nu endan weg gaan en ziet er goed uit dus ziek is ze niet om het zo te zeggen. Nee deze contact hoeft voor mij niet meer. Maar toch hou je twijfels dus vraag ik aaan jullie wat jullie zouden doen? Ben ik zo hard of heb ik gelijk? Lover
nee hoor meid! ik geef je helemaal gelijk! vriendschap komt van 2 kanten. Als jij de enige bent die d'r afspraken nakomt en haar opzoekt (via email) en zij doet daar niks op uit, dan zou ik haar mooi laten voor wat het is. Je kan kijken of ze haar afspraken na komt... Wel moeilijk ik weet het, maar een vriendschap waar jij het gevoel hetb dat je gebruikt wordt, is ook absoluut niet leuk! Sterker nog, je wordt er alleen maar onzeker van, en daar hebje niks aan toch? Hopelijk heb je hier wat aan en ik wens je veel succes! xxx Swiggy
Dank je wel Swiggy klopt als een bus komt maar van 1 kant. Heb haar altijd bijgestaan in moeilijke periode en nu krijg je dit. Nee die leeft nu haar eigen leven komt ze straks wel achter als ze weer niemand heeft als het weer ff minder gaat. Want het leven is nu eenmaal met vallen en opstaan. Of elk huisje heeft zijn kruisje. Nou dan is het wel fijn hoor als je iemand om je heen hebt niet dan. Ik heb er zeker wat aan dus bedankt. Voel me nu stukker zekerder. xxxxxx
Ik vind dit altijd moeilijk, misschien heeft ze ook teveel aan haar hoofd en is ze moe, maar toch vind ik dat ze makkelijk wat van haar kan laten horen naar jou toe. Ik zou zelf niet meer contact sturen, net wat swiggy zegt het moet van 2 kanten komen. Ik hoop voor je dat ze snel belt en wat afsprekkkt met je, verloren vriendschap is altijd zonde. Groetjes Jolie
Ondanks dat ze zegt dat ze vermoeid is ed had ze je wel evengoed kunnen mailen of bellen. Ik ben erg zwart/wit geworden wat dit betreft. Graag of traag toch? Vraag jezelf af wat je aan zo'n vriendin zou hebben.
Wij hebben nu ook zoiets met vrienden van ons, ik denk dan laat maar zitten je moet dat dan je vrienden noemen maar het zijn het eigenlijk niet want, ze laten je gewoon zitten en laten niks meer van zich horen en hebben altijd weer hun smoejes klaar, nou dan niet, zijn geen echte vrienden. Succes ermee
Hmm moeilijke situatie....en ja als vriendschap van één kant komt dan houdt het een keer op..... Maar misschien zit er hier ook een andere kant aan,we kunnen wel snel oordelen.....er kan ook wat anders meespelen.....Ik lees dat jullie tegelijk bezig waren om zwanger te raken,misschien vind ze het wel moeilijk dat zij al wel zwanger is en jij niet (kan niet uit jouw verhaal op maken dat je zwanger bent.....)Misschien blijft ze daarom weg,spreekt ze je daarom niet,omdat ze het misschien rot voor jou vind.....maar goed dit is maar een gedachte.... Blijft natuurlijk jammer als een vriendschap voorbij is/gaat.Vraag anders gewoon waarom ze zo doet,weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Suc6 ermee!
stoppen ermee...ik zat een beetje in het zelfde schuitje moest met een vriendin ook altijd van mij kant komen en ik stond er ook altijd bij, toen had ik besloten laat zij maar eerst eens komen...helaas nooit meer wat gehoord......had er wel een kaartje gezonden toen Teun geboren was.......kreeg alleen een kaartje terug met "groetjes" dus ik geef je gelijk..oke het is ff slikken maar soms moet je het doen suc6
Beste Miran, Ik ben inderdaad niet zwanger want de 4e wilde maar niet komen. Ik mag mij heel gelukkig prijzen met drie gezonden kids. Zei heeft nog geen kinderen is haar eerste. Zei weet dat ik er geen moeite mee hebt want we hadden af gesproken als ze oppas nodig had dat ik dat wel een = mocht doen. Maar ja dat zal ook wel zo zijn alleen uit nood Nee heb er toen nog 1x gesproken in een winkel centrum en ging juist heel goed met haar niks mee aan de hand. Nee weet het gewoon zeker ze weet mij alleen te vinden uit nood. Nu ze happy is heeft ze mij niet meer nodig. Heb er goed over na gedacht en het is over dit is geen echte vriendschap. Verder wil ik jullie bedanken voor jullie reactie Ik heb een keuze gemaakt en het voelt goed. Ga er zeker geen energie meer in steken.
Hoi Lover, Ok dan! Dan is dat uitgesloten,kon zijn toch dat er misschien iets achter stak.... Goed dat je nu voor jezelf kiest!Vriendschap alleen maar wanneer ze je nodig heeft dat noem ik ook geen vriendschap. Ik hoop dat jij nog een 4de kindje mag krijgen (maar heb ff gesnuffeld en zie dat je een hernia hebt......hmmm dat is ook niet niks) Hoop dat dit goed mag komen,sterkte ermee!Denk aan jezelf dat is het belangrijkste nu! Groetjes,Miranda
Dat is wel een beetje vreemd, maar ik herken het verhaal van je wel. Ik heb een nicht even oud als mij toen ze zwanger was, had ze me nodig toen het kindje er eenmaal was. Neemt ze weinig contact met me op. Terwijl ze wel over al heen gaat dat hoor van andere. Soms vind ik dat moeilijk maar jah vriendschap moet inderdaad van twee kanten komen. Ik zal als het jouw was gewoon laten rusten. Zou ze over een tijdje met je contact nemen , zou ik er wel iets van zeggen dat dit niet leuk is voor je. groetjes marianne
Beste Marianne, Helaas heb ik dat al gedaan maar ze zei nee volgende week kom ik langs en toen nee volgende week kom ik langs. Nu gaat ze wel weg met andere waar ze zelf de pest aan heeft dus zegt genoeg toch P.S dank je wel Miranda het gaat al beter met me rug maar pijnloos ben ik niet. Groetjes Lover