Ik heb meegedaan met moeders voor moeders. Ik vond er geen zak aan en heb eigenlijk met tegenzin de laatste weken in potjes zitten piesen. Ik was blij dat het voorbij was, maar vooral blij dat ik voor mijn gevoel andere moeders had geholpen om ook zo'n klein wondertje te kunnen krijgen, net als ik. Nu hoorde ik van iemand in mijn omgeving dat ze bezig is met een 3-weekse-sneltrein-afvalkuur. Kost haar een paar-honderd euro en dan krijgt ze injecties met het HCG-hormoon, waardoor ze sneller afvalt. Ik dacht bij mezelf: HEB IK DAAR AL DIE MOEITE VOOR GEDAAN?! Ik ben er best kwaad om. Volgende keer doe ik denk ik niet meer mee.....
Dit heeft MvM mij ook verteld. dat hcg daar ook gebruikt wordt, maar daar staan ze totaal niet achter en is geloof ik 1% van het totale hcg die ze ophalen. MvM is hard bezeig om zich er tegen te verzetten omdat ze hier niet voor werken maar voor moeders die die hormoon nodig hebben. ik schrok ook wel. Het is dus echt niet bewust dat ze dat doen.
Was mij gelukkig al verteld voordat ik mee deed. Vertelde mij ook dat zij er totaal niet achter staan maar er nix tegen kunnen doen op het moment. Ach, hou het er maar op dat we toch met z'n alle een paar aanstaande moeders gelukkig hebben gemaakt . Door niet meer mee te doen heb je juist de meiden ermee die het echt nodig hebben En zoals met alle afvalrages zal dit ook vast wel weer overwaaien, hoop ik...... Ben blij dat ik in ieder geval wel mee heb gedaan.
Ja ik doe ook gewoon mee, kan de aanstaande moeders niet laten stikken omdat er eentje graag wil afvallen. gelukkig worden de meeste hormonen wel gebruikt waarvoor het bedoeld is,
Dat hield ik me ook maar voor! Enne als ik nu terug kijk, is het ( vind ik..) maar een kleine moeite geweest en hoop ik dat straks ook iemand dit wonder mee mag maken! Zoiets gun je toch iedereen?
vind het ook belachelijk ! ik wil vrouwen helpen zwanger te worden daarvoor pies ik mijn urine bijelkaar, niet voor een afval middel! moest niet mogen!
Ik vraag me nu af hoe die hele industrie in elkaar zit. Want als ik mijn pies aan MvM meegeef, hoe komt het dan in de afvalbusiness terecht?
Ik kan er eerlijk gezegd niet zo mee zitten, belangrijkste voor mij is dat vrouwen die niet zwanger worden hiermee geholpen kunnen worden en wat er voor de rest mee gebeurt zal me een zorg zijn. MvM levert de urine aan farmaceutische bedrijven die er medicijnen van maken, waarschijnlijk heeft MvM weinig inbreng wat hun nog meer met dit medicijn doen. MvM zegt wel dat het om een gering percentage gaat dus dan geloof ik dat wel.
Hier is toch jaren geleden ook vanalles om te doen geweest. Toen was dat met die vanessa of hoe heet die bekende muts die die beautyfarm heeft, die was daar toen ook mee bezig. Ik vind t belachelijk maar goed je kunt er niks tegen doen idd. Je kunt wel niks meer geven aan MvM maar daar worden de te willen moeders in spe ook niet blij van
mhah wat maakt het uit,zo wordt het iig nog gebruikt dan wanneer je het door de plee spoelt! Zo help je toch ook iemand? Ik heb zelf geen overgewicht,maar kan me voorstellen dat als je heel dik bent je niet lekker in je vel zit,je niet blij met jezelf bent en dit middel werkt om af te vallen,dat je dat grijpt! Als diegene zich daardoor beter voelt,dan heb je toch ook iemand geholpen? Beter dan door de wc spoelen lijkt mij. En het gaat maar om een heel klein percentage,je helpt meer vrouwen ermee voor het zwanger worden.
helemaal mee eens Pientje.. Liever mijn urine die iemand helpt dan door de plee te spoelen ..Heb 2 keer meegedaan dus vast wel iemand blij gemaakt..voor welk doel dan ook!
hmm het was bij mij het eerste wat MvM vertelde.. en dus ook dat ze daar niet aan meededen. ik geloof dat op zich wel en tja.. buiten dat ik inmiddels redelijk allergisch begin te worden voor zekere witte kannen en groene potten... gun ik het de mensen die niet zwanger kunnenw orden wel heel erg dus plas ik toch maar weer braaf in het potje
Dit is niets nieuws hoor, bestaat al meer dan 15 jaar. Een bekend voorbeeld is Carolien Tensen, die heeft jaren geleden al zo'n kuur gedaan. Ik kan me voorstellen dat het bij de meeste vrouwen niet bekend is, maar ik weet het al zolang als ik in de apotheek werk ( een flink aantal jaren....
mja ik kan me voorstellen dat mensen graag alles doen om af te vallen kan me alleen ook erg goed voorstellen dat ik mensen liever om een andere reden blij maak gelukkig was MvM dat met mij eens
Klopt wat je zegt Danique, en als een huisarts HCG voorschrijft aan iemand die wil/moet afvallen, kan MvM daar helemaal niks aan doen.
ach als ik weet dat bijv. mijn buufje de medicijnen krijgt die oa van mijn plasje worden gemaakt en dat ze daar uiteindelijk hopelijk erg blij van word dan plas ik toch maar weer in het potje
morgen dames ik kan het even niet laten om toch te reageren.......... ik ben zo iemand die dat dieeet gedaan heeft ............. en met succes mag ik wel zeggen. ik vind dat zolang er geen tekort is aan het medicijn pregnyl want dat gebruikte ik dus om af te vallen dit overal voor gebruikt mag worden en niet alleen om zwanger te raken. tevens wil ik vermelden dat dit niet zomaar een dieet is wat door een huisarts wordt voorgeschreven...... het is een zwaar dieet wat onder wekelijkse begeleiding gaat als jullie dan toch een mening willen vormen kijk dan eens bij google en zoek eens onder het dieet van simeon. by the way ook heb heb netjes mij urine afgestaan aan MvM helaas mag ik dit nu niet meer ivm een bloedtransfusie groetjes jacoline
en voor sommige mensen is een werkend "dieet" (medicijnen zijn niet echt een dieet natuurlijk) net zo belangrijk zijn als voor anderen een kind he vergeet niet hoe ongelukkig mensen met zichzelf kunnen zijn