Hallo. Mijn zoon moet morgen beginnen met zijn eindexamen. Hebben jullie ook kinderen die morgen of vandaag Eindexamen moeten doen/hebben gedaan. Ik heb er echt stress door. Zijn jullie ook zo gespannen? Hij zit nu in 4Mavo, Bij de toetsweek haalde hij goede cijfers. Veel succes voor jullie kinderen die eindexamen moeten doen! Liefs, Fatiha
yep! mijn meissie begint vandaag op vmbo tl. van 9 tot half 12 nederlands en van 2 tot half 5 bio. ze heeft er alle vertrouwen in. ik ben zo trots op haar! mijn kleine meissie wordt ineens groot.mijn dochter heeft het syndroom van asperger dus het is altijd maar afwachten hoe ze op zulke dingen reageren. 25 mei volgt haar examen nask. daar ziet ze meer tegenop trouwens. maar ze doet het boven verwachting vind ik. vandaag raakt ze hopelijk 1 stap dichter bij haar einddoel. de giraffen in de beekse bergen verzorgen. het enige nadeel van op speciaal onderwijs zitten is dat ze pas inde laatste week voor de schoolvakantie hun mondelinge examens krijgen en dan pas horen of ze geslaagd zijn. bijna als laatste in heel nederland. dat is zo krom om autisten zo lang in het ongewisse te laten maarja de school kan er niks tegen beginnen. de herexamens vallen dan dus midden in de grote vakantie. succes voor je zoon!
succes mama's!!! Hopelijk komt het allemaal goed. Examen Nederlands (4kb-4tl) was goed te doen, was best redelijk gemaakt door mijn klas.. Voor mij nu nog afwachten wat mijn club 4t met het examen Duits gaat doen.