Nog heeeel eventjes.. Bah ik haat winter.. Maar goed, meiden de klok gaat dus n uur achteruit. Hoe ik dit onthoudt? simpel ezelsbruggetje; *In t VOORjaar gaat ie n uur VOORuit en in t NAjaar n uur ACHTERuit.
hopelijk slaapt Yildiz een uurtje langer maar dat kan ik denk ik wel vergeten Daar dacht ik dus ook aan.. Maar ook hier zal het ook niet lukken
whaaaaaaaaaaaa hier kwam hij al om 3:20.... gelukkig was ik er zelf vroeg in! hihi en nu is het kwart over 8 ! hihih en de keukenklok staat op kwart over 9 hihih ff veranderen
yep we gaan de saaie winter weer in vind het alleen leuk als er eens echt sneeuw valt. noa was gelukkig gister een uur later dus vanmorgen ook.
Ik heb gewoon een prima opgevoed kind hahaha ze werd dus nieuwe tijd 8 uur wakker ( dus oude tijd 9 uur) ....... gelukkig maar
Bij mij werden ze gewoon zomertijd wakker! Maar ik heb het kunnen rekken met de speen! Ik heb ook iets waardoor ik kan onthouden welke richting de klok nou op moet: Wintertijd: de beren gaan slapen dus krijgen wij ook een uurtje extra slaap, óf het is vroeger donker dus als het 17uur is is het eigenlijk 18uur zomertijd... snappie?
Hahaha ik snapte al niet waarom de computer op 9.00 stond, en mijn telefoon op 10.00. Ik dacht dat ikzelf per ongeluk mijn telefoon vooruit gezet had tijdens het wekker zetten oid. Maar mijn computer is dus gewoon automatisch een uurtje terug gegaan! Ik was het dit jaar glad vergeten....
Ik ben ook meer een najaartypetje... De kale bomen vind ik mooi. Sneeuw is ook super! Lekker kaarsjes aan en dikke sokken aan en opwarmen binnen. Slapen zonder weg te zweten...
Wij waren vanmorgen om 06.00 al wakker, Steven 06.30. M'n schoonmoeder had een uur te vroeg bij de kerk gestaan.
Ik vind de winter ook altijd heerlijk! Lekker vroeg donker, lekker gezellig maken in huis met wat kaarsjes, dekentje en warme chocolademelk! Heerlijk! En dan maar hopen dat er dit jaar sneeuw valt!
ergens vind ik de winter ook fijn. zo knus maar heb gelukkig wel een daglichtlamp nu nog hopen dat de meisjes snel uit zichzelf de deur achter zich dicht doen, want al dan heen en weer geloop naar buiten maakt t hier wel koud! vind trouwens ook heel veel nadelen aan de winter zitten 8)