examens!

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by Athina, May 6, 2025 at 1:06 PM.

1. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,811
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wie heeft er nog meer een eind examenkandidaat in huis? De oudste zit in Havo 5 en heeft vrijdag haar eerste examen -ze begint met Natuurkunde. ) . Verder heeft ze 'maar' 6 examens totaal, omdat ze BSM in haar pakket heeft - en dat is al afgesloten, dus dat scheelt ook weer. Toevallig wel alle examens s middags. Dus tijd om in de ochtend nog een laatste keer wat na te lezen en dan gaan...

Ik vind het toch wel heel spannend. Ze staat er best redelijk voor - 1 x een 5.6 -en de rest echt voldoendes in elk geval. Maar ja.. het moet op het moment gewoon goed gaan.

Voor ons dus de eerste examenkandidaat nu... ik ben benieuwd!
    Wie zit er in het zelfde schuitje (mogelijk al langer, omdat op het vmbo de examens iets anders lopen) ?

2. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

Apr 22, 2019
    18,521
    30,985
    113
    Female
    Niet in huis.
    Maar de vriendin van zoon doet dit jaar eindexamen (VMBO)

Alle praktijkvakken heeft ze gehad. Dus nu aan het blokken voor de theorie.

Ik krijg er niet zo heel veel van mee. Behalve dat zoon moppert dat hij niet elke dag bij gaar mag zijn van haar ouders, omdat ze noet leren.

Maar staat er wel goed voor geloof ik.

Athina likes this.
  3. Crazyplantlady

Apr 23, 2025
    73
    72
    18
    Female
    Ja hier een examenkandidaat in huis. De practische examens (vmbo) zijn al afgenomen. De eerste theoretische is volgende week dinsdag, ze start met economie...haar lastigste vak.

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,811
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hebben ze daar dan ook de uitslagen al van gehad, of moeten ze daar dan ook nog op wachten? Lijkt me anders zo lang? Ik vind het nu al lang - tussen de eerste theoretische examens en de uitslagen ;)

5. Crazyplantlady

Apr 23, 2025
    73
    72
    18
    Female
    Nee daar moeten ze helaas op wachten tot de officiƫle uitslag.

6. biseco

biseco Actief lid

Apr 5, 2006
    316
    39
    28
    omgeving rotterdam
    Hier ook een examenkandidaat die vwo doet. Ik vind het spannend. Ze staat alles voldoende.
    Al is het voor een paar vakken wel een krappe voldoende. We gaan het zien.

7. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,471
    3,920
    113
    Female
    Veel succes voor jullie kinderen!

Share This Page