Wie heeft er nog meer een eind examenkandidaat in huis? De oudste zit in Havo 5 en heeft vrijdag haar eerste examen -ze begint met Natuurkunde. ) . Verder heeft ze 'maar' 6 examens totaal, omdat ze BSM in haar pakket heeft - en dat is al afgesloten, dus dat scheelt ook weer. Toevallig wel alle examens s middags. Dus tijd om in de ochtend nog een laatste keer wat na te lezen en dan gaan... Ik vind het toch wel heel spannend. Ze staat er best redelijk voor - 1 x een 5.6 -en de rest echt voldoendes in elk geval. Maar ja.. het moet op het moment gewoon goed gaan. Voor ons dus de eerste examenkandidaat nu... ik ben benieuwd! Wie zit er in het zelfde schuitje (mogelijk al langer, omdat op het vmbo de examens iets anders lopen) ?
Niet in huis. Maar de vriendin van zoon doet dit jaar eindexamen (VMBO) Alle praktijkvakken heeft ze gehad. Dus nu aan het blokken voor de theorie. Ik krijg er niet zo heel veel van mee. Behalve dat zoon moppert dat hij niet elke dag bij gaar mag zijn van haar ouders, omdat ze noet leren. Maar staat er wel goed voor geloof ik.
Ja hier een examenkandidaat in huis. De practische examens (vmbo) zijn al afgenomen. De eerste theoretische is volgende week dinsdag, ze start met economie...haar lastigste vak.
hebben ze daar dan ook de uitslagen al van gehad, of moeten ze daar dan ook nog op wachten? Lijkt me anders zo lang? Ik vind het nu al lang - tussen de eerste theoretische examens en de uitslagen
Hier ook een examenkandidaat die vwo doet. Ik vind het spannend. Ze staat alles voldoende. Al is het voor een paar vakken wel een krappe voldoende. We gaan het zien.