Tussen 13.30 en 14.00 uur. De mentor heeft gisteren al laten weten dat hij in willekeurige volgorde belt. Dat maakt het wel weer spannend want alfabetisch is ze een van de laatsten. Cadeautje heb ik klaar en morgenochtend de vag ook vast even klaarzetten. Ze moet nog even kijken welke tas eraan moet. Ik werk morgen in ieder geval thuis. 's Avonds gaan we uit eten, dat is nog een verrassing voor haar.
Wat vreselijk. Ik sprak een docent wiskunde bij ons in de kerk. Toevallig had hij net op de school van mijn dochter oersoonlijk de exanens overhandigd aan de tweede corrector. Verder wordt normaal met de post opgestuurd. Wel aangetekend dacht hij . We hadden get nig over hoe erg het was als iets kwijt zou rijken.
Wij scannen het werk van de leerlingen ook altijd, maar of dat dan ook geweldig is weet ik alleen niet.
Dat is toch eigenlijk ook bizar in 2025. Alles gaat digitaal maar examens moeten via de post. Ik kan niet echt uit het artikel halen of er bewijs is dat ze zijn ontvangen, is toch een raar verhaal. Ik vind dit wel heel ongelukkig voor de leerlingen.
Hier wel veel spanning hoor, ook al kan het haast niet anders dat ze (dochter en haar vriend) geslaagd zijn. Wekker staat om 11:30, dus straks niet veel tijd meer om te stressen . Ze worden tussen 14:00 en 14:30 gebeld.
Hier nog geen uitslag maar dochter was heel blij de n-termen die vanochtend bekend werden Eco en wiskunde ,A behoorlijk hoog. Net de vakken die het spannends zijn.
Hier voor het eerst ook wat spanning. Ze wordt tussen 14 en 14.30 gebeld. We gaan er wel vanuit dat ze geslaagd is, maar je weet het nooit.
Dochter wil de n-termen niet weten. Ik heb uiteraard wel gekeken. VWO Wiskunde A valt inderdaad goed mee. Ik vind Nederlands erg tegenvallen, daar was toch wel 1,5 voorspeld en is uiteindelijk 1. Wis A en NL waren wel de moeilijkste voor haar. Maar komt vast nog steeds goed voor haar met NL hoor. Engels valt overigens ook nog best hoog uit vind ik.
Ik zal voor iedereen duimen op een goede uitslag!! Hopelijk voor iedereen een feestje, duim, duim, duim.
Gefeliciteerd! Hier een herkansing. Beter dan verwacht dus hij heeft sowieso zijn examens denk ik erg goed gemaakt, op 1 na, want hij is van een vier en twee vijven naar twee vijven gegaan. Hij mist alleen 1 compensatiepunt. Daarom dus een herkansing. Ik ga er nu toch in geloven dat hij het alsnog wel eens kan halen. Das ook weer omschakelen Succes met wachten voor degenen die nog niks gehoord hebben!
Hier ook een geslaagde zoon! Hopelijk kunnen jullie en de kids het allemaal gaan vieren vandaag! @riean, nou dat zou wel tof zijn als ie het straks gewoon alsnog haalt hè. Hopelijk kunnen jullie het feestje gewoon later vieren . Ik duim voor hem!