Ik gebruik voor mijn dochtertje van negen maanden de luiers van Kruidvat, maat 4+. Nu wordt ze 's ochtends steeds nat wakker, dan is de luier doorgelekt. Zijn er speciale nachtluiers? En welke gebruiken jullie?
Ik gebruik nachtluiers pampers baby-dry. Het gebeurt een heel enkele keer dat mijn zoontje 's morgens nat is. Vaak heeft hij de dag/avond ervoor erg veel gedronken.
Ik gebruik voor ons kereltje van net een jaar ook pampers baby dry 4+. Deze voldoen ons erg goed, eerder met andere luiers wel problemen door 's ochtends vroeg nat te zijn. De nieuwe active fit van pampers raad ik je in ieder geval af!! Best lastig he om dat soort dingen wat uit te vogelen. Succes!
Wij hebben nu de huismerk-luiers van Jumbo (maat 5) en eerlijk is eerlijk: nog geen 1 keer doorgelekt! Vind het prima luiers, maar het verschilt volgens mij echt per kind welke luiers wel of niet fijn zijn, want de pampers Active Fit hadden we hiervoor altijd en die bevielen ons juist wel weer uitstekend (alleen prijstechnisch minder, haha)
Ja, volgens mij verschilt het ook per kind. Want bij ons lekte de huismerk luiers van de Jumbo weer wel. Maar dan ga ik denk maar kijken voor de Pampers baby-dry.
hier overdag de pampers van c1000 en voor de ancht krijgt ze een pampers baby dry die van de c1000 houd het niet vol van 19.00 tot 9.00 en de pampers wel
Ik heb een kleine van ruim 8 maanden en ik gebruik overdag en in de nacht de luiers van albert heijn eigen merk. Met pampers lekte de kleine door ... kruitvat ook ... eigen merk albert heijn gaat echt helemaal goed en we gebruiken nu nummer 3. Kleine is 6950 gram.
ja wij gebruiken ook de huismerkluiers van de jumbo,prima luier en nog nooit doorgelekt,vindt ze beter dan de pampers!(en ook nog goedkoper)
Onze meid slaapt altijd in pampers baby-dry, dat vind ik toch de beste luiers voor de nacht. Overdag loopt ze in wat we in huis hebben (c-1000, huggies etc.)