hey meis ik schrijf het even op elocon hormoonzalf mocht het na een week niet helpen iets van verbetering zien dan ga ik weer terug en laat me gewoon doorsturen heeft iemand misschien foto,s van kindjes die dit ook hebben of hebben gehad
Ik denk dat jij atopisch/constitutioneel eczeem bedoelt. Antroposofie is iets heel anders wat niet met eczeem te maken heeft Ik gebruik trouwens die ketaconozol creme. Voor veteczeem(bij baby's ook wel berg genoemd ) Het helpt hier heel erg goed die creme maar het zag er niet zo uit als op het bolletje van je dochter. Veteczeem/berg is mijn inziens veel schilferiger maar ik ben geen arts. Zou inderdaad een verwijzing naar een kinder/huidarts vragen. succes!
berg heeft amber ook gehad en nog soms wel eens en dat ziet er inderdaad heel anders uit .. Heb het net op haar hoofdje gesmeerd al wil ze nu al weer gaan krabben .. Heb krabwantjes maar die doet ze net zo weer uit iemand tips heb wel een slaapzakje met wantjes eraan maar om haar de hele dag zo,n slaapzak aan te doen is ook niet wat .. en mutsjes wil ze echt niks van hebben
Nou heb zalf er gisteren 1 keerr op gesmeerd en het is alleen maar erger geworden huis weer gebelt dus weer afwachten
Ja die bedoel ik Klopt berf is schilferige, zit alleen op de hoofdhuid (als ik het goed heb) en als het niet weg gaat als ze ouder worden wordt het Seborroïsch eczeem genoemd (een variant die mijn zoon dus ook heeft)
Hmm lijkt mij dus een lichtelijke allergische reactie op de creme. Kylian is ook voor heel veel verzorgingsproducten allergisch. Hij is voor de meeste zonnebrandproducten allergisch en reageert heel allergisch op uierzalf Hier een foto van Kinley wanneer de exceem rustiger was. Kinley had het altijd heel erg om de oren heen, altijd heel rood, veel korsten en bloeden (van het krabben) Het was zelfs zo erg dat de buurman vroeg of ze een oorcorrectie had gehad (zag er gewoon uit als een verse operatie)
En dit is Kylian's reactie op een heel klein beetje uierzalf, liefdevol opgesmeert door oma omdat ze een droog plekje zag. zo zag zijn gezicht er ook uit toen ik hem begin van dat jaar even flink ik de zonnebrand had gezet toen we in een zonoverladen speeltuin waren.