MENSEN LET OP !!!!!!! EEN WAARSCHUWING

Discussie in 'Verzorging' gestart door anita22v, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hoi hoi allemaal

    ik weet dat het laat is maar moet mijn verhaal gewoon ff kwijt en kan er ook nog andere misschien mee helpen.

    lorenzo is vrijdag flink ziek geworden met een buik griep hij had hele erge diareé en moest af en toe over geven hij bleef wel goed eten en drinken , toch ben ik vanavond met spoed naar het ziekenhuis moeten gaan lorenzo is ook met spoed opgenomen met uitdroging hij is zelfst in kritieke toestand opgenomen want hijw as al in shock geraakt hij was suf en reageerde nergens meer op . smiddags had lorenzo nergens last van en was die nog fit voor een ziek kind tenminste . hij kreeg in het ziekenhuis meteen 2 liter vocht ingebracht en hij krijgt de komende dagen nog meer vocht via infuus . de dokter vertelde ons dat als we gewacht hadden tot morgenvroeg met naar de dokter gaan dan had lorenzo het niet overleefd . dus iedereen LET OP !!!!!!!! DIT IS EEN WAARSCHUWING . let op dat je kind niet uitdroogt ....... een paar kenmerken de huid blijft omhoog staan als je er in knijpt , de fontanel zakt in , de oogjes trekken naar binnen , mondje is droog , huilen zonder tranen en kijk of zijn luier wel na iedere voeding nat is . ik hoop dat ik hier een paar mensen mee kan waarschuwen want geloof mij als je je kindje zo ziet dat doet pijn hoor en helemaal als je te horen krijgt als je iets langer gewacht had dat die dood was gegaan...... hoe het af loopt met lorenzo ik weet het nog niet maar ik hou jullie op de hoogte .

    groetjes anita
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat is wel even schrikken dan zeg.
     
  3. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Hoe is het nu met Lorenzo?
     

Deel Deze Pagina