Minder symptomen na 12 weken?

Discussion in 'Gezondheid' started by Dania, Jul 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dania

Dania Actief lid

May 21, 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik merk dat ik wat minder vaak misselijk ben en ook wat minder moe ben. Verder heb ik nog wel gespannen,licht pijnlijke borsten. Er wordt gezegd dat je na de 12 week minder symptomen krijgt. Heeft iemand dit ervaren? Dat bijvoorbeeld echt alle symptomen weg waren maar toch alles goed was? Vind het een beetje eng...was zo gewend om doodmoe en misselijk te zijn. Is toch ook een beetje bizar om heel toevallig precies na 12 weken minder symptomen te hebben.

Graag ervaringen en reactie.....

2. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

Jul 10, 2008
    1,619
    1,332
    113
    Westland
    maak je niet ongerust! Het kan echt van de 1 op de andere dag!
    ik had het bij 13 weken. ineens waren alle klachten over!
    Geniet er dus maar van, dat je minder last hebt van je kwaaltjes!

Veel succes nog met je zwangerschap... enneh... gefeliciteerd naturlijk!

3. Dania

Dania Actief lid

May 21, 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    He, bedankt voor je vlotte reactie. Fijn om te horen dat dat geen kwaad kan. Ik ben blij dat ik met mijn vraagjes en onzekerheden hier terecht kan. Wat is dit toch een heerlijk forum :)

4. Felicia1986

Felicia1986 Actief lid

Jan 16, 2008
    135
    0
    0
    Den haag
    Bij mij was het ook zo maar dan na 15 weken opeens was alles weg.Ik was alleen maar blij :d

5. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik had het ook, ik had alleen last van extreme moeheid de eerste 12/13 weken, en was ineens over. Lekker :) Verder ook nergens last meer van gehad tot na ruim zes maanden. Dus ik zou zeggen: geniet ervan!

6. Niet meer actief

ik was echt doodmoe, maar dat wordt nu ook minder gelukkig. En geuren ben ik niet meer zo gevoelig voor. Ik heb een angelsound waarmee ik regelmatig naar het hartje luister. Dus het kindje zit er echt nog goed :)

7. mootjen

mootjen Bekend lid

Mar 10, 2008
    575
    0
    0
    o maak je geen zorgen! had ik ook, maar al bij 9 weken........ helemaal in de stress! ik was in eens niet meer misselijk. bleek niet nodig te zijn dat ik in de stress zat want het gaat nog steeds goed met beebje! wel ben ik nog wel wat lang moe geweest, nu nog steeds af en toe. wees blij dat je niet meer misselijk bent joh! en geniet er nou maar van....

8. Niet meer actief

Ik was voor de 12 weken ook moe moe moe en had ook erg pijnlijke borsten tot die tijd.. vanaf 12 weken is alles als sneeuw voor de zon verdwenen!

Ik moet zeggen dat het nu wel weer terug is :S

9. Danoek

Danoek Bekend lid

Nov 30, 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Die vermoeidheid die gaat nog wel, maar ik ben de misselijkheid wel zo zat. Elke morgen boven de wc/gootsteen en elke avond hondsberoerd.
    Ik hoop dan ook maar dat het met 12 weken afgelopen is :(

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Bij mij werd het na 10 weken al minder met de misselijkheid en vermoeidheid. Ik maakte me daar eerst ook een beetje zorgen om. Maar mijn lichaam heeft me weer gerustgesteld: gisteren heb ik ineens weer een uur lopen kotsen en ging ik bijna van mijn stokje van lamlendigheid. Ik ben weer helemaal opgelucht :)

11. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Klinkt hoopgevend dit ;)

Hoop met een week of 6 ook van de misselijkheid en moeheid af te zijn!

12. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Hier precies t zelfde bij precies dezelfde week.
    Alleen kreeg ik er ook nog n kleine bloeding achteraan. En dat nadat de vorige zwangerschap in een MK geeindigt was.
    Dus ik dacht al helemaal dat t afgelopen was...tot ik n echo kreeg en het eerste wat de gyn zei " ik zie n kloppent hartje" was ;)

13. Girl81

Girl81 Lid

Nov 28, 2007
    61
    0
    0
    Den Haag
    Hoi! Ik ben nu 19 weken zwanger en nog steeds erg veel last van misselijkheid....elke ochtend spugen....dus het is gewoon echt per persoon verschillend! Succes ermee!

14. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    Bij mij werd het langzaam minder na 14 weken, nu nog wel steeds misselijk maar niet meer 24uur per dag. Lus nog wel veel dingen niet, maar er zijn al meer dingen die me nu wel smaken gelukkig. Ook wat minder moe, al heb ik nog wel veel slaap nodig.

liefs miek

Share This Page