Misschien kunnen jullie me helpen.. Ik gebruik bijna alleen nog maar mijn iPad, Alleen voor excel gebruik ik mijn laptop nog. Weten jullie misschien een goed alternatief op de iPad? Ik houd mijn. Financiën bij in excel en zou dit graag op de iPad kunnen doen. Zie veel programma's staan (en wil ook best wat betalen) maar wil wel goeie keus maken. Iemand?
Ik gebruik in Android polaris en office suite pro. Heb nog niet echt met het exceldeel gewerkt, maar bestaande sheets toont hij goed.
Een iPad draait niet op android. Excel op de iPad bestaat niet. Je hebt wel verschillende Apps op je in en uitkomsten in de gaten te hoeden.
Idd numbers (iWork) is iets soortgelijks En office voor de iPad/iPhone kan trouwens ieder moment uitkomen (zijn ze druk mee bezig) Edit: alleen voor de iPhone dus (vorige maand uitgebracht). Voor de iPad niet Microsoft brengt voorlopig geen Office app voor de iPad uit | Tablets Magazine
Duh... Je hebt wel allerlei office-achtige apps voor ipad en android die hetzelfde kunnen als excel, vaak hebben die dezelfde namen in de appstore als in de playstore....