Ik heb zo'n onderduikgevoel dat ik bedonderd ben via Marktplaats. Eerder gaf ik aan dat wij door een financieel crisis gaan door de nasleep van onze verhuizing. Dus ik nam wat tips van het forum mee om kosten te besparen. Zo had ik een kledingpakket gekocht voor zoonlief.. het gaat "maar" om 26,95...maar toch! Het waren leuke kleertjes, echt vanalles, van truitjes broeken slaapzakje etc.. Goed mail contact, snel.. maar nu dus niets meer... Ik heb 3x een mail gestuurd, met de vraag voor een track and track code.. Maar ik hoor helemaal niets! Schoonmoeder zegt dat ik nog even geduld moet hebben, dat ze misschien aan het werk is.. Maar mensen checken tegenwoordig hun mail zelfs via de telefoon En waarom werd er eerder wel direct gereageerd, en nu niet meer.. Ik vertrouw het voor geen meter, het pakket had er allang kunnen zijn. Ik had betaald op 21 oktober... Zoonlief heeft niets meer om aan te trekken.. nu is het geld ook nog eens weg.. we kunnen het zo hard gebruiken.. :x
Jeetje wat vervelend dat is echt sneu.. Wat voor maat heeft je zoontje?? ik kan kijken of we nog wat kleertjes van onze oudste zoon hebben liggen die we anders naar 3e wereld landen zou sturen. Mag je van mij hebben. Hopelijk woon je in de buurt dat zou helemaal mooi wezen doe me maar PB als je kleertjes wilt hebben.. dan ga ik voor je kijken
Jemig zeg.. super kut.. Betje mosterd na de maaltijd.. maar ditnis dus de reden dat ik alles ophaal of laat ophalen.
Ah dat is niet leuk! Welke maat moet je hebben en waar woon je in de buurt? Anders kan ik eens kijken of ik wat heb liggen voor je.
Dat duurt inderdaad wel erg lang en vreemd dat er niet gereageerd word. Gewoon sneu dat mensen zo aan gepd moeten komen. Kan eeger wij zijn wel eens voor meer dan 100 euro opgelicht.
Houd er rekening mee dat zondag en maandag ertussen zitten. Dan wordt er doorgaans niet bezorgd. Ik zou eens afwachten tot morgen.
O jeetje... Dat is niet fijn. Idd de advertentie al eens gecheckt, of alles er nog opstaat? Volgens mij zou ik sowieso een melding maken aan mp (of dit zin heeft weet ik ook niet)... Wat voor maat heeft je zoontje?
Waar woont diegene? Als het hier in de buurt is ga ik het wel even ophalen voor je 😤 Zeer asociaal dat ze niets meer laten weten. Helaas zitten er rotte appels tussen.. Ik zou idd wel even tot morgen afwachten. Ik heb een paar weken geleden een winterjas voor ons ventje gekocht via mp. Op woensdag betaald en had het pakketje dinsdag binnen. Ze had het vrijdagavond op de post gedaan. Dus het kan nog wel..
zo wat een reacties! wat lief zeg! ik probeer een pdfje toe te voegen van de advertentie.. maar ben helaas niet zo'n compi nerd zijn maat is nu 80.. dus 80/86.. maar idd eerst nog maar even afwachten
Kan het plaatje er niet bij krijgen, dan maar de tekst gekopieerd.. De door u gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar. Wellicht kunnen onderstaande advertenties u verder helpen. Pakket jongens kleding maat 74 / 80 / 86 Pakket jongens kleding maat 74 / 80 / 86 Super groot en stoer pakket met merken als tommy hilfiger mexx frendz prenatal hema rebel woezel en pip noppies kijk voor meer Gereserveerd 20 okt. '15 angela Zevenhuizen, ZH
Je zou banknr ook nog even kunnen googlen of ze op een site staat vermeld. Zo niet zou ik me geen druk maken. Als je mails nog aankomen en advertentie bestaat nog ook niet
Heb je een link van de advertentie? Kan wel even een mail sturen met de vraag of ze hem nog heeft. Dan weet je genoeg
advertentie is verwijderd.. maar het ding wat mij dus dat onderbuik gevoel geeft, is dat persoon in kwestie eerst heel snel reageerde elke keer.. en nu niets nada noppes meer.. en ik heb gemaild over de afgelopen dagen... je kijkt toch een keer in je mail.. ??
Je hebt woensdag dus betaald, wellicht heeft ze dat donderdag gezien en vrijdag of zaterdag gepost, op maandag krijg je geen pakketje dus ik zou even rustig afwachten.
Ik kan niet helpen met marktplaats, maar ik heb wel wat unisex kleertjes in die maat waar mijn dochtertje net uitgegroeid is. Als je me je adres even stuurt in PB dan wil ik die wel opsturen.
ik had een jas verkocht via mp maar ook niet zo netjes pas 2 weken erna verstuurd elke x vergat ik het en schaamde om te mailen uteindelijk mailde ze om te vragen od ze was opgelicht ben toen meteen nr winkel gegaan en heb gemaild zou nog even afwacten ben x voor 250 euro opgelicht onderstel kinderwagen bugaboo aantal jaar terug sindsdien haal ik alles op
Even een reactie op je mail lijkt me een kleine moeite. Dus nee ik vind niet dat het aan jou ligt, maar zou dus nog wel even een paar dagen afwachten.