Onze dochter maakt het liefst heel de dag foto's. Ze is in november jarig en ik zag zo'n Camera voorbij komen. Zou graag wat ervaringen horen. Print hij alle foto's of kan je kiezen? Passen alleen foto's van fujifilm (dacht ik) erin of is er ook een B merk? Bedankt
Ik heb een, is heel leuk als hebbedingetje maar als ze foto's met een beetje kwaliteit wil maken kan je haar beter een kleine digitale camera geven. De foto's zijn vaak out of focus en de filmpjes ook nog hartstikke duur!
Hij drukt inderdaad alles af. De foto's zijn ook vrij prijzig. Voor een kind zou ik ook eerder een digitale camera kopen. Bijv. Een van vtech een kidizoom, kan ze de foto's ook nog bewerken en korte filmpjes maken. Of een nikon coolpix w100, die kunnen tegen een stootje en ook onderwater foto's maken.
Ik vind het echt een camera voor erbij, echt een gadget zeg maar voor de leuk een keer, niet om standaard foto's mee te maken. Wij gebruiken hem in de vakantie of met een verjaardag, superleuk. Zou voor je dochter een digitaal fototoestel kopen.
Dit. Ik heb er zelf eentje gekocht om af en toe een foto van de baby te maken. Het is meer de sfeer en het feit dat je gelijk een foto krijgt.. voor een euro ofzo per foto. Ze kan beter een kinder-digitale camera halen. En dan misschien eens per zoveel weken afdrukken bij de hema ofzo