Wie kijkt? Ik moet zeggen dat ik nu meer begrip voor haar heb nu ik weet dat Ruud ook meer buiten de deur sliep ipv binnen de deur Wist wel dat hij ook weleens vreemd was gegaan, maar zovaak en zelfs voor haar neus Maar dan nog vind ik het dom van haar om met Badr te gaan Ga dan weg bij Ruud en kies een fatsoenlijke vent voor jezelf en je kids ipv hij met z'n losse handjes
Ik heb dus geen begrip voor haar. Klagen klagen en klagen dat Ruud altijd vreemd ging. Maar sorry hoor; maar waarom is ze dan bij hem gebleven? Dan had ze bij hem weg moeten gaan. Dus omdat hij dat deed mocht zij dat ook? (Of begreep ik het verkeerd dat ze al een tijdje met die Badr omging terwijl ze nog bij Ruud was?) Vind vreemdgaan echt not done, onder geen enkele omstandigheid.
Daar heb je idd gelijk in Maar ik vond Ruud een beetje afgeschilderd worden als "zielepiet" terwijl hij zelf jarenlang met andere vrouwen rollebolde in hun huis, dus ze eigelijk beide net zo erg zijn (geweest) Ik vind ze na dit interview iig beide schuldig aan het falen van hun huwelijk en niet alleen Estelle wat ik eerst wel dacht voor ik die vreemdgaan verhalen over Ruud hoorde
Dat is haar verhaal ja. Zij zal ook wel lekker in haar eigen voordeel lullen. Mvr. voelt zich momenteel waarschijnlijk goed vern**kt. Ruud speelt het gewoon slim. Die houdt zich gedeisd, haalt geen gekke fratsen uit. Zij zet zich momenteel flink te kijk. Zij wil met zo'n figuur als Badr gaan ( wat al jaaaaaren bekend is dat hij losse handjes heeft ). Aandachtgeil mokkel, jekkieblegh.
Ik blijf haar dom vinden.... Als ik mijn vent zou vinden in mijn eigen huis met een ander wijf dan rot 'ie maar meteen op. Ik ga echt niet nog 2 jaar tegen zo'n vreemdgaand smoelwerk kijken hoor... Ze ging pas weg nadat ze zelf een nieuw vriendje had. Kan ze soms niet alleen zijn ofzo? Triest mens blijft het... En die Gullit is ook gewoon een loser.
Goh wat is iedereen lekker veroordelend. Ik snap best dat je niet zomaar gaat scheiden, zeker als je nog twee kinderen hebt. Dan wil je alleen al voor je kinderen dat het huwelijk slaagt. Ze legt ook uit dat ze zelf van gescheiden ouders komt en dat niet voor haar kinderen wilt en daarom alles zo lang heeft gepikt. Hoe ze het heeft aangepakt is niet netjes en ik keur vreemdgaan zeker niet goed, maar ik kan het wel begrijpen. Over haar nieuwe relatie. Verliefdheid overkomt je, dat plan je niet. Het is niet raar dat je verliefd word op iemand anders als je al jaren ongelukkig bent in je huwelijk. Moet je dan maar je gevoelens uitschakelen totdat je huwelijk officieel afgelopen is? Het had wel het netst geweest om het zo te doen maar niet realistisch. En Tsja, haar partnerkeuze, vind ik zelf ook niet geweldig. Maar achter die dingen was ze pas gekomen toen ze al een relatie hadden, als ik het goed begrepen heb. Bovendien als iemand schoon schip wilt maken en een beter leven wilt krijgen, waarom verdiend iemand die kans dan niet? Sommige van jullie vind ik wel erg hard en oordelen zo makkelijk.
Jeetje wat een veroordelingen weer! Ik ken hun niet persoonlijk dus kan daar verder niks over zeggen....alleen kan ik wel begrijpen dat je soms wel eens dingen doet waarva je achteraf heel erg veel spijt hebt. Maar hoe kunnen wij nu oordelen over mensen die we helemaal nietkennen?
Ik volg het verhaal niet en heb het interview dus ook niet gelezen, maar ik begrijp niet waarom ze het niet gewoon prive houden. Wees gewoon volwassen, denk aan je kinderen en laat iedereen maar roddelen. Mensen hebben toch hun vooroordeel klaar.
Dit hele drama is compleet aan me voorbij gegaan. Ik weet niet eens wie Badr Hari is, maar ik zie zijn naam wel te vaak voorbij komen.
Ik vind haar een beetje dom. Ik zou weggaan bij die Ruud en lekker mn eigen leven opbouw met de kids. En niet vallen voor de eerste de beste die op mn pad komt maar dat ben ik . Vind het wel makkelijk om op dr huwelijk met Ruudje te gaan schijten. Ik bedoel die gast had al een aantal kids met verschillende vrouwen. Dan weet je toch wel wat voor vlees je in de kuip hebt. Ze moet het maar mooi uitzoeken met dr loverboy, zou iig niet in haar schoenen willen staan!
Wat mij moeilijk lijkt als ik vanuit mezelf kijk, ik zou er moeite mee hebben dat de media verhalen verzint die helemaal niet waar zijn. Ik zou dan ook heel erg de behoefte hebben om voor mezelf op te komen. Zoals er hier ook meiden zij die er blijkbaar van overtuigd zij dat ze een golddigger is lijkt me heel erg als mensen van alles menen te weten over je en dat het totaal niet waar is. Zeker als bn-er is dat nu eenmaal zo da je hiermee te maken krijgt....snap ik maar soms lijkt het me heel erg moeilijk. En dan snap ik wel da je een intervieuw geeft
Ik had dat interview niet gegeven. Ruud is zo verstandig geweest om te zeggen dat ie omwille van de kids er niet eens op reageerd. Snap wel dat je de neiging hebt om dat te doen maar vaak maak je het alleen maar erger! En zie wat er gebeurd, wat ze ook doet ze kan het niet meer goed doen bij niemand niet. Ze maakt het alleen maar erger. Wie kan het schelen dat ze bedonderd werd? Haar vriendje heeft meerdere mensen het ziekenhuis in getimmerd. Ze had ook medelijden met DAT slachtoffer, slechter kan je het niet afsluiten. Als ik haar was, had ik mn vriend naar de bloemist gesleept om een dikke bos bloemen te kopen voor DAT slachtoffer. Dan had je ballen gehad maar nee gewoon wegvluchten uit de arena en op vakantie gaan naar je vaderland in de hoop dat je er mee wegkomt. Sneu volk.....
Ik heb het interview niet gezien maar wat een domme geit is dit zeg. Ruud Gullit had al affaires toen hij trainer was bij Chelsea, dat wist ze ook wel. Dus pas toen ze een andere vent tegen kwam werd het vreemdgaan van manlief een probleem? En dan een vent met losse handjes waarvoor je glashard gaat zitten liegen bij de politie. "Maar ik stond niet onder ede hoor" Jemig, wat een doos. En dan je kinderen blootstellenaan zo'n kerel met losse handjes. Je mag wel verliefd worden, maar gezond verstand gebruiken kun je altijd. Tenzij je geen verstand hebt