Papa van Estelle was er niet zo blij mee... Vader Estelle Cruijff noemt interview wanvertoning | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Alles draait om geld.......ze heeft nog nooit een dag in haar leven hoeven werken dus dan is het makkelijker om te wachten tot de volgende miljonair voorbij komt.. Iedereen heeft er een mening over, en hoewel ik niet zo snel een mening over iemand heb, deel ik de mening ook dat ze ontiegelijk fout bezig is. Ze zet zichzelf toch overduidelijk te koop? Hangt de vuile was buiten naar iedereen die het maar horen wil, dus dan vraag je om meningen. Op het forum van viva.nl staan echt een heleboel meningen, en ik vind het niet zo gek hoor..die Estelle is overduidelijk compleet in de war, en liegt alles bij elkaar. Als je alleen al ziet hoelang ze erover doet om de juiste woorden te vinden, neee echt een acteertalentje! Hoe dom kun je zijn om de komende jaren (want dat ie moet zitten is wel zeker) op een vent te wachten met zeer losse handjes, die je amper kent en ook nog voor hem gaat zitten liegen bij de politie? Als ik zou zien dat mn nieuwe liefde iemand half dood sloeg, was ik héél snel rechtsomkeerd gegaan! Zo'n gek wil je toch niet bij je kinderen?? maakt liefde dan echt compleet blind?? Nee, ik vind het een dom labiel persoon die Estelle. Respect juist voor Ruud dat ie wijselijk zijn mond houdt.
Ik vind haar eerder een beetje dommig dan dat ik het idee heb dat ze Badr om z'n geld aan de haak heeft geslagen hoor. Zelf heeft ze ook zat geld en is gewoon echt verliefd. Dat haar vader zo'n uitspraak doet vind ik erg laag. De verstandshouding tussen die 2 mag dan misschien niet zo goed zijn, maar het blijft wel je dochter. Ik vind het niet kunnen om zoiets via de media naar buiten te brengen. Achja ieder z'n ding toch. Wat ze doet moet ze vooral zelf weten. En hoe haar relatie met Badr verder verloopt zullen we vanzelf wel weer zien of horen haha. Ik hoop voor hun gewoon goed. Ik heb er nog niemand van jullie over gehoord maar weetje wat ik nou zo apart vond aan dat intervieuw. Dat ze zo overdreven rustig praatte. Ik vond het best irritant om naar te luisteren en vroeg me op een gegeven moment af of ze een kalmeringstabletje had genomen ofzo