Exen contact met elkaar

Discussie in 'De lounge' gestart door Lindy92, 14 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    975
    1.256
    93
    Vrouw
    Ik zou er ook niet blij van worden als mijn naam door andere door het slijk wordt gehaald op het internet. Valt ook onder smaad en laster. Zou eerst proberen via een melding bij FB. Heb je indertijd ook melding of aangefietst gedaan bij de politie van de stalking? Zo ja dan nu weer melding maken.

2. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Jeetje, wat sneu! Sukkeltjes zeg. Zou het ook niet tof vinden uiteraard. Maar denk dat ik het ook naast me neer zou leggen, ze willen duidelijk een reactie. Wees jij maar lekker gelukkig en laat je rust niet verstoren door zulke weggooiers. maar als je wilt wil ik best even op de meldknop drukken op FB.

3. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Inderdaad, zij hopen natuurlijk dat je dit leest en je erover opwint en reactie van jou kant zou helemaal leuk zijn. Ik denk dat je hun het meest dwars ligt als je helemaal niet reageert en je vooral heel gelukkig bent. Zit je zelf ook op Facebook?

Beausecret vindt dit leuk.
  4. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Dit denk ik ook. Waarom doen ze het anders? Heel gek zo openbaar. Ik zit zelf helemaal niet op Facebook, misschien zelf ook verwijderen? Hoe staat je man erin?

5. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

5 okt 2020
    642
    323
    63
    Heb zelf wel fb, maar account word al heel lang niet meer echt gebruikt.

Mijn man is er wel nuchter in. Die heeft zoiets van laat ze maar lekker kletsen en als hij ze een keer tegen komt dan wil ie het wel even van man tot man bespreken

Asil vindt dit leuk.
  6. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.716
    113
    Vrouw
    Lijkt wel alsof je het over mijn ex hebt.

Snap heel goed dat je dit niet tof vind. Denk alleen dat je er vrij weinig mee kunt. Contact opnemen met Fb is sws al lastig. Negeren is het beste, hoe lastig ook. Zeker als het een narcist is hoopt ie juìst dat je gaat reageren.

Bah wat kinderachtig van hun.

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    Daar los je ook niets mee op.
    Gewoon negeren, ze vinden vanzelf wel een andere hobby.

8. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Je zou deze weer nieuw leven in kunnen blazen en regelmatig jullie zeer gelukkige gezinsfoto’s kunnen plaatsen

Deel Deze Pagina