exen

Discussion in 'De lounge' started by Sun01, Oct 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Hebben jullie nog veel contact met jullie exen of jeugdliefdes?

En komen ze wel eens tegen? En hoe hebben ze het nu voor elkaar? Getrouwd en kindjes of juist totaal eem andere kant op gegaan?

Ik kwam mijn allereerste vriendje tegen in de stad. Hij was op bezoek bij zijn moeder en liep achter de kinderwagen met zijn inmiddels 2e dochter! Zo leuk om te zien hoe we volwassen zijn geworden!

2. Jebb

Jebb Niet meer actief

Mijn jeugdvriendje is inmiddels vader en getrouwd. Spreek hem heel af en toe via fb en zie en spreek zn moeder geregeld. De jongen waar ik 4 jaar mee samen was is stil blijven staan in de tijd geloof ik. Enige wat hij heeft van het huisje-boompje-beestje is een kat. Geen contact mee en geeeee behoefte. Ben eindelijk van zn mailtjes af.

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    546
    113
    ik heb m'n ex op facebook. Maar hij is niet heel actief volgens mij. Heel soms like ik wat bij hem. Heb hem nog een keer gesproken via Hyves toen en hij was toen na een relatie weer alleen. Voor zover ik nu weet is dat nog altijd zo. Het was een hele lieve goeie jongen maar soms erg bezitterig waardoor het denk lastig is om bij hem te blijven hihi. Zo was het bij mij toen ook.

4. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Ik zag laatst op fb dat mijn ex geregistreerd partnerschap heeft gedaan met zijn vriendin. Verder (nog) geen kinderen en geen idee hoe het verder met hem gaat.

5. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    1,384
    0
    0
    Ik kwam mijn grote jeugdliefde vorig jaar tegen bij het stappen, maar ik herkende hem eerst niet.
    Ik stond met een paar vriendinnen toen hij ineens heel dicht naast me kwam staan en met z'n halfvolle biertje wilde proosten tegen mijn glas. Ik dacht eerst: 'Waarom wil die knakker mij nou een half biertje aanbieden?' Dus waarschijnlijk heb ik hem met m'n 'allercharmantste' niet begrijpende blik aangekeken, tot ik in de gaten had wie het was en daar een beetje van schrok. Volgens mijn vriendin was dit wel een heel grappig gezicht..
    Hij is verder niet getrouwd of heeft geen kids. Dus waar zijn praatje vooral ging over z'n werk en reizen, ging dat van mij over m'n zoontje (dochtertje was er nog niet) en man en werk.

Verder heb ik hem en een andere ex wel op Facebook, maar buiten dat elkaar af en toe een like wordt gegeven, geen contact.

6. Luja

Luja Niet meer actief

Ex1 nooit meer gezien. Maar ik hoorde onlangs dat hij binnenkort vader wordt en samenwoont. Dus dat is leuk voor hem.

Ex2 en ik besloten vrienden te worden toen we nog niet toe waren aan een relatie door een te losbandig leven. Maar ben altijd van hem blijven houden. En nu, 10 jaar later, zijn we samen :) zo blij dat we destijds niks gepusht hebben waardoor we nu deze kans hebben.

Ex3, vader van mijn kinderen gedraagt zich momenteel als een l*l. Al het contact gaat via de mediator want hij wil en doet niks. Ook niet voor zijn kindjes.

7. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Nee normaal nooit. Vorig jaar veel contact met hem gehad ivm nieuwe aanschaf van onze auto. Hij heeft zijn eigen auto garage bedrijf 😉 normaal komen we elkaar nooit tegen en spreken we elkaar niet. Ik weet dat hij net samen woont en een kat heeft

8. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Mijn jeugd ex heb ik nog heel goed contact mee, heeft inmiddels ook 2 kinderen.

Mijn ex man is nog steeds 1 van mijn beste vrienden, en spreek ik ook bijna dagelijks, hebben ook 2 zoontjes samen

9. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Een jeugdliefde spreek ik nog wel eens. Is getrouwd en heeft kindje. Kom hem wel eens tegen. Andere ex heb ik op Facebook dus volg ik zo. Die is vrijgezel. En m'n laatste ex hoop ik nooit meer te zien en dat is ook nog zelden gebeurd. En dan kijk ik de andere kant op. Geen idee hoe het met hem gaat

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nope, geen contact mee. Je wordt niet zomaar mijn ex; wanneer je mijn ex wordt, heb je het zwaar verbruid. Dan heb ik geen motivatie meer om nog een enige vorm van contact te onderhouden. Het liefst heb ik dan gewoon dat je verhuisd en op minimaal 500 kilometer afstand gaat zitten. Maar gelukkig kom ik zelden een ex van mij tegen. Er woont er eentje op vijf minuten afstand (hij was hier naartoe verhuisd); maar die zie ik praktisch nooit.

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb 2 exen in mijn vriendenlijst op Facebook. Een die is stil blijven staan in de tijd, woont nog steeds thuis, geen vriendin maar wel 2 honden..;) de andere ex die heeft 5 jaar geleden een kindje gekregen maar is alweer 4 jaar niet meer samen met de moeder.. Hij heeft ook geen relatie op het moment en werkt veel in het buitenland. Als hij thuis is dan is hij altijd met zijn dochtertje :p van mijn andere exen heb ik geen idee

12. Niicci

Niicci Fanatiek lid

Apr 1, 2013
    2,700
    49
    48
    Nederland
    Ex1, nog wel eens gesproken, geen problemen mee. Heeft ondertussen een eigen bedrijf gestart, geen vaste relatie oid.

Ex2 is nu narig, hij had mij een half jaar geleden laten weten dat hij mij terug wil na 7 jaar en stuurde steeds fb berichtjes, mijn nr van marktplaats gepakt en steeds appen. Ik wil niks van hem dus geblokkeerd nadat ik een aantal verzoekjes had gedaan om mij met rust te laten gezien ik blij was van hem af te zijn (drugs ging voor eten/drinken en rekeningen, was aggeressief naar oa. mij en veel liegen). Komt geen steek verder, blijft hangen waar hij 7,5 jaar geleden ook hing..

13. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Ohh nee, jakkes. Teveel gebeurd.

14. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

Aug 30, 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik alleen kijk naar de serieuze relaties van zeker een paar jaar:
    Dan zijn er twee getrouwd en kinderen, eentje spreek ik nooit en die ander hoor ik via via nog wel eens wat van
    Andere ex gaat samenwonen met zijn vriendin vertelde hij van de week, leuk voor hem! :D

15. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

May 29, 2013
    1,563
    46
    48
    Ex 1, heeft een relatie al jaren geen kids. Druk bezig met z'n baan.
    Ex2 heeft laatst z'n vriendin die hij kreeg toen wij uit elkaar gingen ten huwelijk gevraagd. Zie t allemaal via fb voorbij komen.
    Spreek ze verder niet en ook geen behoefte aan.

16. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Tot ik mijn huidige partner kreeg had ik met aantal van mijn exen nog contact, in die mate dat we regelmatig afspraken, op elkaars verjaardagen kwamen etc.. helaas had mijn partner daar grote problemen mee onder mom van ( ex = ex dus opzouten )

nu alleen nog contact met ex met wie ik getrouwd ben geweest en kinderen heb.. ook dat is tegenwoordig enorm beperkt doordat huidige partner er niet mee weet om te gaan.

ex is nog steeds single, wel meerdere relaties geprobeerd maar op niets uitgelopen .

17. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Geen contact met mijn exen en ook geen behoefte aan. Ik weet dus ook eigenlijk niet hoe het ze is vergaan, behalve dat ik over 1 ex via-via een tijd geleden hoorde dat hij in de gevangenis zit in het buitenland wegens drugssmokkel :$

18. LA85

LA85 Fanatiek lid

Apr 25, 2013
    2,018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mmm.. ex1 is overleden.. ex2 is de vader van mijn zoontje en die leeft nog steeds in zijn eigen wereld waar hij denkt koning te zijn. Ben ook totaal niet geïnteresseerd in wat ie wel of niet doet.

19. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

Jan 13, 2012
    1,194
    0
    0
    Ex hoor ik wel eens via via (zelfde vrienden) woont nog steeds samen met de vrouw waar hij toen mee vreemdging. Verder geen behoefte aan contact.

20. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Ik heb geen contact meer met exen. Het zijn exen, geen vrienden. (Zou mijn huidige partner dus ook niet leuk vinden.)
    Maar alle exen zijn getrouwd (geweest) en hebben kinderen (dat weet ik omdat ze allemaal wel eens contact hebben gezocht. Waarom kunnen mannen geen afscheid nemen?) en eentje is kinderloos overleden.

Share This Page