exen

Discussie in 'De lounge' gestart door Sun01, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Mijn exen waren verkerinkjes die 3 maanden duurden. Ik kreeg een relatie met mijn vriend toen ik 16 was. Ben ze eigenlijk nooit meer tegen gekomen, omdat ik op mijn 17e op kamers ging en nooit meer terug in die regio heb gewoond.

Ben wel heel benieuwd hoe het met ze gaat, dus ik ga ze maar eens facebooken :)

2. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen contact met mijn ex man, hij is de vader van mijn oudste en we kunnen verder goed met elkaar overweg.
    Andere exen waren vriendjes op de middelbare school, weleens opgezocht op facebook, maar verder geen contact mee.

3. yoshi

yoshi Actief lid

12 aug 2015
    362
    45
    28
    Ex woont sinds kort bij mij om de hoek. Woont samen en heeft een zoontje die een maand jonger is dan die van mij. Zullen wel bij elkaar in de klas komen.
    We zeggen elkaar gedag maar verder eigenlijk niks.

4. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Ex1 nog altijd vrijgezel. Autistisch en moet volgens zijn ideeën, lastig mee om te gaan. Maar die vind de geschikte vriendin nog wel. Goede vriend van de vriend van beste vriendin, dus soms komt er iets op fb voorbij als ze een vrienduitje hadden.

Ex2. Negeer ik keihard als ik die tegen kom. Heeft ook een stoornis waardoor ie verslavingsgevoelig is. Drugs, vreemdgaan, liegen, handelen. Hoorde viavia wel eens iets. Uit huis gezet, hele dag door jointjes. Inmiddels wel weer thuis, experimenteert er flink op los met beide geslachten, liegt nog altijd alles bij elkaar. Kado van 80 euro, lijkt ie speciaal voor je gekocht te hebben. Blijkt dat ie dat 4 jaar terug zelf als kado kreeg van zn overleden oma. Zoeits..... ben blij dat ik die niet meer hoef te spreken.

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb nog regelmatig contact met exen, maar mijn eerste vriendje houdt echt een speciaal plekje in mijn hart. We spreken elkaar vaak via what's app en facebook, al is dat nu hij een vriendin heeft minder geworden. (Snap ik ook wel). Eerst zaten we hele avonden/nachten te appen en nu nog zo een paar tussendoor.

6. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

ik heb 4 exen. Zie ze allemaal niet meer, gelukkig.
    Ik weet dat 1 al een aantal jaren een nieuwe vriendin heeft, heel fijn voor hem en dat gun ik hem ook.
    Een andere ex was getrouwd plus kind en inmiddels gescheiden met alle ellende die erbij kwam.
    Mijn laatste ex neemt mij alles kwalijk wat er maar mogelijk is, volgens mij zelfs zijn geboorte. Triest geval.
    mijn eerste ex zou ik echt niet weten, nooit meer gezien of gesproken.

Voor de rest boeit het me niet. Ik boei hen ook niet.

7. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Mijn eerste ex woont op zichzelf en heeft geld problemen etc. Spreek hem wel eens. Blij dat ik nooit met hem verder ben gegaan.
    Ex nummer 2 (en ook 4) wordt dit jaar 31 en woont nog steeds bij zijn ouders. Heeft wel een eigen eetcafe. Spreek hem nooit.
    Ex 3, vader van mijn dochter, zit diep in de schulden en werkt vooral heel veel en van drinken houdt hij geloof ik ook wel. Spreek hem zo minimaal mogelijk en dan alleen over hoe laat dochter komt.

8. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eerste ex is eerste liefde toen we beide 14 waren.. 3 jaar relatie gehad.. Daarna elkaar 5 jaar niet gezien of gesproken. ( heeeeeel soms op msn toen )

Daarna 2 a 3 vriendjes gehad.. zelfs nog samen gewoond.. totdat ik eerste jeugd geliefde weer tegen kwam. Klikte meteen weer, heb mijn spullen gepakt en bij hem gaan wonen ( relatie zat al niet echt goed ). Nu samen gelukkig getrouwd en een prachtige dochter. Nooit spijt gehad van mijn beslissing.

9. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Neeeeee! Hoop hem ook nooit meer tegen te komen. Destijds speciaal verhuisd uit angst en gedoe. Altijd bang geweest om hem op m'n werk tegen te komen. Gelukkig nooit meer gezien.

10. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ex ;) was 15 toen ik mijn man leerde kennen. Mijn man had in het begin last van een jaloerse ex. Daar had ik wel moeite mee. Haar boulimia was zijn schuld etc mailde ze m allemaal. Heeft wel een half jaar geduurd voordat ze het los kon laten (na een relatie van 2 maanden..) Gelukkig is ze nu ook gelukkig in een relatie en heeft ook een kindje. We zien haar regelmatig en dat gaat nu prima.

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Nee, ik heb geen contact met "exen". Heb 2 langere relaties gehad. 1 woont samen met zijn vriendin, de andere is een catlady, ahum catman :).
    En een paar relaties die hooguit 3 a 4 maanden hebben geduurd, dat kan ik niet echt een ex noemen, haha.

12. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Met 2 exen heb ik veel contact. Zeker 2 wekelijks. Appen dan over van alles.

Ex 1 heeft een kindje voor mij
    Ex 2 heeft net een kindje gehad

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik heb geen ex

mijn groep 3 " vriendje" heeft op 14 jarige eefdtijd zelfmoord gepleegd

Mijn kalverliefde dat we beide 11 jaar waren is gelukkig getrouwd en zit in de waterpolobranche ( heel grappig hij was altijd spillepoot kon alkes eten maar zijn leeftijd heeft hem ingehaald) herkende hem ineersre instantie ook niet ( via fb)

En mijn oude buurjongen waar ik oooi stapel smoirverliefd op was als 17 jarige maar mij zo niet zag heb ik op fb en sturen elkaar 3 x p.j ofzo een pb met hoe het gaat moet zeggen dit is pas sinds hij bij zijn ex weg s, die blijkt altijd nog bang geweest te zijn dat ik hem van haar afpikte ofzo aangezien hij toen voor haar koos ipv mij. Hij mocht ook geen contact met mij van haar...

14. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Nee. Al mijn exen wonen in Nederland dus die zie ik niet meer. Ik heb ze ook niet op Facebook.

15. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Geen contact meer mee maar ex 1 zie ik nog wel eens en zeggen dan ook altijd vriendelijk hallo tegen elkaar,
    Hij heeft een vriendin en een eigen huis

Ex twee zie en spreek ik nooit maar zijn zus nog weleens, hij heeft al 8 jaar dezelfde vriendin, een eigen huis en een hond

16. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

de ex waar ik mn zoontje mee heb zie ik vrijwel elke week. Dat contact gaat goed maar is wel moeilijk soms.

De andere 3 zie of spreek ik nooit meer. Heb daar ook echt geen behoefte aan om eerlijk te zijn.

Mn eerste vriendje spreek ik nog wel een mensen die hem ook kennen maar die is nu 34 en heeft nog niks. geen vriendin en geen kinderen. Terwijl hij dat wel heel graag wilde destijds.

Die andere twee hoor of zie ik nooit meer wat van. Van een weet ik dat hij geen kinderen heeft maar wel een goede baan en een vriendin. Die ander weet ik niet eens of die nog leeft :p

17. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Nope met geen van mijn exen ooit nog contact gehad. Geen behoefte aan ook!

18. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Ex 1: Geen contakt mee maar weet dat hij samenwoont met zijn vogel

Ex 2: Geen contakt mee, zie ze wel eens bij familie en weet dat hij gelukkig getrouwd is en twee kids heeft

Ex 3: Wel contakt mee is getrouwd met mijn vriendin die tevens een ex is van mijn man haha

Ex 4: Geen contakt, en na horen wert ik dat hij aan de drugs zit

Ex 5: Wel contakt mee, zie hem elke schooldag op zijn kindjes wachten op het plein enspreken elkaar geregeld. Ook getrouwd en heeft 7 kids.

19. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ik heb hiervoor 2 lange, noemenswaardige relaties gehad.
    Met de 1e heb ik helemaal geen contact meer, maar zijn neefje spreek ik wel af en toe via Facebook. Hij heeft echter ook bijna geen contact meer met zijn neef. Ik weet van ex 1 wel dat hij een kind heeft (arme wereld, we gaan eraan! hihi). Ik heb verder geen goed woord voor hem over, dus ook geen behoefte aan contact.

Ex 2 heb ik op Facebook, maar daar doet hij weinig mee. Hij is inmiddels getrouwd met een hele leuke vrouw (heb haar ontmoet) en ze passen perfect bij elkaar. Soms kom je mensen tegen die voor elkaar gemaakt lijken te zijn en dat is bij hun zo. Ze hebben geen kinderen. In tegenstelling tot mijn 1e ex gun ik hem het allerbeste. Het is een schat van een man, maar we waren gewoon te verschillend, dus een relatie werkte niet. Ik hoop voor hem dat die kinderen ook komen, want ik weet dat hij graag vader wil zijn.

Wat een verschil he?
    Jeugdliefdes weet ik verder niet van hoe het nu is.

20. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Mijn eerste vriendje (van mijn 13e tot 16e) is nu getrouwd en heeft een baby van een paar maanden oud. Ik spreek hem nooit meer , is verhuist naar de andere kant van Nederland. Zijn morder spreek ik eigenlijk ook nooit meer , maar heb ik nog wel op Facebook. En bij haar zie ik nog wel eens wat. Hij heeft geen Facebook. Was echt mijn eerste vriendje en absoluut geen nare gevoelens ofzo. Ik was gewoon nog heel jong en wilden vrij zijn hihi. Hij was iets ouder als mij en was er echt stuk van. Ik gun hem het allerbeste!!

Mijn tweede vriend , waar ik ook even mij heb samen gewoond zie ik soms nog. Naja ik kom hem wel eens tegen. Type jongen die is blijven hangen , 30 geworden geen vrouw , geen kinderen en elk weekend dronken en onder invloed. Hij woont tijdelijk bij zijn oudes , heeft het huis naast hun gekocht namelijk en is een bouwval. Er is veel tussen ons gebeurd , dingen die ik liever vergeet. En ik heb geen goed woord voor hem over. Ik zeg hem gedag meer omdat hij mij niet meer aan durft te kijken haha. Ik ben een "sterke vrouw" geworden en niet meer de tiener die vol van verdriet zat en hem achterna liep. Ik heb hem trouwens verlaten omdat ik verliefd op een ander werd. Nooit wat geworden ook niks mee gedaan maar was voor mij een eye opener. Allerbeste stap in mijn leven.

Allebei mijn exen hadden wel echt super familie , nooit rare schoonfamilie gehad wat je hier wel eens leest etc.

En eigenlijk heel snel leerde ik mijn huidige vriend kennen en dat ging heel snel.

Deel Deze Pagina