Hahaha, van mij mogen ze ook lekker weg blijven hoor, niet voor niets m'n ex en ze zitten op meer dan 200 kilometer afstand. Prima zo.
Bij mij betekend ex ook echt een ex.. tenzij je kinderen samen hebt natuurlijk. Ik heb enkel een ex-vriendje gehad toen ik nog jong was.. niet serieus dus.. ik heb ook totaal geen behoefte aan contact en ben blij dat ik aan de andere kant van Nederland woon haha!
Ik heb met mijn exvriendjes/ jeugdliefdes nog wel contact. Komend weekend ga ik een weekend weg met onze vriendengroep waarin 3 ex vriendjes uit mijn tienertijd. Dit zijn op 1 na geen langdurige of intensieve relaties geweest. Maar ook met die ene ex heb ik nog steeds contact. We hadden en hebben dezelde vriendengroep en zien elkaar dus geregeld. Binnen onze vriendengroep heeft niemand ooit keuzes gemaakt voor mensen die uit elkaar gingen en het resultaat is dat er diverse partners bij zijn gekomen maar degene die uit elkaar zijn gegaan elkaar dus nog geregeld tegenkomen. Hoewel dit soms in t begin best even lastig was/ is blijft t toch gezellig zo. Een stel is afgelopen jaar uit elkaar gegaan na ruim 13 jaar huwelijk maar beiden gaan komend weekend met hun kinderen mee en we hebben dan gewoon een gezellig weekend.
Ex1 heeft mij laatst toegevoegd op fb. Of althans een vriendschapsverzoek. Eerlijk gezegd wist ik niet wat ik ermee moest. Want einde was ook niet zo super. Samen mee geweest van 15-18 Ex2 nooit meer. Ex3 ook niet Ex4 ( 8 jaar getrouwd) al helemaal niet!!!
Ik kwam hem laatst toevallig tegen toen ik met mijn man weer een keer was wezen stappen. Hij is nog steeds vrijgezel en staat redelijk stil zo ver ik heb begrepen, volgens mij woont hij nu wel op zichzelf. Heb he, verder op fb en als we elkaar zien zeggen we elkaar gedag en maken we een praatje, niks bijzonders verder. Zelfde met scharrels, leuk als ik ze tegen kom, ik zeg gedag en daar blijft het verder wel blij.
Mijn ex een jaar of 3 geleden tegengekomen met Koninginnedag. Was toch wel een beetje ongemakkelijk. Ik ben nog goed bevriend met zijn zus dus ik weet dat hij niks van zijn leven gemaakt heeft (toen ik het uitmaakte ging het al bergafwaarts. Ook de reden dat ik bij hem weg ben gegaan). Hij is zwaar aan de drugs, geen relatie en woont in een oud, klein appartementje. Héél zonde, want was een slimme jongen. Ben zóóó blij dat ik toen heb besloten bij hem weg te gaan. Ik gun hem het allerbeste, maar niet mij
Ik zie mijn jeugdliefde heel vaak. heb met hem een relatie gehad van mijn 13 tot mijn 15 e. Hij komt vaak op feestjes van mijn zusjes, is beste vrienden met mijn oom ( zelfde leeftijd als ons) e ja we maken een praatje, hebben veel lol samen. Mijn man ziet vind het ook echt niet erg. Een relatie zou het nooit worden tussen ex en mijn haha. Das verleden tijd. We zijn gewoon vrienden. Hij heeft wat mislukte relaties achter de rug. Nu heeft hij een hele toffe meid getroffen. Gun hem dit geluk met heel mijn hart
Verschillende exen. Eentje zie ik nooit meer, maar ik hoor over hem via een wederzijdse vriend. Heeft een vriendin en 2 kinderen. Jaren geleden eens in de trein tegen gekomen. We gaan met elkaar om of we oude vrienden zijn. Andere ex is nog steeds single. Na onze break-up koesterde hij veel wrok, alsof ik hem iets verschrikkelijks had aangedaan (HIJ had het overigens uitgemaakt). Dit liet hij vaak merken (we kwamen op dezelfde feestjes, gingen met dezelfde mensen om, etc.). Inmiddels zien we elkaar bijna nooit meer, maar we negeren elkaar. Toch jammer, want ik vind het nergens voor nodig. Ik gun hem ook gewoon een leuke vriendin en een leuk leven... Stiekem denk ik dat hij er gewoon enorm van baalt dat hij het verkloot heeft, en dat hij er van baalt dat ik gelukkig getrouwd ben en 2 bloedjes van kinderen heb. Dan heb ik nog een ex, voor zover je het een ex mag noemen na 2 maanden verkering Hij kreeg ná mij iets met een heel goede vriendin van me en beide zijn nog steeds goede vrienden van ons.