Ouders stervend kind uitgescholden - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Wat verschrikkelijk...van mij hadden ze allemaal ene tijdje mogen brommen in de cel, onder het mom van: denk maar eens een keer na voordat je je grote b*k opentrekt...
Idd verschrikkelijk Fatsoen, respect en medeleven zijn woorden die langzamerhand aan het uitsterven zijn lijkt wel.
Ik snap dat soort mensen niet. Waar is de logica bij hun gebleven en het fatsoen? Als ik toch een auto met politiebegeleiding zie rijden dan ga ik ervan uit dat het niet voor de lol is. Bah bah, ik hoop dat die mensen zich nu zo diep schamen dat ze weg kruipen.
Ik hoop dat ze dat artikel lezen en zich diep, diep schamen. Had wat mij betreft ook veel harder aangepakt mogen worden.
Ik denk wel dat als die medeweggebruikers geweten hadden waarom deze mensen voorrang kregen op de vluchtstrook, ze ook niet zo gereageerd hadden. Ze waren onwetend.
Dat denk ik ook. En misschien heb ik het mis maar ik denk dat we allemaal wel eens verkeerd denken als de hulp verlening voor bij komt. We zijn allemaal mensen. Persoonlijk zou ik niet zo reageren. En als de mensen lezen waarom het gaat die dit gedaan hebben ze zich nu waarschijnlijk achter de oren krabben van oei. In het vervolg moet ik toch maar even wat meer begrip hebben als er een file staat en waarom die file daar staat ect ect.
Onder politie begeleiding rijden is niet voor niets je krijgt echt niet de kans te bumperkleven bij een wagen met sirene. Ik snap niet dat mensen dit überhaupt in hun hoofd kunnen halen en auto dwars te zitten. Je weet nooit waar ze heen gaan. Mag hopen dat ze de ogen uit de kop schamen.
Dit misschien, maar omdat je ontwetend bent kan je je als nog fatsoenlijk gedragen. Als je door een file al veranderd in een een of andere asociale hulk, dan wil ik niet weten wat er gebeurd als die mensen in een andere situatie komen.
Met sjalou eens, omdat je onwetend ben mag je je zo gedragen??? Aso's zijn het!!! Een auto rijd niet voor niets onder politiebegeleiding langs een file. Het zou jou kind maar zijn!!! Echt belachelijk en waar gaat dit heen dat we het zelf maar goed praten, want ze waren onwetend...... die ouders van dat kind ook. Je moet ter plaatse afscheid nemen van je kind. Maar ja ik heb 11 jr het vak beoefend en inderdaad genoeg gezien en gehoord. Ook sterkte voor alle hulpverleners ter plaatse. Mensen heb is respect voor elkaar en wat meer begrip. Wees blij dat je rustig in de file mag staan ipv er langs te moeten onder politiebegeleiding.......
Wat vreselijk afschuwelijk .. Het is niet netjes van mij maar als ik de moeder van die jongen of meid was geweest was ik na zijn of haar bevrijding terug gereden en had ik even haarfijn uitgelegd wat er net gebeurd was en gevraagd of ik nu mijn frustratie op hén mocht afreageren. Overigens heb ik pasgeleden een situatie gehad waarbij mijn kind onverwachts slecht lag bij zijn vader thuis (wij hebben co-ouderschap) en ik wist niet hoe snel ik van de ene kant van de stad, waar ik woon, aan de andere kant moest komen. En één of andere jerk vond het nodig om mij expres dwars te gaan zitten door zijn auto midden op de weg stil te zetten en naar mij te gaan gebaren, omdat hij zag dat ik enorme haast had. Dat soort uileballen blijf je helaas houden. Ik heb toen mijn auto over het grasveldje naast de weg heen geknald, zo langs zijn auto af. Sorry hoor maar mijn zoon gaat voor alles.
Ik had de kerende auto met zijn grote b.k mee genomen, hij wilde toch net zoveel recht?? Ga dan maar mee, maar je mag wel blijven kijken naar wat deze ouders moeten doen. Eens kijken of ie de volgende keer hetzelfde zal doen. Echt zo kwaad hierover........en dat is nog zacht uitgedrukt. Mijn man heeft maandag letsel opgelopen door een onoplettende jonge automobilist die vele malente hard reed. Niemand is er gestop. Niemand. Ik ben zelf ter plaatste gekomenen heb zelf 112 moeten bellen omdat de veroorzaker meer bezig was met jawel met haar zelf...........woest ben ik. Wij zitten met de gevolgen......
Een hersenschuddig en een wiplash. De komende tijd mag hij niet werken en geen autorijden. Tja en de 4e op komst en zo veel te doen in huis.....maar ja het kan helaas altijd erger. Dank je wel sasjuh.
Echt verschrikkelijk dit Kan me gewoon echt niet voorstellen dat de mensen zo gereageerd hebben. Als je in een file staat en er word een auto begeleid door een politiemotor dan kan je er toch vanuit gaan dat het niet voor niets is? Lompe boeren!
Ben aan het eten maar het eetlust vergaat me gewoon. Belachelijk plaatsvervangende schaamte voel ik. Mijn gedachte gaan uit naar de ouders.
Ik snap dit ook echt niet. Zeker met politiebegeleiding snap ik dit niet. Sommige mensen weten gewoon niet beter en vinden iedereen asociaal. Mijn neef en zijn vrouw hebben toen haar bevalling was begonnen en ze met spoed naar het ziekenhuis moesten achter de verlos aangereden. Op de snelweg stond op zondag een dikke file naar de meubelboulevard. de Verlos dus over de vluchtstrook en zij dus ook. Vond iemand het ook nodig hen klem te zetten. Nou die meneer wist vervolgens niet hoe snel hij weer in zijn achteruit moest toen hij de vrouw van mijn neef in badjas zag puffen met een dikke buik. Die zal de volgende keer wel 2x nadenken.