Hier 17 koningspythons, 1 boa, een wateragaam, een vogelspin, een jachtkrabspin, 2 luipaardgekko's. Ratten en muizen als voer. En nog 2 katten (maar daar gaat dit topic niet over)
Heb van allee gehad vroeger,baardagamen verschillende soorten slangen kameleon leguaan kikkers enz. Tegenwoordig niet meer enkel normale huisdieren haha. Reptielen hebben iets wat ze super leuk maakt helaas wil mijn man er nog niet aan. Misschien in de toekomst.
Nu hebben we alleen vogels, 2 honden en 3 konijnen maar we hebben ook 3 prairiehonden en een amerikaanse grondeekhoorn gehad.
hihi dit komt me bekent voor wij hadden baardagamen maar we hebben ze weg gedaan absoluut geen tijd meer voor gehad. maar mochten onze kinderen zelfstandig zijn heb ik nog wel een project ik wil een shit ben de naam kwijt met kleine kikkertjes en salamanders enzo maar de bak zelf maken.. (verstrooide hormonen)
We hebben hier altijd een kameleon gehad, schitterend beest maar ik moest hem helaas weg doen toen ik ziek werd. (verzorging was te zwaar) We hebben nog wel een zeeaquarium staan met vissen/koralen, vroeger hadden we ook zeepaardjes, maar dit kan helaas ook niet meer ivm de intensieve verzorging. We willen heel graag een klein paludarium met kikkers, maar we durven het niet aan omdat de kikkers giftig zijn, dat rijmt niet echt met onze kinderwens en de katten in huis...
Een kleine collage Wauw wat een mooie beessies komen langs Gelukkig zijn er meer mensen met de zelfde passie
Nogal een verschil Nouja hier weinig anders... Toen ik op mezelf ging wonen had ik 5 spinnen. 1 volwassen lasiodora parahybana En 4 hele kleine brachypelma smithies. 2 baardagamen en 2 katten. En ja daar zijn inderdaad weleens mensen van geschrokken Vooral die eerste spin is nogal groot In een groot terrarium zodat hij lekker kon rondschuivelen. Mijn schoonmoeder was achter bang voor de baardagamen... En het was alsof ze het voelden... Op een dag liepen ze los op de bank.. En schoonmoeder zat ook op de bank. En normaal op de bank... Lopen ze rustig naar een plekje en gaan daar lekker liggen. Maar nee... Mevrouw nam een sprong van zeker een meter van de bankleuning naar de schoot van m'n schoonmoeder. Arme mens zat zowat op het dak. Helaas voor mij had ik vooral dieren die al volwassen waren toen ik ze kreeg en door de loop van de tijd zijn ze inmiddels overleden. Enige wat ik wel graag weer zou hebben (maar waarvan ik niet zou weten waar ik ze moest neerzetten... Enige plek waar genoeg ruimte is zitten ze groot deel van de tijd alleen en dat is niet leuk voor mens en dier) Zijn de baardagamen. Nu hebben we enkel nog 2 katten en een aquarium vol guppen van dochterlief.
Ieuw, freaks!!! Nee, niet aan mij besteed! Toen ik de eerste keer bij vrienden op bezoek ging, (hadden zo ca. 10 slangen), waren ze die dag op zoek naar loesje... Op het moment dat ik vroeg wie loesje was, zag ik onder het salontafel iets bewegen... nooit gedacht dat ik mij spontaan als standbeeld kon veranderen... Een collega had 2 vogelspinnen en blijkbaar konden die het glas verschuiven van hun terrarium. Hij vond het al raar toen hun kat zich anders gedroeg. Toen zijn vrouw overdag een poot vond, heeft ze hun zoontje genomen en kwam naar kantoor toe. Nou ja... die collega moest maar opeens spontaan een dagje gaan vrijnemen!
Enigste exotische hier is onze Edelpapegaai. Wil graag een groene leguaan, maar geen ruimte en te weinig tijd (althans nu). Bekijk bijlage 380776 Onze Jaro.