Ik ben Leonie, 29 jaar en mama van een heerlijke peuter van bijna 4 jaar. Vanaf maandag start ik met het Sonja Bakker dieet en dan volgens een persoonlijk weekmenu. Graag zou ik er 10-15 kilo af willen hebben en ik ga er alles aan doen om dit te halen! Wie volgt ook dit dieet en wil gezellig meekletsen?
Hey zusje, jij hier? Volgens mij is Sonja Bakker zooooooo passe! Krijg helemaal geen reacties verder hahaha... Wij gaan er gewoon tegenaan! ( zeg ik nu met m&m's op de bank )
hoi rooibos....leuk!! Wij beginnen morgen.... Hoe is je eerste dag gegaan? Hey zus.....WAAR BEN JE?!?!?
Hoi hoi, Vandaag begonnen met het dieet en het bevalt me wel goed. Vanavond niet aan de Zumba aangezien ik een fijne griepje op voel komen.. Hoest met jullie?
een griepje is niet fijn ....doe het maar lekker rustig aan!! Hier gaat het eigenlijk wel goed. Wel iets meer avond-eten gehad dan dat was voorgeschreven maar goed.... Voor de rest heb ik mij prima aan het menu kunnen houden. Straks mag ik nog een glas water als tussendoortje....
@Rooibbos: hoe is het met jou? @Lima84: hoe smaakte je tussendoortje EEN HEEL GLAS WATER! Je hebt er toch wel van genoten he! Hier net het ontbijt op. 2 volkoren crackers met vruchtenhagel en appelstroop, was te doen Tussendoor straks een ontbijtkoek en als lunch een boterham en cracker, lekker hoor! Nu ff de thee opdrinken, Ruben aankleden en dan mezelf ff bekijken in de spiegel want ik zit onder de uitslag?